Review: cremă sebo-reglatoare purificatoare Gerovital Plant

iunie 25, 2014

*Of, de cât timp așteaptă crema asta să fie prezentată pe blog!*

Problemele tenului meu nu par că sunt pe cale să se termine. Îmi dispar și apar alte coșuri de la o perioadă la alta, dar în încercarea mea de a-l vindeca sau măcar de a-i preveni agravarea, am folosit și crema menționată în titlu, care aparține gamei Gerovital Stop Acnee.

Promite să regleze secreția de sebum și să aibă un efect calmant, cicatrizant și astringent.
Aceasta este încă una dintre cremele pe care tenul meu mixt le-a acceptat în rutina lui, asta însemnând ca a reușit să-i îndeplinească capriciile, și nu e deloc ușor de mulțumit! 

Îmi place cum este conceput ambalajul ei, un tub frumos colorat prevăzut cu un căpăcel care funcționează pe bază de filet. 
Nu dozează mult produs datorită orificiului mic, astfel crema nu ajunge în contact cu filetul căpăcelului, creând un mediu igienic pentru păstrarea produsului.

Miroase frumos, are o textură ușoară și capabilă să hidrateze exact cât are nevoie un ten cu tendințe de îngrășare.
Nu lasă filtru gras pe ten, ci se absoarbe foarte repede, lăsând tenul catifelat și cu o senzație plăcută de prospețime.

După aplicare tenul rămâne mat pentru câteva ore, după care sebumul își face apariția subtil, deloc deranjant, deci are și efect sebo-reglator așa cum promite.
În privința coșurilor nu pot să dau un verdict, nu știu dacă au dispărut datorită ei sau nu, deoarece mi-au reapărut altele, dar cu siguranță scap eu de ele cu trecerea timpului. 


INGREDIENTE

O găsiți pe site-ul celor de la Farmec la 15 lei, pe 1001cosmetice la același preț, dar și în supermarketuri.
Îmi place și o voi folosi cu drag până la terminare. Se simte atât de bine pe față și pe perioada verii!

Ați încercat-o?
Kisses!

15 comentarii

  1. Nici nu stiam de ea.
    Cu siguranta o sa o cumpar si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu imi place, pentru tenul meu nu face nimic, dimpotriva, nu rezolva problema cu cosurile si intra si foarte greu in piele.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ar tenta pentru efectul matifiant, cu acneea din fericire nu am treabă. :) Chiar mai citisem undeva de bine despre ea, poate o încerc și eu. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti norocoasa daca nu te bâzâie acneea ;))
    E o cremă care-și face treaba, n-am avut nicio problemă cu tenul de când o folosesc. Are și un preț convenabil, deci merită, zic eu.
    Te pup Miha!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am acnee, dar imi mai apar cateva cosuri rareori, pe care le tratez rapid cu batonul corector de la Oriflame cu extract din tea tree:) mi-ar placea sa o incerc.. nu stiu daca la tine pe blog am vazut sau la alta fata, dar.. ai incercat masca de fata de la Vivanatura cu argila activa? daca nu, ti-o recomand, este buna pt cosuri. te pupic:*

    RăspundețiȘtergere
  6. De 2 ani imi doresc si eu corectorul acela de la Oriflame dar am cam uitat de el :))
    nu la mine ai vazut masca aia, eu am doar pudra de argila de la vivanatura:D
    Trebuie s-o incerc si pe aceea.
    Pupic Kary!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gama Antiacnee de la Apiphia ai incercat-o? E tare buna, pe mine m-a scapat de cosuri. E compusa din emulsie antiacnee si crema antiacnee. Sunt cat se poate de naturale, usoare si eficiente :)
    Pe aceasta nu am incercat-o inca, dar nu este timpul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am incercat produsele Aliphia, stiu ca le-ai prezentat pe blog :D
    Am uitat de ele, dar nici nu stiu unde se gasesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Le gasesti pe www.aliphia.ro, iar la o comanda de 50 de lei ai transport gratuit. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost tentată cândva să o cumpăr pe aceasta împreună cu acel gel de curățare pentru ten tot din aceeași gamă...dar nu știu de ce am dat înapoi. Am cumpărat în detrimentul lor un gel 3 în 1 de la Garnier cu care m-am înțeles tare bine :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am vrut de multe ori sa o cumpar, dar nu eram 100% convinsa de ea. )
    Acum ma bucur ca am primit-o si o folosesc zilnic. Nu prea am incercat multe produse de skin care de la Garnier, dar sunt pe lista! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa sti ca am folosit-o putin si eu,dupa ce am cumparat-o. Dar odata cu frigul,tenul meu s-a uscat foarte tare,asa ca acum folosesc ulei de jojoba :)

    RăspundețiȘtergere
  13. am auzit ca e foarte bun uleiul de jojoba pentru ten gras, trebuie sa-l incerc si eu. :D

    RăspundețiȘtergere