AREZIA Make up Palette

mai 11, 2013

Buna fetelor!
Ieri am primit aceasta superba paletuta si acum cateva minute i-am facut poze (multe poze:)) ) si normal ca v-o prezint si voua :*.


Aceasta este trusa:

Trusa contine 28 farduri de pleoape, 4 farduri de pleoape crema, 3 blush-uri, 2 pudre compacte, 6 lipgloss-uri, 1 mascara, 1 aplicator pentru fard & pensula pentru buze, 1 pensula.

Sa trecem la swatch-uri:
                                         Prima parte, stanga sus:

Farduri partea stanga:
swatch-uri:

Partea dreapta a paletutei:



Pudrele:

Blush-uri si lipgloss-uri:
lip gloss-urile:
blush-urile♥ :

La prima impresie imi plac fardurile, sunt destul de pigmentate si de-abia astept sa realizez machiaje cu aceasta trusa♥
Blush-urile arata foarte natural pe fata, nu sunt foarte prafoase nici cremoase si se blenduiesc foarte usor.
Trusa se gaseste pe strawberrynet.com la 160 lei iar acum e la reducere la 104.5 lei.

Atat pentru astazi, o sa revin cu detalii peste cateva zile in legatura cu rezistenta fardurilor si poate si cateva machiaje :X

Ati incercat produse de pe site-ul strawberrynet? Cum vi s-au parut?
                                       Va pup!
                                                           Lore :*

28 comentarii

  1. Da, si mie imi place :) Astept sa-mi vina idei si sa fac un machiaj :)) poate fac un machiaj cu el, ca tot e primavara;)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine, sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am o variantă mai mică, cumpărată tot de pe Strawberrynet. Am folosit dor fardurile de pleoape din ea și-mi plac, sunt pigmentate și rezistente. Nu mi-au plăcut aplicatoarele, dar le-am înlocuit cu ce mai aveam de la alte truse mai mici. Să o folosești cu plăcere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut postarea cu paletuta ta:). Eram curioasa de trusa mea si am dat peste review-ul tau. :)
    Eu fac ce fac si inca n-am apucat sa incerc fardurile si pe pleoape:)) cred ca maine fac un machiaj cu ea, sper:D
    Nici eu nu folosesc aplicatoarele din trusa, nu ma descurc cu ele:D
    Mersi frumos, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa o folosesti sanatoasa scumpa! Superbe nuantele...of,acum imi sta gandul la ea :D.Te pupacesc si astept machiaje :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa e , sa o folosesti cu drag , de abia astept sa vad machiajele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca iti place si tie:)
    in curand o sa fac un machiaj cu ea :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi iubita:* chiar ca e tentanta, nu?:))):X la cum arata:D
    Poate fac maine un machiaj de proba:D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa o folosesti cu placere :*
    Pentru mine, nu ma convinge, chiar daca are mai multe produse in ea, mi se pare scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos :)
    Asa este, e putin cam scumpa. De banii astia iti poti lua o trusa cu 120 de culori si din ea chiar ca poti sa faci o suta de machiaje ;)), are niste farduri superbe.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa o folosesti cu placere! Eu evit astfel de truse pentru ca imi e frica ca ceva in ea nu o sa fie ok, spre exemplu imi e frica sa nu fie uscat rimelul. Ma bucur ca a ta e in regula.


    Pupici,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) ce-ai nimerit-o :D chiar e super uscat rimelul.... bine.. nici nu aveam mari asteptari de la el :D
    Din cauza asta nu i-am facut poze separat :D
    Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Super culorile!! Cred ca o sa renunt si eu la fardurile mono si imi cumpar o trusa ca e mai comod mai ales cand vreau sa aplic o culoare si nu o gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca-ti plac! Chiar e utila si cand te gandesti ca unele farduri mono costa peste 10 lei si aceasta trusa are 28 si pe langa si glossuri, pudre, blush-uri chiar isi merita banii. E si foarte usor de luat in calatorii pentru ca datorita compartimentarii ei atunci cand e inchisa iti ocupa foarte putin spatiu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu mi-am comandat incat nimic de pe strawberrynet pana acuma :-D Imi place mult paletuta pe care ai achizitionat-o. Are un design superb, asa girly si elegant. Cel mai mult de acolo mi-au atras atentia blush-urile. :-D Sa o folosesti sanatoasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  16. Si mie imi place tare mult cum este decorata:) Blush-urile au intrat in rutina zilnica de machiaj ;)):D
    Multumesc frumos, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna,am vazut ca si tu esti la inceput (si eu mi-am facut blogul acum 2 zile) te invit si pe la mine :) cu noi sugesti..:) http://mylovemakeup12.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. buna , imi poti spune si mie o parere despre aceste farduri de la Arezia ?? http://ro.strawberrynet.com/makeup/arezia/makeup-kit-az-01205--36-colours/55915/#DETAIL Multumesc ! :*

    RăspundețiȘtergere