Review Lapte de corp Yves Rocher cu aroma de fructe de padure

septembrie 22, 2015


În ultimul timp, în compoziția câtorva dintre cosmeticele mele, s-a regăsit aroma de fructe de pădure, iar azi continui cu fructele căci vreau să vă dezvălui părerea mea despre un lapte parfumat de corp de la Yves Rocher cu această aromă foarte plăcută.

L-am primit de la drăguța de Alina la #beautyswapbybeautybarometer din 7 septembrie și l-am folosit cu drag aproape în fiecare seară. Vremea a început să se răcească, vântul răcoros adie ușor, iar pielea mea este gata să primească hidratare intensă și o aromă delicioasă de fructe.

În unele seri, în care nu mă puteam hotârî ce loțiune de corp să folosesc, o aplicam întâi pe cea de la Elmiplant cu extract de goji, iar mai apoi pe aceasta, cu fructe de pădure și parfumam toată camera, și cearșafurile, îmi ieșea un cocktail foarte aromat! :D


Laptele de corp are o textură cremoasă, ușoară, care alunecă ușor pe suprafața pielii și este absorbită imediat. Mirosul dulceag este cel care mă întâmpină, iar mai apoi, pielea mea are parte de un efect emolient, devenind moale și strălucitoare. Loțiunea nu este deloc una grasă, pătrunde repede în piele și hidratează foarte bine. Pot să o aplic pe mâini când stau la calculator, iar în jumătate de minut am mâinile hrănite și catifelate și pot reveni la activitățile anterioare, fiindcă n-o să ung nimic în calea mea.

Îmi place efectul ei iluminator, pielea capătă o tentă luminoasă și rămâne hidratată și parfumată pentru multe ore. Chiar și a doua zi i se mai simte mirosul, e genul de loțiune care își păstrează aroma intensă pentru mult timp, iar dacă o folosesc ziua, nu mai am nevoie de parfum și, la o adiere de vânt, simte toată lumea cât de bine poate să miroasă. 

Îmi place ambalajul elegant și transparent în partea din spate, care-mi permite să văd cât produs mi-a rămas înăuntru, dar și culoarea mov deschis a loțiunii, care reprezintă fructele de pădure și mă duce cu gândul la bombonelele Sugus delicioase.

Mi se pare mai potrivită anotimpului rece, când încep să accept și aromele mai puternice. E o loțiune puternic parfumată, care hidratează și răsfață corpul în același timp.

Kisses!

0 comentarii