Cele mai folosite produse aprilie 2013

mai 02, 2013

Neataaa!
Simt nevoia sa impartasesc cu voi cateva lucruri care, pentru mine, sunt foarte importante si ma ajuta sa continui sa postez articole pe blog. Chiar daca am blogul de aproximativ 1 luna si mi l-am deschis nesigura pe mine, fiecare comentariu primit, follower nou,like etc. ma fac sa imi dau seama ca va plac postarile mele si ceea ce scriu in ele :D. Va multumesc din suflet pentru faptul ca imi urmariti blogul si ca va faceti simtita prezenta si in comentarii. Vreau sa le multumesc si celorlalte bloggerite carora le vizitez zilnic blogurile, pentru articolele interesante si timpul lor liber "sacrificat" pentru a ne incanta privirile si a ne aduce noutati in materie de cosmetice.

Acum, sa trecem la postarea de azi :D
Dupa cum v-am anuntat si pe Facebook, astazi "ma laud" cu produsele mele favorite si cele mai folosite in luna aprilie.


  1. Tratament pentru par Midollo Placenta Serical Kallos - Il am de peste 2 luni si de-abia acum s-a terminat. Folosesc acest tratament pe post de balsam, dupa fiecare spalare, si imi lasa parul foarte moale si usor de descalcit. Eu, una, nu mi-as vedea parul descalcit fara balsam/tratament pentru par.             Cu siguranta il voi recumpara, costa 18 lei si are 1 kg :D. 
  2. Gel pentru igiena intima Feminelle - Oriflame - Il folosesc zilnic, nu am nimic de reprosat.
  3. Gel de dus Love is in the air - Oriflame - Imi place, vi l-am prezentat si intr-o postare anterioara
  4. Unt de corp I love... lemons&limes - L-am folosit dupa fiecare baie, epilat si lasa pielea foarte moale si hidratata ♥.
  • Tratament pentru par cu ulei de argan Advance Techniques - Avon - Ador acest produs ♥.      L-am folosit pe parul ud fara sa aplic balsam inainte, si spre surprinderea mea si-a facut datoria exact ca un balsam de par: mi-a lasat parul moale si usor de descalcit.

  1. Corector Color Trend - Avon - aliatul meu nr.1 pentru acoperirea urmelor lasate de cosuri ♥
  2. Fond de ten Giordani Gold Mineral Therapy - Oriflame - Iarna a facut fata cu brio tenului meu, insa de cand s-a facut mai cald a inceput sa luceasca foarte tare in zona T, chiar dupa aplicare.            Cred ca o sa mi-l iau din nou pe celalalt de la Oriflame, Giordani Age Defying (preferatul meu). 


  • Luciul de buze glazewear Avon, creionul albastru de la Oriflame, creionul de la Avon in nuanta Silver, Rimel Wonder lash Dramatize - Oriflame, Eyeliner-ul albastru de la Kiko, lip gloss-ul Deborah, kitul pentru sprancene Essence si ascutitoarea Kiko au fost vedetele lunii !*Wonder lash Dramatize este preferatul meu, descurca foarte bine genele si nu le incarca. Inca n-am testat un rimel mai bun decat acesta.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
  • Crema hidratanta cu aloe vera- Farmec - Imi place textura ei hidratanta si totodata non-grasa. Hidrateaza foarte bine si din testarile mele indeparteaza foarte usor machiajul.                                                                                  
  • Gel de curatare Pure nature - Oriflame - Nu stiu de ce nu l-am folosit in fiecare zi, dar cu siguranta indeparteaza foarte bine sebumul de pe fata si lasa tenul foarte curat. (Review AICI)
 
  • Deodorantele roll on Giordani White Gold si Nature Secrets de la Oriflame si-au facut treaba cum stiu ele mai bine si sunt multumita de ele! 
                                               
  • Aceste doua parfumele Mirage Daydream Oriflame si Suddenly Madame Glamour le-am purtat foarte mult in luna aprilie, alternandu-le dupa starea mea de spirit;)). Mirage are o aroma superba de vanilie iar Suddenly este putin mai fresh, in evidenta iesind notele de trandafir.   ♥♥♥                                              
Sper ca v-au placut favoritele lunii aprilie si ca nu v-ati plictisit citind postarea mea :)

Voua ce produse v-au placut cel mai mult in aprilie? :*
                     
                                                                        Kisses!
                                                                                           Lore.

19 comentarii

  1. Folosesc si eu untul de corp I love lemons & limes, inca este in teste.. Feminelle iar imi place. Ma tenteaza tratamanetul cu argan de la Avon si deodorantul roll-on Oriflame. De la Kallos folosesc masca Latte si este foarte buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. La urmatoarea comnda la oriflame o sa imi iau cu siguranta gelul Pure Natur

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti spun eu ca o sa fii multumita de uleiul de la Avon :D ♥
    Deodorantele de la Oriflame mi-au placut foarte mult, au un miros foarte delicat si ma mentin fresh de dimineata pana cand vin de la scoala:D. Masca de la Kallos e nr.1 pana acum :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca si tie iti place :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deloc:)Mi se par asa de simpatice postarile de genul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super post!Ma tenteaza tratamentul de la Kallos,dar am o istorie urata cu produsele de la ei si imi e cam frica sa-l incerc :),dar cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi frumos! Sincera sa fiu nici mie nu imi plac in general, produsele de la ei dar folosesc acest tratament de vreo 2 ani incoace si pot sa zic ca este foarte bun :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase cuvintele care le-ai scris la inceput :) si stiu cum te simti, eu stiu cand am primit primele comentarii sau primii followeri aproape topaiam, dar asta nu inseamna ca acuma nu ma bucur la fel...stiu cum e la inceput, e greu si totusi perseverezi si uneori mai ai si momente de indoiala...daca mi-ai fi zis cand am inceput cat e de munca, cat timp voi depune in blog ti-as fi zis ca nu e posibil, dar acum parca nu e la fel fara el, parca nu ma vad fara blog :) Asa ca persevereaza in ceea ce iti place si rezultatele vor veni :)

    Imi plac mult postarile cu produse favorite, imi place sa citesc dar niciodata nu ma incumet sa le fac, parca nu stiu ce sa zic, parca tot folosesc aceleasi...parca...poate intr-o zi ma voi mobiliza si eu :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi frumos pentru comentariu ! Chiar asa e, parca am devenit dependenta de blog, si cand vad ca exista persoane care imi citesc postarile si ma incurajeaza ma ambitionez sa continui :D
    Chiar imi place si sper sa fac cat mai multe postari interesante!
    Te provoc sa faci si tu favoritele lunii :> sigur o sa iasa ceva interesant:D
    Succes in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc :) vad luna asta poate o sa postez :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow, ai fost harnicuta daca ai reusit sa termini masca de par in 2 luni. Eu de anul trecut ma chinui sa termin una, muuult mai mica decat ce ai folosit tu:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hihi :)) da:D ma spal des pe par pentru ca se si unge foarte repede si de fiecare data trebuie sa folosesc masca, daca nu zici ca am sarma in cap :)) :D.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey! Chiar ca ai fost harnicuta! Spor cu blogul in continuare! Mi-am deschis si eu unul de curand, daca vrei sa ma vizitezi, ma gasesti la http://cateunpicdinfiecare.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu folosesc masca de par de la Kallos de ani de zile si nu am de gand sa ma despart de ea :) Am avut si gelul pt igiena intima de la Oriflame, mi-a placut.Mai am si crema de copt de la Farmec, dat pe cea cu Argan si e super...iar de Suddenly nu mai zic...imi place mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca iti place aceasta masca, cred ca e o investitie buna datorita rezultatelor benefice pentru par la un pret atat de avantajos.
    Sa le folosesti sanatoasa!:)

    RăspundețiȘtergere