Micile cumparaturi ale zilei

septembrie 24, 2015


De fiecare dată când mergem la cumpărături, când ajung la raionul de cosmetice, uit pentru ce am venit și petrec o bună parte din timp studiind pe toate părțile produsele de la raft, iar de multe ori, mi se lipesc unele de mână, vrând-nevrând, și ajung cu totul altceva la casierie decât mi-am propus inițial. Ai mei știu deja când intrăm în hypermarket-uri, în Real în special, că trebuie să mă duc să văd ce a mai apărut nou, ce reduceri și oferte au apărut, iar când s-a terminat sesiunea de shopping, știu unde mă găsesc: la "raionul cu creme", desigur. Așa s-a întâmplat și astăzi, când mi-am cumpărat câteva produse de care mi se făcuse dor și mă bucur să le introduc din nou în rutina mea de îngrijire.

Am cumpărat două seturi de la Nivea, ambele cu antiperspirantul meu favorit, Nivea Stress Protect (review). În unul am un șampon anti-mătreață Pure Repair de 250 ml și iubitul meu Deo Stress Protect la 150 ml, totul la 18 lei. Celălalt set conține deodorantul Stress Protect și un săpun Nivea, Honey & Oil, la doar 12 lei și câțiva bănuți. Sunt foarte bucuroasă că am revenit la deodorantul meu favorit, care e cel mai eficient dintre toate pe care le-am încercat și mă ține uscată și departe de mirosurile neplăcute pentru toată ziua.


Gelul de duș ușor exfoliant cu săruri minerale de la Marea Moartă de la Palmolive (review) este o iubire mai veche și e o plăcere să-i simt din nou aroma energizantă, care persistă mult timp și se simte în toată casa. Efectul gomant este unul blând, iar parfumul este oceanic, îți aduce marea în baie, așa cum am mai spus într-un articol despre el. :) Preț: 10 lei pentru 500 ml.


Am cumpărat și un pieptăn, care sper să fie ok, și un pachet de lame de ras bărbătești marca Gilette (5 la 7 lei), fiindcă astea mi se par cele mai bune și le cumpăr de fiecare dată. Cam acestea sunt cumpărăturile din zona de beauty de azi. Eu sunt foarte încântată de ele, îmi place să profit de ofertele și reducerile din magazine și sunt curioasă dacă voi ați văzut alte seturi de genul prin magazine la prețuri tentante. 

Voi ce v-ați cumpărat în ultimul timp? Ați încercat vreun produs de mai sus?
Kisses!

0 comentarii