Bourjois Volume 1 Seconde mascara review

septembrie 16, 2015


Pentru că amânarea nu-i bună, hai să vorbim puțin despre rimelul pe care l-am folosit cu plăcere în ultimele luni! Volume 1 seconde mascara de la Bourjois este unul dintre rimelurile mele preferate deoarece îmi permite să jonglez cu el exact așa cum vreau eu

Dacă odată vreau un aspect mai natural și doar să scap de aspectul prăfuit al genelor după aplicarea fardurilor, folosesc un strat sau două din acest rimel și mă trezește la viață. Dacă vreau un aspect mai intens, dramatic, tot la Bourjois apelez, fiindcă aplicat în mai multe straturi, creează gene de un negru intens și o privire pătrunzătoare. 
Pentru mine, nu există machiaj complet fără mascara. Chiar dacă am aplicat un fard într-o nuanță intensă și tuș la baza genelor, fără mascara, machiajul și ochii mei par lipsiți de viață. Tocmai de aceea, în zilele în care nu mă pictez, un strat de mascara devine necesar pentru mine, că nu pot ieși chiar așa ștearsă din casă.


Nuanța rimelului pe care îl am eu este 61 Black și este cu adevărat un negru intens, care accentueză genele și le scoate în evidență. Spun asta pentru că genele mele sunt foarte scurte și deschise la culoare, iar fără rimel sunt aproape insesizabile. Bourjois le înnegrește puternic, le oferă volum și le oferă alungire. Mă bucur când un rimel îmi lungește genele, dat fiind faptul că am cele mai scurte gene posibile. Cu câteva straturi de mascara negru intens, privirea și machiajul capătă contur, iar genele mele par mai lungi și închise la culoare.

Îmi place textura groasă, păstoasă a produsului. Rar mi s-a întâmplat să îmi murdăresc pleoapa în timp ce aplicam acest mascara, poate doar din cauza grabei, însă când foloseam rimeluri cu texturi mai fluide, ajungeau și pe pleoape, cât și sub ochi și trebuia să curăț totul cu atenție. 


Periuța nu este supra încărcată de pastă, chiar dozează o cantitate suficientă, iar perii scurți, din plastic, mă ajută să aplic rimelul cu ușurință și să separ genele, astfel încât aspectul final să fie unul plăcut, și nu de gene lipite una de cealaltă.

Îmi place mult și tubul produsului, arată foarte elegant și îmi inspiră calitate. Nu mi s-a întâmplat să-mi cadă bucăți de rimel de pe gene pe parcursul purtării, iar ăsta e încă un motiv pentru care îmi place acest mascara.

Am observat, totuși, că dacă trec de 3 straturi și insist cu aplicarea lui, genele încep să se lipească și să capete un aspect ușor încărcat, dar acest lucru mi s-a întâmplat cu toate rimelurile pe care le-am folosit, așa că nu mi se pare tocmai un punct negativ, dat fiind faptul că pot controla cantitatea aplicată și nu am parte de gene încărcate din prima.


Care e rimelul tău preferat? Pe acesta l-ai încercat?
Kisses!

0 comentarii