Nou: oferta cosmetice Cien la Lidl 13-19 mai 2013

mai 13, 2013

Neataaa!
Ieri am studiat oferta Lidl si am fost foarte incantata sa vad ca de astazi vom gasi si produse cosmetice marca Cien la preturi foarte accesibile si tentante pe rafturile din Lidl.
Mai jos va prezint cateva produse care imi fac cu ochiul si sper ca pe unele sa mi le pot achizitiona.

1. Dizolvant pentru lac de unghii - am vazut ca este foarte laudat si cred ca merita sa-i dau o sansa;))

    Pret: 6 lei ;
    Cantitate: 200 ml    

    Se gaseste in 2 variante: in varianta Classic cu aroma de migdale si in varianta fara acetona      pentru unghii sensibile.

2. Servetele demachiante - "Pentru înlăturarea rapidă a machiajului, impurităţilor sau sebumului. Îndepărtează inclusiv mascara waterproof.
 Potrivite pentru faţă, ochi, decolteu. Nu conţin alcool şi coloranţi.
"

Cantitate: 25 buc. 
Pret: 4 lei

3. Dischete umede demachiante - "Cu suprafaţă moale din bumbac, combinat cu cele mai fine fibre de poliester. Curăţă pielea lăsând o senzaţie plăcută de prospeţime. Testate dermatologic."

Nu le-am incercat inca dar din cate am citit pe cateva bloguri demachiaza foarte bine si nu irita ochii. 
Cantitate: 30/40 buc
Pret: 10 lei

4. Aparat de ras de unica folosinta, pentru femei - din pacate cand sunt in criza de timp folosesc aparatul de ras iar acestea sunt cu  siguranta mai eficiente decat cele simple. 
"Cu aloe vera, pentru un plus de hidratare."
4 buc.
Pret: 13 lei

5. Unt de corp - "Cu parfum plăcut de cocos, ciocolată – cu extract de cacao şi cu unt de shea, sau cu aromă de mango."
Cantitate: 400 ml
Pret: 20 lei 

6. Lac de unghii - disponibil in 8 nuante.
Pret: 10 lei/ buc.

7. Lipgloss - disponibil in 8 nuante.
Pret: 10 lei

8. Fond de ten - "Lichid şi hidratant, este produsul ideal pentru mascarea micilor imperfecţiuni, oferind un ten impecabil şi luminos, fără efect de mască. Disponibil în 4 nuanţe."
Pret: 10 lei
De aceste fonduri de ten chiar sunt curioasa :D

9. Mascara - in 2 variante: pentru un plus de volum al genelor sau varianta rezistentă la apă(waterproof)
Pret: 10 lei

10. Gel de curatare/peeling 
"Gel de curăţare pentru piele normală sau mixtă, hidratant, cu complex Aquarich .
Gel exfoliant, ce oferă o curăţare profundă pielii normale şi mixte, îmbunătăţind vizibil textura acesteia. Elimină complet impurităţile şi sebumul, fără a agresa pielea, fiind potrivit utilizării zilnice."
Pret: 7 lei
Cantitate: 150 ml

Sursa poze: Lidl.ro

Acestea sunt produsele care mi-au atras atentia iar pe unele dintre ele de-abia astept sa le incerc.
Sunt curioasa de calitatea ojelor, fondurilor de ten si a gelurilor de curatare:).
Pe voi ce va tenteaza din oferta acestei saptamani?
Ati mai folosit produse Cien inainte? 
Spor la cumparaturi!

                                   Va pup si va doresc o saptamana minunata!

20 comentarii

  1. Multumim de info, produse marca Cien erau si inainte, dizolvantul cel putin mereu il vad la raft, iar ojele si glossurile existau doar in prima zi - caci se dadeau ca painea calda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cateva din produse erau si inate si am folosita, lamele de ras nu m-am inteles deloc cu ele

    RăspundețiȘtergere
  3. mno, cosmetice le mai lipseau ca sa-mi dea gaura complet in buget :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa mai gasesc pana ajung in Lidl :)) am auzit ca e mare bataie pe ele :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cate am citit prin blogosfera e foarte bun : hidrateaza si nu lasa pielea unsuroasa :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am încercat acetona, servetelele demachiante și dischetele demachiante. Mi-au plăcut toate, mi s-au părut de o calitate bună având în vedere prețul! Cu aparetele de ras nici eu nu m-am împăcat prea bine și m-am întors la Gilette.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi ca mi-ai spus, Aurora!:*
    Eu am mai avut aparate de ras de la Gillette cu aloe vera care mi-au placut. De asta ma gandeam ca si acestea sunt bune ;))
    M-am inselat, se pare:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu as incerca untul de corp cu mango. Chiar sunt tare curioasa cum este.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mi-am luat dizolvantul fara acetona acu 1 saptamana si azi parfumul mult ravnit Suddenly, care seamana acu Chanel Mademoiselle, gelul de dus crema care seamana cu Dove dar e mai ieftin si servetele demachiante pentru fata. De oje si luciu nu am vazut nimic:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am Suddenly (Madame Glamour), am vazut ca mai este o varianta Suddenly. I-am facut si review:D
    Cred ca n-ai mai prins ojele si rujurile pentru ca tot timpul e mare bataie pe ele si se vand din primele zile:D
    Nu stiu in Arad daca o sa mai gasesc:)) sper sa ajung pana vineri la Lidl:D
    Mersi pentru comentariu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Si pe mine ma tenteaza pentru ca am citit review-uri pozitive pentru unturile acestea. Sunt si eficiente din cate am citit si au si un pret foarte bun pentru cantitatea lor:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Servetele demachiante si acetona sunt foarte bune , le-am avut si am fost multumita de ele.Te-am nominalizat al un tag pe blogul meu : http://nailsbymada.blogspot.ro/2013/05/tag-my-perfect-imperfection.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru nominalizare:D
    In week-end o sa-l fac si eu :* Pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am dischete si imi plac la fel de mult, yo crek mor cu speranta :)) ca de ajuns nu mai ajunge odata salariu' la mine

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut :) Si eu folosesc unt de corp Cien, cel cu cocos, sunt foarte multumita de el. Folosesc cosmetice Cien, imi plac si pretul e foarte convenabil. Sotul meu foloseste spuma si gelul de ras Cien, e ft multumit si el; dizolvantul fara acetona, la fel, imi place, servetelele demachiante sunt nelipsite din bagaj, cand plec la drum :)Inca nu am vazut oje si luciu de buze, dar sigur o sa le vad , de apar. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca iti place untul de corp Cien si celelalte produse mentionate:). Eu am vazut luciu de buze la casa de marcat, era sa le "ratez" :D.
    Multumesc frumos pentru comentariu!
    Te mai astept pe la mine!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Untul de corp ma incanta foarte tare, nu stiu de ce nu l-am cumparat pana acum, chiar astazi am trecut pe langa LIDL si ma gandeam ca ar trebui sa intru sa iau untul asta de corp

    RăspundețiȘtergere