Pareri produse Cien - Lidl

mai 28, 2013

Daca in postarea anterioara ma declaram multumita de produsele Cien pentru ingrijirea tenului, a venit randul sa va prezint alte cateva produse primite spre testare de la Lidl, de data aceasta 3 produse de make-up si un top coat.

1. Fond de ten Cien in nuanta ivory - Desi am primit nuanta cea mai deschisa mi-am zis sa-l incerc si sa va spun cateva cuvinte despre el. Am aplicat o cantitate foarte mica pe ten si am incercat sa o intind cat pot eu de bine, iar in ciuda acestui lucru fondul de ten nu a vrut sa intre in piele si a lasat in urma niste dungi foarte inestetice (ca si urmele lasate de perie dupa ce ati varuit :)):D)
2. Volume Mascara Cien - nu prea sunt eu convinsa ca in tubul acestui rimel exista 10 ml de produs pentru ca periuta lui este aproape uscata, si doar in varful ei se poate observa putina pasta(cred ca va imaginati cum l-am aplicat pe gene :)) ).
Reusind intr-un final sa-l aplic pe gene, am observat ca ofera putin volum dar totodata incarca genele creand aspectul unor picioruse de paianjen.
3. Ruj Cien in nuanta "11 Purple Dream" - Din nou nu imi place nuanta si nu ma vad purtand-o. Ceea ce imi place la acest ruj este consistenta lui foarte creamy care imi da impresia ca folosesc un balsam de buze colorat :). Daca o sa-l gasesc in alta nuanta (mai deschisa) o sa-l iau pentru ca imi place cum arata pe buze si senzatia de buze hidratate pe care o am in timpul purtarii lui.

Top coat-ul primit mi-a placut de prima oara deoarece a facut ca oja folosita peste el sa aiba un aspect uniform si sa dureze mai mult. L-am purtat si singur si mi-a placut luciul sau si faptul ca se usuca foarte repede.

 Acestea sunt impresiile mele despre produsele de make-up si top coat-ul de la Lidl pe care sper sa-l gasesc si sa mi-l cumpar impreuna cu rujul prezentat mai sus . Nu am facut poze cu produsele "in actiune" dar daca doriti scrieti-mi in comentarii.
Eu nu va recomand fondul de ten si rimelul deoarece chiar nu m-au incantat. 
Sunt bucuroasa ca am avut ocazia sa le incerc si ca printre produsele primite am reusit sa gasesc unele care sa ma multumeasca.

Voi ati folosit aceste produse? Aveti aceleasi pareri ca si mine despre ele?
Va pup si astept cu drag comentariile voastre!
                                                                      Lorena
swatch-uri ruj Cien:


26 comentarii

  1. nuanta rujului este tare frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa culoarea rujului. Te astept si pe blogul meu, daca vrei ne putem urmari reciproc sau adauga in blogroll. Let me know! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Te adaug acum in blogroll :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am rujul in nuanta 5... acel rosu intens... Este chiar foarte bun si nuanta rezista mult pe buze ... am ramas uimita :*

    http://btl-allysa.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Oo sunt curioasa cum arata pe buze:D de ce nu-i faci review?:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am apucat inca... :))
    Va urma zilele urmatoare :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam ca la Lidl au si produse cosmetice :D

    http://anaonofrei.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. au avut in saptamana 13-19 mai, acum nu stiu daca se mai gasesc;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Tot citesc pe bloguri pareri pozitive despre Cien,dar tot nu am curaj sa le incerc produsele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi-au placut cele pentru skin care:D in articolul urmator sper sa pot face review untului de corp care are un miros superb:X
    Poate daca mai citesti multe review-uri incepi sa le cumperi :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Rujul si rimelul nici mie nu mi-au placut. Rujul nu-mi place cum
    miroase, miroase ca rujurile mamei de acum muuulti ani, iar rimelul mi-a
    alungit un pic genele, nici vorba de volum. Topcoat-ul nu stiu ca e la
    mama. Insa mie mi-a placut mult fondul de ten, l-am aplicat peste Sebium
    Global de la Bioderma si nu a lasat dare, are un finish foarte natural
    si m-a dus cu gandul la Revlon Nearly Naked. BIne, l-am folosit o
    singura data, astept sa vad cum mi se pare dupa ce il port de mai multe
    ori :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie chiar nu mi-a placut cum arata acest fond de ten aplicat pe fata. Poate este de vina si nuanta prea deschisa pentru tenul meu.
    Rimelul nu mi-a oferit nicio alungire, ci doar mi-a incarcat efectiv genele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă tenta fondul de ten, dar dacă lasă dâre clar nu îl voi cumpăra pe viitor! Mulțumesc pentru părerea ta sinceră! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Sincera sa fiu ma asteptam ca fondul de ten si rimelul sa nu fie cine stie ce. Rujul are intr-adevar o culoare prea inchisa pentru tine, Lore. Iti doresc insa sa folosesti top coatul cu placere:D


    Pupicei,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ar fi placut sa vad si rujul cum arata pe buze sau macar pe mana. Am vazut si eu cateva rujuri si oje.

    RăspundețiȘtergere
  17. O sa-i fac zilele astea poze si pe mana si pe buze si o sa editez postarea

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, asa e, la pretul asta parca nu mai am nimic de comentat. Eu am vazut si fete pe fata carora fondul de ten se vedea mult mai urat decat acesta :D
    Mersi, astept sa imi creasca putin unghiile si sa postez si eu o manichiura :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost si eu tentata de produsele lor, insa nu am luat nimic :-) multumim de review :-*

    RăspundețiȘtergere
  20. Cele pentru ingrijirea tenului mi-au placut:)
    urmeaza sa scriu si despre untul de corp de la ei care miroase delicios:X
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Dacă produsele au o listă de ingrediente acceptabile, aș da șansa unuia Cien, dar dacă nu...nu mă prea interesează.

    RăspundețiȘtergere
  22. Larisa, eu nu am avut reactii adverse de la produsele pentru ingrijirea tenului, cu toate ca pe lista ingredientelor se gaseste si alcool. Depinde de tenul fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  23. pacat ca nu am si eu Lidl in oras ,mi-ar place si mie sa incerc anumite poduse

    RăspundețiȘtergere
  24. Am incercat si eu rimelul si nu mi-a placut delocIImi trebuia unul nou si cand am vazut cosmeticele de la Lidl l-am luat fara sa stau pe ganduri pentru ca in general au produse bune,dar m-am inselat.Noroc ca nu am luat si fond de ten pt ca am vrut sa iau si am zis sa vad cum e rimelul mai intai.Exact cum ai spus si tu,rimelul e uscat..credeam ca am avut eu ghinion si l-am nimerit asa dar se pare ca asa sunt toate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Din pacate nu se ridica la nivelul asteptarilor noastre. :)

    RăspundețiȘtergere