Plătește 2Parale?

iunie 16, 2014

Am descoperit platforma 2Parale în toamna anului trecut, iar luna aceasta am încasat și prima plată. Cam târziu, ce-i drept, dar oricum e mai bine decât niciodată. :D


Pentru cei care nu au aflat încă de marketingul afiliat, vă spun pe scurt că reprezintă o modalitate de a face bani online, mai mulți sau mai puțini, în funcție de voi și implicarea de care dați dovadă pentru a aduna comisioane din vânzări.

Mai multe detalii despre mecanismul 2Parale găsiți AICI și AICI.

Marketingul afiliat este deschis pentru toți. Nu trebuie să ai neaparat un blog pentru a câștiga o sumă de bani din activitatea ta online, ci poți să distribui link-uri, generate de 2 Parale, pe rețelele de socializare pe care activezi, și poate îi convingi pe prietenii tăi să comande produsele recomandate de tine.

Totuși, blogul mi se pare varianta cea mai potrivită pentru a înregistra comisioane, dat fiind faptul că, în special, Facebook-ul postează automat viruși, și posibilii cumpărători nu mai au încredere să click-uiască tot ce apare pe wall-urile prietenilor.

Deși am strâns, într-un final, comisioane în valoare mai mare decât pragul de 100 lei, impus de 2Parale pentru posibilitatea încasării lor, a durat foarte mult până ca acestea să fie achitate de câtre 2Parale, cam 2 săptămâni durează la 1001cosmetice și aproximativ o lună la Miniprix, campanii în care m-am implicat cel mai mult.

Dacă nu erați siguri dacă merită să începeți să lucrați pentru 2Parale, vă zic eu că plătesc, dar trebuie să aveți muuultă răbdare și perseverență, și până la urmă veți încasa și prima și a doua plată, chiar dacă la început pare so complicated. :D

Dovada că am încasat banii de la ei:

P.S.1: La prima plată primiți 100 lei bonus din partea 2Parale!
P.S.2: Pentru cei care au blog, puteți apela și la bannere prin care să recomandați produse reprezentative pentru subiectele abordate pe blogul vostru. Eu postez bannere cu produse din sfera de beauty, ar fi culmea să afișez bannere cu produse electrice, de exemplu. :))
1001 Cosmetice
Ce părere aveți despre 2Parale?
Vă tentează și pe voi marketing-ul afiliat?
Kisses!

11 comentarii

  1. nu am incercat niciodata chestii de genul pe net... nu am avut incredere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai pune-te pe treaba dupa ce scapi de bac. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am incercat sa completez si sondaje, dar a fost ceva de moment fara nimic concret. Cu 2 Parale am avut experienta ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa faci cativa banuti daca iti dai silinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Payout-ul il face la un IBAN setat din cont?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei! Stiu ca e un articol mai vechi dar ma intrebam.. In afara de a completa detaliile, nume + cont, banca, etc, mai trebuie altceva completat? Iti mai cer ei vreun document? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai trebuie sa completezi cu nume, cnp, adresa, cont iban, iar apoi sa printezi contractul cu ei(care are destule pagini), sa-l semnezi, apoi sa-l scanezi si sa il incarci pe net. E o adevarata procedura. :))
    Scrie-mi pe privat daca nu te descurci! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh, am vazut dupa ce te-am intrebat. Am completat profilul de plata si m-am "distrat" cand am vazut ca trebuie sa scot contractul, apoi sa-l semnez si sa-l scanez :)) Mai am o intrebare dar ti-o pun in privat. Te pup, mersi pentru detalii

    RăspundețiȘtergere