Review deodorant Nivea pure&natural cu parfum de iasomie ♥

iunie 03, 2014

După ce am consumat 4 sau 5 deodorante Nivea Stress Protect, am ales să încerc şi o altă variantă, tot de la Nivea, de data aceasta Pure & Natural Action cu parfum de iasomie.
L-am luat la ofertă din DM, 200 ml 33% gratis, deoarece m-a atras preţul - 9.99 lei -, dar şi pentru că nu mai puteam suporta mirosul Stress Protect-ului care parcă mă intoxica.

Are o aromă foarte plăcută, care transmite prospeţime şi o stare de bine, şi care se resimte discret pe tot parcursul zilei. Eu ador să mă răsfăţ cu produse care au un miros discret şi energizant, deoarece simt că îmi reîmprospătează simţurile şi mă detensionează, la fel ca şi acesta.

Aşa cum este menţionat şi pe flaconul deodorantului, nu blochează porii, deci în a doua parte a zilei se simte vag că glandele sudoripare îşi fac datoria, dar nicidecum astfel încât să simtă şi cei din jur. Parfumul este destul de puternic iar transpiraţia este menţinută sub control, până seara la duş.

Oferă o senzaţie răcoritoare în momentul aplicării, iar alcoolul din compoziţie nu mi-a provocat arsuri sau iritaţii.
Uneori, după câteva ore, simt nevoia să-l reaplic pentru a-i prelungi eficienţa, iar până seara mă ştiu complet protejată şi fără urme de transpiraţie.

Nu lasă urme albe pe haine, aici nu am ce să-i reproşez.

În final, vreau să menţionez că nu mă confrunt cu transpiraţie în exces, şi nu garantez că deodorantul va avea acelaşi efect asupra persoanelor cu astfel de dereglări.

Dacă observ modificări pe parcursul folosirii, în special în zilele caniculare, revin cu update în cadrul acestei postări. Până atunci, mă declar mulţumită şi îl voi folosi până la proba contrarie. În caz că nu face faţă verii, mă întorc la fratele Stress Protect. :))

UPDATE: Nu a trecut proba rezistenței unei zile extrem de încărcate și călduroase și mă simt nevoită să recumpăr Nivea Stress Protect. E ok doar pentru zilele răcoroase și lejere din punct de vedere fizic.

Ce deodorante foloseşti şi îţi plac?
Ai vreo recomandare pentru mine pentru viitor? :)
Kisses!

8 comentarii

  1. Eu folosesc deodorantele Activelle de la Oriflame.De cand le-am descoperit nu am mai folosit altceva.Nu lasa urme albe sau galbene pe haine,ofera protectie,deci sunt multumita :).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat niciodata deodorante de la Oriflame. Nu stiu de ce nu m-am gandit la ele. O sa tin cont si de ele:). :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce decor dragut!!!!! <3
    Pe acesta nu l-am folosit, de regula sunt adepta stick-urilor sau a celor cu bila. :D Cel mai bun deodorant antiperspirant incercat de mine si care a dat rezultate vizibile este,,,cine crezi?? Perspirex-ul.. Cand depun efort si am o zi lunga si obositoare, transpiratia apare, ca doar sunt om si eu... si nu prea am gasit un antiperspirant cu adevarat eficient pan ala Perspirex, este scump, insa eficient in cazul meu.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc deodorantele de la Bourjois.

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate la mine nu-si face efectul mai mult de 3 ore intr-o zi calduroasa. trebuie sa ma reprofilez... sau sa revin la ce-i sigur: Nivea Stress Protect. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am avut unul si vreau sa mai incerc si altele de la ei. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca iti place, draga mea! ♥ E bun Perspirex-ul dar are niste puncte negative incat ma face sa nu ma ating de el! :))):D

    RăspundețiȘtergere
  8. mai am de incercat vreo 3 :))) in rest, le-am incercat pe toate :))

    RăspundețiȘtergere