Finish them by Christmas, Project Pan

septembrie 23, 2015

Astăzi încep un nou proiect de consumare a unor produse pe care le am de mult timp și pe care le-am defavorizat anul acesta, deoarece dacă nu fac ceva care să mă determine să le folosesc, vor ajunge să expire și, implicit, la gunoi, așa că sper ca acest articol să mă motiveze și până la Crăciun să le dau gata și să mă laud cu ambalajele goale! Veți vedea că, în fond, ele nu sunt produse rele, însă am multe produse care m-au cucerit și ca miros, textură și efect, iar acestea au rămas pe dinafară. 


Loțiunea cu ulei de susan de la Neutrogena mi-a plăcut mult în anotimpul rece, după care nu am mai folosit-o. Sper ca toamna asta să o termin, fiindcă nu mă prea atrage mirosul ei, dar hidratează foarte bine pielea și pentru asta mă sacrific. 

Masca cu avocado de la Freeman este foarte bună pentru curățarea tenului gras și desfundarea porilor încărcați, așa că o să mă răsfăț cu ea de două ori pe săptămână, căci miroase deosebit. Chiar nu știu de ce n-am mai folosit-o în ultimul timp, fiindcă e un produs foarte bun. 

Spuma de curățare pentru față de la Thursday Plantation e un produs foarte bun de curățare zilnică a tenului, dar pe mine mă îndepărtează mirosul ei și mă face să mă îndrept către soluțiile micelare fără miros. Mă voi strădui să o termin fiindcă m-au năpădit coșurile, iar ea face treabă bună la capitolul acesta.


Despre produsele PellAmar am mai scris pe blog, îmi plac mult, sunt delicate cu pielea și au o aromă plăcută. Gelul de curățare se consumă mai greu, are o textură foarte groasă și durează ceva până o întind pe față ca să facă spumă să-mi pot curăța tenul. Cred că ăsta e motivul pentru care am apelat la loțiuni micelare, mă ajută să mă demachiez rapid și eficient. Din masca de față mai am puțin, coșuri avem, așa ca e un bun prilej să o golesc.



Și masca Happy de la Triodeluxe stătea abandonată în dulap, așa că e momentul să o pun din nou la treabă. Mă gândeam la un moment dat să scriu despre ea, însă nu s-a remarcat în mod deosebit. Nici lista ingredientelor nu este în regulă, al doilea ingredient fiind alcoolul.

Produsele "Beautiful Cosmetics" conțin ingrediente benefice pentru piele, însă nu mi se par ceva ieșit din comun și am început să le folosesc din ce în ce mai rar. Cu ocazia asta, sper să termin crema anticelulită care miroase foarte plăcut a scorțișoară și laptele demachiant, produse cu care m-am înțeles bine, dar între timp am încercat și altele, care îmi plac mai mult din toate punctele de vedere.

Eu sper să-mi iasă ce mi-am produs, chiar încep să le folosesc intens din seara asta, iar în decembrie, revin cu rezultatele. Știu că nu par multe produsele, însă mie nu-mi va fi ușor să le termin, cu atâtea cosmetice parfumate și speciale care mă îndeamnă să le folosesc în fiecare zi.

Kisses!

0 comentarii