Ganduri, idei, sperante la inceput de blogging

mai 20, 2013

Neata fetelor!
Incep aceasta saptamana cu o postare mai personala in care va voi vorbi putin (mai mult), dupa o luna de "blogareala", despre motivele pentru care mi-am facut blog, stadiul la care vreau sa ajung cu el, si despre avantajele si dezavantajele pe care cred eu ca ni le poate aduce acest "coltisor de frumusete".
Pentru inceput va pot spune ca inclinatia mea spre cosmetice, parfumuri si tot ceea ce tine de frumusete am resimtit-o inca din copilarie. De mica purtam toti pantofii/sabotii mamei si faceam parada modei prin casa, cotrobaiam intre rujurile mamei si ma "pictam" asa cum stiam eu cu ele:)). Eram in al 9-lea cer cand primeam cate o trusa de farduri, un luciu de buze despre care stiam sigur ca sunt ale mele si ca am voie sa le folosesc, si ma laudam tuturor cu ele :)) :D.
De vreo 2 ani am inceput sa urmaresc tutoriale de make-up pe youtube, bloguri de beauty si imi doream foarte mult sa pot realiza si eu niste machiaje frumoase dar nici vorba sa-mi iasa ceva asemanator (sper totusi sa avansez la acest capitol si  sa ma pot lauda si eu cu niste machiaje putin mai 'sofisticate').
La inceput nu comentam pe niciun blog, ci aveam cateva bloguri trecute in carnetel, pe care le vizitam zilnic si asteptam cu nerabdare sa apara un articol nou, iar pe parcurs am invatat multe lucruri de la aceste fete minunate si inainte sa-mi cumpar un produs cautam recenzii ale acelui produs si asa hotaram daca merita sa-l achizitionez sau nu.
Am invatat ca este foarte important sa studiez lista ingredientelor unui produs inainte de a-l cumpara, sa-mi aleg produsele dupa nevoile tenului meu si sa am un ritual zilnic de ingrijire a tenului pentru a avea un aspect ingrijit si sanatos, si pe care astept sa-l vad si eu, la randul meu, la orice domnisoara/doamna.

Am hotarat sa intru si eu, in lumea bloggeritelor de beauty, din dorinta de a impartasi pareri despre produsele testate de mine, de a va preveni in legatura cu produsele care nu fac ceea ce promit si desigur de a primi parerile voastre despre produsele pe care le folositi, sfaturi si daca remarcati ceva nepotrivit accept si criticile voastre (constructive sper eu :D).
Imboldul pentru deschiderea acestui blog s-a datorat incurajarilor Anei - Beauty Barometer, pe care o citesc de fiecare data cu drag, si care mi-a postat primele mele recenzii pe blogul ei.
Iti multumesc cu aceasta ocazie, chiar imi place sa scriu pe blog, a devenit ca si o "tema de casa" (daca pot sa zic asa) pe care o fac cu placere:D.
Din postarile Anei am invatat ca este important sa scriu pareri reale despre produse si nu sa le laud cu un anume scop, astfel incat fetele care imi comenteaza frecvent postarile si hotarasc sa cumpere anumite produse dupa ce citesc recenziile mele sa revina cu drag, pe blogul meu si sa gaseasca alte recenzii folositoare in alegerea cosmeticelor potrivite pentru asteptarile lor.

Pe viitor imi doresc ca pe blogul meu sa puteti citi review-uri ale unor produse eficiente la preturi modeste si accesibile pentru toata lumea, dar si ale unor produse mai scumpe in care merita sa investim datorita efectelor lor pozitive asupra tenului nostru.
Mi-ar placea sa fac si un curs de machiaj pentru ca momentan nu imi permit sa apar in fata voastra cu niste machiaje complicate, pentru ca stiu ca nu arata bine si mai am multe de invatat:D.
Eu am inceput deja sa observ avantajele unui blogger.
Am cunoscut multe fete talentate si dragute, carora le urmaresc cu drag blogurile iar cu cateva dintre ele comunic aproape zilnic :).
La capitolul dezavantaje as putea sa includ persoanele care comenteaza negativ si critica intentionat munca unor fete doar pentru a se afla in treaba si care nu stiu cate ore de scris stau in spatele unei postari, dar de care eu nu am avut parte (Thanks God!) si timpul pe care ni-l ocupa pregatirea postarilor, editarea pozelor, care pentru mine a inceput sa fie ceva normal si o metoda de evadare din lucrurile monotone din fiecare zi.

Aceasta a fost povestioara mea si in final, vreau sa va multumesc tuturor pentru ca imi cititi postarile si pentru comentariile frumoase iar drept rasplata pentru asta cand ajung la 100 de like-uri pe Facebook voi face un concurs special pentru voi, dragele mele :).
Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta postare si astept cu drag comentariile/sfaturile voastre!
                                         
                                      Va doresc un inceput de saptamana frumos ca si voi!
                                                              Lorena 

20 comentarii

  1. Nu:) Mie chiar mi-a placut sa-ti citesc postarea, asa de dimineata:) E sincera si deschisa:) Pai,ce sa zic?:) Iti doresc in continuare mult succes si impliniri cu aceasta "tema de acasa":):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Claudia! Esti o draguta!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes!! Ma regasesc in randurile tale. Te voi urmari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes . Te urmaresc cu drag. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes draguta noastra, sa ai parte doar de impliniri cu acest blog :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult!:) Te pup Roxana! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos Ana!:) Ma bucur ca ne asemanam la unele lucruri :D
    Te pup si te mai astept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de adevarat este ceea ce ai scris. Felicitari pentru aceste randuri sincere. Chiar ma regasesc in anumite fraza, in totalitate. Pupici si mult succes pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca multe dintre noi,cele incepatoare :) ne regasim in aceasta frumoasa postare facuta de tine.Iti doresc mult succes si sa ai parte de multa, multa inspiratie pentru postari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti doresc sa ai la fel de multi fani ca si juicystar07 sau missglamorazzi pe youtube. Le stii pe fetele astea ? Sunt pasionate de tot ce inseamna beauty si au un succes teribil.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos articol. Am si eu de gand duminica asta sa scriu putin despre cum am inceput eu blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hehe, mersi :))). Nu le stiam dar am cautat acum pe Youtube:D As vreau eu sa am 1 milion de fani :))):D Multumesc frumos pentru urari! Esti o draguta :*
    Te pup si te mai astept cu drag pe la mine:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Merci Paula!:) De-abia astept sa citesc articolul tau! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Lorena, multumesc, eu m-am bucurat foarte tare in ziua in care am citit prima ta postare pe blogul tau, ai 16 ani.....peste cativa ani vei fi sigur prin bloggerii de beauty care vor avea ceva de spus cu greutate. Cu acest blog tu mi-ai implinit una dintre dorintele mele de la inceput de an http://www.beautybarometer.com/2013/01/beautybarometer-to-do-list-pentru-2013.html

    RăspundețiȘtergere