So Bio Etic - cremă de faţă hidratantă lejeră cu aloe vera

iunie 06, 2014

Singura cremă cu care tenul meu s-a înțeles de minune, din toate punctele de vedere, este aceasta, pe care am cumpărat-o după ce am primit-o cadou, și despre care am scris aici.
Crema hidratantă lejeră cu extract de aloe vera So Bio Etic primită de la Econatura se apropie mult de ideal, iar in continuare veți afla și de ce.

"SO'BiO Etic® a selecționat ce este mai bun din planta Aloe Vera: sucul pur de Aloe Vera bio. Provenind din miezul plantei, el concentrează toate beneficiile ei de hidratare, regenerare și calmare ceea ce îi conferă o eficiență intensă și de lungă durată."

Este ambalată într-un tub de 50 ml, care dispune de un orificiu pentru dozarea conținutului, cam măricel, dar cu puțină atenție scot exact cât produs am nevoie fără să-l risipesc.


Are o textură lejeră, non-grasă, și consistență semi-lichidă, acesta fiind motivul pentru care cred că i se potrivea mai bine un orificiu de dozare mai mic, sau chiar o pompiță - sistemul meu preferat de dozare pentru orice produs de tip cremă.

Are un miros plăcut și energizant, care îmi revigorează diminețile stresante și mă face să uit pentru câteva momente de testele care mă așteaptă. (Bine, după aceea îmi revin, și intru iar in stres.:)) )

Trebuie folosită o cantitate foarte mică de cremă pentru hidratarea tenului înainte de machiaj, datorită consistenței sale lichide, dar și pentru că nu intră foarte rapid în piele și o cantitate în exces îngreunează procesul de absorbție, și chiar îl împiedică.
La primele încercări am aplicat-o generos și am observat că o parte din ea a rămas la suprafața pielii, lăsând-o lipicioasă și cu aspect uleios.

Hidratează perfect tenul meu mixt, având o textură potrivită pentru el și pretențiile sale, fiind și o bună bază de machiaj.

Nu are proprietăți seboreductoare, deci folosirea unei pudre pentru matifierea zonei T pe durata zilei este necesară, dar nici nu stimulează secreția sebumului în exces. Este o cremă normală, care nu afectează în vreun fel aspectul tenului, ci doar îi oferă hidratarea necesară.

INGREDIENTE:
*Ingredientele provenind din agricultura ecologica.

Produs cosmetic ecologic certificat de ECOCERT Greenlife, conform criteriilor ECOCERT.
Fabricat în Franța și comercializat de Econatura.ro
Preț: 46.55 lei

Această cremă are la bază ingrediente naturale în proporție de 99%.
Voi apreciați astfel de produse?
Ce părere aveți despre crema prezentată?
Kisses!

7 comentarii

  1. Nu pare să fie așa lejeră cum promite, dar poate pentru un plus de hidratare după o mască exfoliantă ori o zi grea, merge. Vreau să încerc și eu produse cu aloe vera. Cred că mi-ar putea ajuta pielea :)


    P.S. Am ochit deja diverse bunătăți pe site-ul indicat în postare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesantă. Și eu am tenul mixt, și caut o cremă care să și hidrateze dar de la care să nu lucească tenul. Complicat nu?:))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat-o si nu stiu cum s-ar comporta pe tenul meu gras.. :D Nu cred ca s-ar comporta tocmai bine, avand in vedere ca luciul fetei apare daca nu folosesc intocmai creme pentru tenul gras.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. It's complicated:)). Iti recomand cu caldura GreenStem de la Cosmetic Plant! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e "menita" pentru ten gras. Eu zic ca ar merge la un ten normal-uscat. E greu de multumit tenul mixt, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar e un pic prea hidratanta pentru tenul meu, dar la fel cum zici si tu, folosita dupa o curatare profunda a tenului e ok.
    Site-ul dispune de o multime de produse alimentare pentru cei care urmeaza un stil de viata sanatos, dar si pentru cei ce sunt pasionati de ingrijirea bio.

    RăspundețiȘtergere