Tu cum te machiezi vara asta?

iunie 18, 2014

Aproape întotdeauna m-am ghidat după principiul less is more, și pentru că nu îmi plac extremele și prefer un echilibru în tot ceea ce fac, la fel de echilibrat prefer să fie și machiajul pe care îl adopt vara.

Nu sunt adepta exceselor și nu de puține ori văd pe stradă domnișoare machiate excesiv(azi nu vorbim de machiajul doamnelor de vârsta a treia, asta-i altă problemă:P), care pe lângă multiplele straturi de fond de ten, mai abuzează și de o nuanță puternică de blush(de obicei roz sau portocaliu aprins) pe care o duc până în zona nasului, și care le face să arate de parcă numai ce au ieșit din sala de sport, sau de parcă sunt venite de la circ.

Big NO!

Vara mi se pare că toată natura conspiră în favoarea noastră, iar procesul de înfrumusețare nu mai e așa o corvoadă, și putem reduce semnificativ numărul produselor folosite pentru un machiaj de zi.
Chiar dacă trebuie să acordăm atenția cuvenită tenului nostru, mă refer aici la igiena acestuia, tenul nostru va radia și fără să fie încărcat de machiaj, iar ușoara tentă arămie, pe care o capătă odată cu venirea verii, se va îmbina frumos cu un fond de ten lejer, oferindu-ne sublimul aspect sunkissed din câteva mișcări.


Recomandarea mea: fondurile de ten Rimmel Match Perfection și  Rimmel Wake me Up
Review comparativ AICI

Pentru puțină culoare în obraji aleg un blush discret, iar pentru contur optez pentru o pudră bronzantă pe care o aplic subtil sub pomeți.
Efectul va fi mult mai plăcut, inspirând prospețime și naturalețe, și nu unul kitchos, dacă aplicăm fard în exces, care este posibil să reflecte exact opusul dorinței noastre și să scoată în evidență ceea ce dorim să mascăm cu ajutorul machiajului.

Cu această ocazie vă anunț că pe 1001cosmetice au adus produse Catrice, deci ne putem bucura de o mulțime de produse, printre care de:

Blush-ul multi color - 19.5 lei

Voi ce machiaj adoptați pe timpul verii?
Kisses!

12 comentarii

  1. Vara sunt cea mai fericita ten curat perfect asa ca machiajul meu este un tus rimel glos sau ruj si eventual ceva perle in obraji:D:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam la fel si eu. Nu le inteleg pe fetele care se tencuiesc degeaba.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu sunt de acord cu „less is more”.
    De abia aștept să mă pot bucura cu adevărat de vară ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. uii, n-am folosit pana acum produse Catrice insa chiar ma tenteaza!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur, Larisa!
    Eu am luat deja vacanta, acum pot sa spun ca a venit vara, in adevaratul sens al cuvantului. :D:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine fondurile lor de ten ma tenteaza rau! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vara exclus fondul de ten... in cel mai rau caz putina pudra acolo unde luceste tenul, daca e absolut necesar. Altfel, un creion dermatograf si un rimel imi sunt suficiente. Mi se pare urat de tot sa vezi cum arata un ten super-machiat si transpirat de la caldurile cumplite de afara... :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceva cat mai simplu, nu imi place sa imi incarc tenul prea mult :D

    Kisses :*
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere