Review Oriflame VOLUME BUILD mascara

mai 09, 2013

Neata fetelor! 
Am cam lipsit zilele astea de pe blog dar am si amanat aceasta postare deoarece nu eram sigura in privinita acestui rimel. Am vrut sa-i fac review dar ma gandeam ca poate sunt singura care ii face review negativ asa ca am mai asteptat putin sa vad daca apare minunea:)).


Prima data cand l-am incercat mi se parea ca nici nu se observa pe gene si nu l-am mai folosit in urmatoarele zile. Dupa ce am citit pe un blog ca periuta trebuie intoarsa la aplicare pentru un aspect voluminos si pentru a da alungire genelor l-am pus din nou in functie si pot sa spun ca mi-a placut (partial).

Eu am nuanta Prune dar odata aplicat pe gene tot negru se vede:D. Periuta 'Megabrush' este foarte stufoasa si dozeaza prea mult produs din punctul meu de vedere. Incarcata atat de mult nu pot sa-mi separ genele asa cum vreau deoarece le incarca excesiv si nu le mai pot modela cum imi doresc eu :D.
Pana la 2 aplicari genele raman moi, ceea ce imi place, dupa ce am aplicat si al treilea strat genele se lipesc si capata un aspect 'incarcat'. Eu prefer un aspect natural asa ca aplic doar 2 straturi si sunt multumita de volumul si alungirea oferita.

*asa arata pe genele mele:D

Plusuri: -ofera volum                         Minusuri: - aplicat in mai multe straturi lipeste genele
              -alungeste genele                                    - periuta dozeaza prea multa cantitate de produs
              
Pret: 24 lei, dar il gasiti des si la oferta in cataloagele Oriflame
Nota: 8
Cantitate: 8 ml

Mi se pare un rimel pretentios care necesita multa atentie la aplicare.
Eu raman tot la vechea dragoste 'Wonder lash' care imi descurca perfect genele si nu le incarca
O sa-l folosesc doar in zilele in care am multa rabdare si timp pentru genele mele invizibile si capricioase:)).


Astept parerile voastre despre acest rimel, v-a placut sau nu? :D
P.S.: Stiu ca sunt ultima care scrie despre acest rimel :))
                                                 
                                       Va pup ! 
Lorena

21 comentarii

  1. eram curioasa in privinta celui mov, dar m-a dezamagit...chiar ca pare negru.

    RăspundețiȘtergere
  2. e negru ;)) doar pe periuta se vede mov..si mai sus era poza cu blit altfel se vedea mov inchis:D

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine chiar face minuni :D,dar si rimelul Wonder Lash (pe care il foloseam inainte de Volume Build) e foarte bun.Adevarul e ca mie imi place aspectul de gene false pe care acest rimel il ofera,nu prea sunt eu cu look-urile naturale :D.Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe ce diferite suntem:)).
    Stiu ca ti-a placut, doar am vazut review-ul tau :)
    Pentru mine e pe locul 2 intre rimelurile mele :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mi se pare :)) dar mersi daca tu zici:D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-am nominalizat la un tag, sper sa iti placa: http://polly-lena.blogspot.com/2013/05/tag-o-leapsa-mai-altfel.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi se pare ca face prea multe din cate vad in poze :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda asa e :|
    Asta e sunt altele mai bune la rand:)):*

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi mult:D sper sa-l fac zilele astea:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Este de apreciat faptul că acorzi importanță fiecărui aspect legat de produse. Nu suntem foarte multe care facem asta.
    Cât de rimel, nu l-am încercat și momentan nu mă tentează niciunul de la Oriflame, dar curând va trebui să-mi cumpăr, fiindcă cel de acasă expiră în foarte puțin timp. Poate voi alege Astor, poate altă firmă...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi frumos, esti o draguta! Inainte nu prea eram atat de atenta la detalii, dar de cand am inceput sa citesc bloguri de beauty si sa invat mai multe despre cosmetice am inceput sa fiu mai atenta la produsele pe care le folosesc - ce ingrediente contin, pentru ce tip de ten sunt etc:D
    Eu mi-as lua Maybelline Colossal :D e foarte laudat!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Wonder lash, in schimb descurca foarte bine genele si e preferatul meu :D
    Niciodata nu mi-au placut rimelurile care incarca genele, ale mele sunt si scurte, daca le mai si lipeste arat ca naiba:)):D
    XoXo :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am intotdeauna dreptate,hehe :P :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi se pare cam scump si nu e cine stie ce:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa e.. ma asteptam la alte rezultate din partea lui :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu am incercat pana acum acest rimel. Am vazut foarte multe review-uri... ma bate gandul sincera sa fiu. Nu ma iau dupa review-ul facut de alte fete, fiindca in cele din urma pe genele mele s-ar putea sa aiba un efect wow sau sa nu imi placa deloc :-D L-as incerca doar de curioasa, dar, nu m-as vedea innebunita dupa el. Plus ca periuta nu e tocmai genul meu... :-S

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu l-am incercat dar imi place cum arata, e mai natural.De obicei periutele asa mari sunt mai pretentioase pt ca e mai greu de lucrat cu ele, risti sa iti murdaresti pleoapa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai dreptate Anca, si eu mi-am curatat pleoapele dupa aplicare:)). Eu mi le murdaresc orice rimel as aplica, asa indemanatica sunt:))) :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu zic ca merita incercat.
    Daca ti-l iei astept parerea ta despre el:)

    RăspundețiȘtergere