Review fdt. matifiant Toleriane Teint (La Roche-Posay)

mai 30, 2013

Am scapat de teze si iata ca am mai mult timp pe care pot sa-l dedic postarilor de pe blog iar astazi va spun, in sfarsit, parerea mea despre fondul de ten Toleriane Teint de la La Roche-Posay. Cu greu incep aceasta postare, deoarece vremea ploioasa si innorata de afara imi da o stare foarte aiurea, nu am chef de nimic si parca as dormi incontinuu.
Si pe voi va afecteaza vremea in halul asta? :|
Vreau sa vina vara odataaa!! :D

Bun, sa trecem peste, eu am varianta pentru ten mixt/gras care are textura unei spume foarte fine.
Nuanta: 03 Sand


Ingredientul prin care Toleriane Teint reuşeşte să „controleze” reacţiile pielii sensibile mixte/grase este:
"PERLITAprezentă în fondul de ten spumă matifiant - un ingredient cu o putere de absorbţie de cinci ori mai mare decât cea a talcului, este deja folosită în produsele destinate tenului seboreic. Datorită acestui ingredient, tenul va fi unul matifiat pentru întreaga zi şi va rezista la transpiraţie în condiţii extreme de umiditate. Specialiştii au făcut teste în urma cărora s-a ajuns la concluzia că poate fi folosit şi când mergeţi la saună, iar efectul fondului de ten este acelaşi. Senzaţia de confort va fi una de lungă durată."

Inaintea aplicarii pe ten am dozat cantitatea dorita pe mana si mi s-a parut ca are o culoare foarte inchisa si care, credeam eu, imi va oferi aspectul nedorit de masca.
Dupa cateva minute de la aplicarea fondului de ten am observat ca isi schimba culoarea si ca se adapteaza foarte bine nuantei tenului meu.
Datorita texturii sale de spuma este necesar sa-l intind foarte bine pentru a nu ramane cu parti neacoperite si pentru a nu se aduna in liniile fetei.
Ceea ce-mi place foarte mult la acest fond de ten este faptul ca dupa aplicare lasa pielea foarte fina si matifiata.
Mie mi-a evidentiat putin zonele uscate ale fetei, dar cum am un ten gras si sebumul isi face datoria, intr-o ora nu s-a mai observat nimic si totul a revenit la normal.

In legatura cu durata matifierii oferite pot sa spun ca a tinut doar 4 ore fara sa fi aplicat pudra peste fond de ten.
*Dupa 4 ore luciul incepe sa-si faca aparitia din ce in ce mai deranjant si trebuie neaparat fixat cu o pudra matifianta sau curatat cu un servetel (cum fac eu cand nu am pudra la mine).
Este un fond de ten care rezista pe fata intreaga zi, ceea ce nu am intalnit prea des la alte fonduri de ten, iar seara daca as avea ceva sa-i reprosez ar fi faptul ca nu mi-a mentinut tenul matifiat pe parcursul inregii zile asa cum promite.

Dupa cum se vede si in poze puterea de acoperire este medie iar aplicat intr-un strat nu acopera  foarte bine roseata si urmele lasate de cosuri, dar dupa 2 straturi reuseste sa "mascheze" in mare masura micile imperfectiuni si sa ofere tenului un aspect natural si sanatos.


Ma bucur ca am avut ocazia sa il incerc, eu l-am castigat si il am in varianta mini (10 ml) dar se gaseste la 30 de ml in varianta full-size la 70-80 lei. Eu nu cred ca l-as cumpara deoarece efectul matifiant este de scurta durata.

Sper ca v-am fost de ajutor cu acest review si sunt curioasa daca ati incercat acest fond de ten matifiant sau pe cel hidratant.

                                     Pupici!

UPDATE: comentatoarea norocoasa a lunii mai este: Simona Haaz!
Vei primi de la mine un premiu surpriza care sper ca o sa-ti placa :).
Astept datele tale intr-un mesaj privat pe pagina mea de Facebook in maxim 2 zile!
Felicitari!

19 comentarii

  1. buna Lore! si la mine a plouat toata ziua si inca ploua de numai toarna dar va veni si soarele si ne-a fi mai bine ... in primul rand vreau sa iti zic ca esti foarte draguta si iti sta foarte bine nemachiata iar de acest review m-am convins ca trebuie sa il incerc si eu acest fond de ten arata foarte bine si mai ales daca rezista o zi intraga pe fata. te pup draga mea si multumim frumos ca pe mine una m-ai convins sa il iau. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Heey, casc in timp ce tii scriu. Arata foarte bine fondul de ten pe fata,imi aduce aminte de Vichy Flexilift :)
    Oricum, tu vad ca ai tenul curat si frumos, si chiar iti sta bine nemachiata.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu ocazia sa il testez,castigandu-l tot in acel concurs :D

    http://anaonofrei.blogspot.ro/2013/05/toleriane-teint-de-la-roche-posay.html



    Eu l-am folosit doar o singura data,atunci cand am incercat sa vad cum este!
    Am nuanta 2 si tot este putin inchisa pentru tenul meu. Probabil ii voi mai da o sansa cand voi fi mai bronzata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate n-am pus si poze sa vezi cum arata tenul meu fara fdt...am cateva urme de la cosuri si roseata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca pot fi de folos :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, cred ca pe pielea bronzata se vede super:)

    RăspundețiȘtergere
  7. MI-ar trebui si mie un fond de ten cu acoperire mare,dar parca nu as da 70-80 de lei pe el,mai ales daca nu persista matifierea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu acopera atat de bine acest fdt:D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc foarte frumos pentru premiu draga mea mi-ai facut o mare surpriza <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! eu am tenul uscat...iti sta bne :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Arată frumos efectul, însă eu din păcate vara nu pot folosi fond de ten, pentru că am tenul foarte gras, mă limitez la pudră. Pupic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc:) nici eu vara nu folosesc fond de ten:D in general folosesc bb cream-uri :)
    Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pare un fond de ten ok iar tie iti sta bine cu el.
    Din pacate eu am nevoie de un fond de ten cu o acoperire mare si care sa nu luceasca dupa cateva ore. Deocamdata doar un singur fond de ten imi satisface aceste dorinte insa si cea mai deschisa nuanta e putin inchisa. Am tenul foarte alb astfel ca fiecare pata e extrem de vizibila.

    RăspundețiȘtergere
  14. marea problema a fdt Toleriane, nu matifiaza suficient, de-asta am renuntat si eu la varianta precedenta, fluida, cel putin pe perioada verii

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere