Review kit pentru sprancene Essence

mai 05, 2013

De un timp încoace, am început să acord mai multă atenție aspectului sprâncenelor mele, și mi-am dat seama de faptul că forma și modul în care arată, ne pot schimba total înfățișarea. Mă pensez de vreo 3 ani, la început nu mă pensam corect, o sprânceană era mai subțire, alta mai groasă, una scurtă, iar cealaltă mai lungă.
Am trecut prin multe experiențe la capitolul sprâncene, dar nu pot spune că am avut probleme mari cu ele. Nu am niște sprâncene stufoase și nici nu trebuie să pensez mult, deoarece forma lor naturală nu necesită multe retușări. 

Astăzi vă prezint kit-ul pentru sprâncene de la Essence, care a devenit un must-have pentru mine.


Kit-ul are 2 farduri, unul deschis și unul închis, o pensulă și 3 șabloane pentru sprâncene. Eu folosesc doar fardul închis deoarece celălalt nu mi se potrivește, însă pentru persoanele cu firul de păr mai deschis e perfect.


Acestea sunt șabloanele:

 * Eu nu le folosesc deoarece nu se potrivesc cu forma sprâncenelor mele, și mi se pare mai ușor să mă ghidez după sprânceana mea, decât să țin cu o mână de șablon și cu una s-o conturez. 
* Pensula teșită din cutiuță mi se pare foarte utilă, eu reușesc foarte ușor să aplic fardul, exact cât și unde am nevoie.

Așa arată sprâncenele mele conturate cu acest kit
AICI și AICI puteți vedea mai multe poze cu kit-ul "în acțiune".

După ce am aplicat fardul, am folosit Mascara gel pentru gene și sprâncene de la Essence, pentru o mai bună aranjare și fixare a sprâncenelor (a se citi fire care nu vor să stea la locul lor) și a fardului folosit.


Sunt foarte mulțumită de acest kit și îl folosesc zilnic de când îl am (Later edit: valabil și pe 2015).
Chiar am primit multe laude când aveam sprâncenele conturate cu el și fetele mă întrebau curioase cu ce mi-am "vopsit" sprâncenele :D.

Fardul rezistă toată ziua pe sprâncene, nu se întinde și reușește să-mi ofere un aspect îngrijit și natural, pe care îl caut la fiecare fard/creion pentru definirea sprâncenelor..
Produsele (kit-ul și gelul) se găsesc la standurile Essence din țară la aproximativ 10 lei/buc.

Îl găsiți și pe 1001 cosmetice la 14 lei. Detalii AICI.

Îl recomand cu drag tuturor fetelor pentru niște sprâncene frumoase ca voi ! ♥
Aveți produse Essence? Care sunt favoritele voastre?

Kisses!

34 comentarii

  1. Ma bucur ca iti place...
    ti-am spus ca e bun :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, il ador:D
    Cred ca va ramane preferatul meu pentru mult timp :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant, o sa il cumpar si eu. Eu deocamdata folosesc un kit de la Revlon, unul de la ELF, si o carioca de sprancene de la Kallos. :* O sa il cumpar si eu pe cel de la Essence

    RăspundețiȘtergere
  4. acelasi kit il folosesc si eu si nu voi renunta prea curand, merita banii :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu l-am incercat inca. Momentan il am pe cel de la Oriflame. Si ma impac f bine cu el. De la Essence am oje si gel eyeliner-ul care e minunat. Cu el reusesc sa imi fac "codite" perfecte atunci cand imi conturez ochii. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca o sa-l incerc si eu pe cel de la Oriflame . Eu de la Essence am o oja, 2 kit-uri de sprancene si gelul pentru sprancene:D Eyelinere de la ei n-am incercat:) pentru ca nu se gasesc standuri Essence in Arad:D
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa sti ca merita, nici nu e scump si e foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Lorena,
    te-am nominalizat pentru TAG-ul Makeup Products Mania

    http://dianabeautymix.blogspot.ro/2013/05/tag-makeup-products-mania-organizare.html

    RăspundețiȘtergere
  9. E interesant. Eu tocmai mi-am cumparat kitul de la Elf si ma impac foarte bine cu el, ceara imi fixeaza firele , sa nu o ia razna in timpul zilei :d

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragut blogul tau si plin de articole interesante :) i am a new follower :*

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a inviat!Te-am nominalizat la un TAG aici :) http://gothangelworld.blogspot.ro/2013/05/leapsa.html
    Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Mersi frumos:) si eu te urmaresc cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  13. It looks gorgeous. I have to try this too <3

    GIVEAWAY ON MY BLOG

    xx

    glamdevils

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa il folosesti sanatoasa! Si mie imi plac mult produsele Essence, dar din pacate nu am acces la ele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mersi:D. Nici eu n-am de unde sa-l cumpar in Arad:D l-am castigat la un concurs si sunt foarte multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate faci si tu review pentru cel de la Elf :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Vaai, mie sabloanele mi-au atras atentia :D. Al treilea cred ca mi s-ar potrivi de minune.
    Sa il folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca ti s-ar potrivi :D Si eu ma apropii de forma celui de-al treilea doar ca e putin cam mare pentru sprancenele mele:D
    Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos arata sprancenele tale cu acest kit, arata foarte natural.Si eu sunt in cautarea unui kit pt sprancene si m-ai convins sa il iau pe acesta.Eram in dubiu sa il iau pe cel de la oriflame sau pe acesta. Oare fara gelul de sprancene arat cam la fel?

    RăspundețiȘtergere
  20. ce frumos arata sprancenele, foarte natural.M-ai convins sa mi-l iau pe acesta.Eram in dubiu sa il aleg pe acesta sau pe cel de la oriflame.Oare dara gelul de fixare arata cam la fel sprancenele?

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc, Anca!
    Da, gelul acela le tine la locul lor pana se usuca iar apoi revin in starea lor naturala;))
    Deci poti sa-ti iei fara probleme doar kit-ul :) conteaza cum iti pensezi si tunzi sprancele pentru ca sa arate frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce super e..:) imi plac tare mult sabloanele pt sprancene, la Avon nu dau si sabloane si tare mi-ar placea sa le am si eu.:D

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu pot sa ma mai despart de el :)) chiar daca nu ma machiez, sprancenele trebuie fardate:D
    Se consuma si foarte greu, eu il am de prin mai si de-abia acum se observa ca am folosit ceva din el:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Si mie mi se pare ca sabloanele nu prea isi au rostul. Poate cine nu are o forma definita la sprancene le poate folosi pentru a trasa un contur mai evident, iar mai apoi sa penseze surplusul :).

    RăspundețiȘtergere
  25. Arata super ok trusa!Pana acum nu am incercat decat ojele si cateva luciuri de buze de la Essence.Pentru sprancene folosesc o trusa de la Revlon.

    Pupici!

    Ana

    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am trusa Essence. Fardurile sunt de o calitate buna, din pacate am ramas fara nuanta mai deschisa, deoarece a trebuit sa imprumut unei prietene ceva produse de genul. Evident ca i le-am facut cadou, dar pastiluta lipsa ma face sa vreau sa-mi achizitionez o alta trusa. Te-ai gandit sa combini cele doua nuante? Eu zic ca amandoua sunt utile de fapt. :*
    glamupdoll.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. da, deseori le combin si obtin o nuanta de mijloc, care se apropie cat mai mult de culoarea naturala a sprancenelor mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Și eu am trusa , o recumpăr de mai bine de un an, la fel și gelul de la Essence. Îmi place mult modul în care ai făcut acest Review. :3 Se vede că te dedici blogului.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere