Tu cum stai cu protecția solară? Eucerin SUN te ajută să ai o piele frumoasă și sănătoasă!

iunie 11, 2014

Bună fetelor,
De când a venit cu adevărat vara de-abia reușesc să scriu câteva articole pe blog, și încă am destule restanțe, dar nu putea să lipsească un articol despre protecția solară, care este foarte importantă pentru pielea și sănătatea noastră.

Nu cred că există vreo fată căreia să nu-i placă pielea bronzată și care să nu aștepte venirea sezonului estival pentru a se bucura din plin de razele soarelui, distracția la piscină cu prietenii și de privirile furate de cei din jur datorită bronzului său sexy și atrăgător.



Eu fac parte din categoria fetelor care dacă-și doresc un lucru, îl vor atunci, deci asemănător stă situația și în privința bronzului.
Îmi doresc să mă fac ciocolatie, deși niciodată n-am reușit mergând doar la piscină, și fac prostia să stau ore în șir "la bronzat", și să mă pomenesc cu niște arsuri care mă trezesc la realitate indicându-mi că un bronz sănătos nu se obține într-o zi, după 7 ore de stat în soare, dar niște arsuri și usturimi groaznice, DA.


De vara aceasta vreau să am mai multă grijă de sănătatea și pielea mea și să încerc să obțin un bronz sănătos și de lungă durată, căci expunerea îndelungată la soare fără protecție nu poate avea decât efecte negative asupra noastră, și printre ele se numără și cele estetice, care ne preocupă atât de mult. :D

Noua gamă Eucerin Sun conține produse cu factor de protecție solară care pot mulțumi și proteja de razele nocive ale soarelui 3 tipuri de piele: albă - sensibilă și predispusă la alergii, de culoare medie, și pielea cu tendințe acneice.

Gel-crema impotriva alergiilor solare SPF 25

Protecţie medie UVA/UVB (în conformitate cu recomandările UE) pentru pielea predispusă la alergii solare. Protecţie dovedită împotriva alergiilor cum ar fi erupţia polimorfă la lumină (EPL) sau acneea estivală.
Spray transparent de protecţie solară FPS 50
Protecție mare pentru corp: FPS 50. Datorită formulei lejere, este cel mai indicat şi pentru pielea acoperită de păr şi predispusă la acnee. Filtrele foarte eficiente UVA/ UVB (corespunzătoare standardelor UE) şi protecția suplimentară a celulelor din profunzime cu extract de rădăcină de lemn dulce garantează protecția împotriva deteriorării pielii induse de razele UV. Pielea este complet protejată - chiar şi în straturile profunde ale epidermei.

Gel-cremă după plajă împotriva arsurilor solare
Cu o textura usoara, produsul calmeaza, racoreste si regenereaza pielea sensibila la expunerea solara. Compatibilitatea la nivelul pielii este demonstrata la pacientii predispusi la alergii.    


Voi folosiți creme cu factor de protecție solară?
Kisses!

5 comentarii

  1. Mulțumim , draga mea , pentru acest articol! Eu din câte știu , poți să stai 10 ore la bronzat că tot nu te bronzezi cât vrei . Soarele acționează doar timp de 45 de minuțele. Așa că ai putea să faci o pauză în acest timp și să stai corespunzător. îți spun eu că vei avea un bronz superb!
    Mă tentează mult spray-ul , așa că probabil îl voi încerca.

    Te pupăcește
    http://gabriela-popescu.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu pentru comentariu! :) 7 ore e recordul meu de stat in soare fara protectie, doar cu ulei de masline si fara rezultat :))
    Si pe mine ma tenteaza spray-ul, cred ca miroase superb, la fel ca restul produselor de acest gen.
    Te pup draguto! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Protectie solara sau mai bine stau in casa, orice in lumea asta poate fi benefic dar si daunator, important e sa nu depasim limita. Cand stiu ca stau mult timp afara nu ies fara stratul protector si recipientul dupa mine, uleiul de masline sau oricare altul nu sunt potrivite, ele au alt rol, iar la soare nu ar fi decat cireasa de pe tort. Sa ne ferim de arsuri, deci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ești minunată! :*
    Ai grijă de tine!

    RăspundețiȘtergere