TAG : My Perfect Imperfection

mai 18, 2013

Neata! 
Uite ca reusesc sa fac unul dintre cele 3 tag-uri la care am fost nominalizata in ultimele zile, si sper sa le fac si pe celelalte in cursului saptamanii viitoare.
La acesta am fost nominalizata de Mada (NailsByMada) careia ii multumesc pentru ca m-a nominalizat sa-mi laud si eu putin defectele si calitatile fizice (posibile) :)).

    Reguli : 
1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/ iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4.Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

3 defecte fizice:
Pentru ca sunt multumita cu kilogramele pe care le am si pot sa ma laud cu faptul ca oricat as manca nu ma ingras o sa va prezint cateva defecte ale fizionomiei mele.
   1. Cele 3 alunite de pe fata - pur si simplu nu imi plac si vreau de mult sa mi le extirpez, dar inca n-am avut curaj deoarece multe persoane mi-au spus ca este periculos si deseori cancerigen. Multi mi-au spus ca sunt dragute dar pe mine ma deranjeaza:D. Voi ce parere aveti?
   2. Fruntea mea - e prea mare si lataaa.
   3. Parul - am un par foarte fragil, rar, care se unge foarte repede si care nu accepta sa stea nespalat mai mult de 2 zile. La capitolul acesta stau foarte rau si deseori ma intreb cum reusesc alte fete sa aiba un par frumos, stralucitor fara sa aplice masti sau diferite tratamente:|, pe cand eu am incercat o groaza de masti pentru par si tot nu arata cum mi-as dori eu.

3 calitati fizice:
1. Ochii - imi plac ochii mei chiar daca sunt cu pleoapele lasate. De mica mi se spunea ca am ochi de chinezoaica si cativa din apropiatii mei ma striga si acum, din cand in cand, "chinezoaica" :)).
     2. Silueta - dintotdeauna am avut o greutate normala si am mancat tot ceea ce am vrut fara sa ma ingras, sa am aripioare sau celulita. Deseori sunt laudata pentru fizicul meu si intrebata daca tin dieta sau merg la sala:)) - nici una, nici alta :D.
     3.  Nu stiu - ma mai gandesc si daca o gasesc editez postarea :D

Blogurile nominalizate de mine sunt:
1. http://www.justkleo.com/
2. http://www.beautybarometer.com/
3. http://polly-lena.blogspot.ro/
4. http://unghii-pictate.blogspot.ro/
5. http://o-fata-simpla.blogspot.ro/ 
+ Cine mai vrea sa faca acest tag este binevenit! :)

                                           Pupici!
                                                          Lore

19 comentarii

  1. Alunite eu le-as trece la calitati mie mi se par super adorabile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! Multumesc si eu pentru incurajari;)) :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm inainte eram obsedata de ele si ma rugam de parinti sa ma lase sa mi le scot...dar m-am obisnuit cu ele si nu stiu cum as arata fara:)) . Poate as fi mai "stearsa" :)), asa ca ma mai gandesc in privinta lor :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere Ana :) astept cu drag sa-l completezi si tu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. La calitati fizice poti sa treci cu incredere sprancnele :ai sprancene frumos arcuite si la distanta perfecta de ochi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie îmi plac alunițele tale, nu știu de ce le-ai trecut la defecte :( Și-mi plac și ochii tăi de chinezoaică, sunt foarte frumoși!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos:) dar totul se datoreaza kitului pentru sprancene de la Essence;)) fara el n-ar mai arata atat de bine :D.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti multumesc frumos Aurora! Intr-o perioada eram obsedata de ele insa acum m-am obisnuit cu ele si nici nu le mai sesizez:D Sunt putin prea mari si mi se pare ca imi strica aspectul fetei :)), poate ma insel:D. Multumesc pentru complimente:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi plac alunitele :XSunt deosebite.

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow cine mi-a lasat comentariu :* Merci frumos Miu :D
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi plac alunitele!Si mi-ar placea sa am fruntea mai lata ca sa imi fac breton:d Asa nu prea pot,ca dupa o luna imi intre parul in ochi :( Ce noroc ai ca poti manca orice :>

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. ce noroc ai ca nu te ingrasi :-) nici eu nu ma ingrasam intr-un timp :-x alunitzele tale dau un farmec deosebit :-x

    RăspundețiȘtergere
  13. Hehe;)) ma bucur ca iti plac:D;)) Parca defectele mele sunt calitati pentru altii;))
    Te pup si merci pentru comentariu:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu toti suntem perfecti!

    http://www.despre-spania.ro/

    RăspundețiȘtergere