Produsele pe care le testez (Skin care)

mai 25, 2013

Neata!
Stiu ca v-am promis un review al fondului de ten Toleriane Teint de la La Roche-Posay, dar pentru ca vremea de afara nu vrea nicicum sa ma lase sa realizez niste poze cat de cat acceptabile va prezint repede cateva dintre produsele primite spre testare din partea companiei Lidl.
La cateva zile dupa postarea articolului despre oferta cosmeticelor Cien am primit un mesaj din partea Lidl Romania in care mi s-a spus ca vor sa-mi trimita niste produse spre testare datorita articolului meu.
Am fost foarte fericita pentru ca nu ma asteptam la acest lucru, mai ales pentru faptul ca, nu am un blog foarte cunoscut si cu extrem de multi followeri:D
Si ca sa nu existe dubii, vreau sa mentionez ca am scris acel articol fara sa am vreun scop anume sau vreo legatura cu promovarea acelor produse. L-am scris deoarece produsele mi s-au parut interesante avand preturi mai mult decat accesibile, si eram curioasa de eficienta lor dupa ce am citit cateva review-uri pozitive prin blogosfera inca de anul trecut.

Acestea sunt o parte din produsele primite:

1. Lapte demachiant cu extracte de frunze de lotus si matase - l-am folosit de cateva ori pana acum, curata foarte bine si rapid tenul avand un miros foarte placut si deloc deranjant.
2. Lotiune tonica cu extracte din frunze de lotus si matase - am aplicat-o cu o discheta demachianta dupa ce mi-am curatat tenul cu laptele demachiant din aceeasi gama, si m-am bucurat de senzatia racoritoare oferita reusind sa curat in profunzime urmele lasate de demachiant si sa am un ten proaspat si revigorat.
   *Eu nu am avut reactii adverse datorita alcoolului din compozitie dar vreau sa mentionez ca este al doilea pe lista ingredientelor asa ca nu imi permit sa o recomand fetelor cu un ten sensibil pentru ca s-ar putea sa va treziti cu iritatii.
3. Gel de curatare AQUARICHcel mai mult mi-a placut faptul ca dupa folosire nu mi-am simtit pielea uscata si deshidratata. Curata bine machiajul fetei dar pentru ochi prefer sa folosesc laptele demachiant deoarece nu indeparteaza in totalitate urmele de machiaj. Din aceasta cauza o sa-l folosesc mai mult in zilele in care nu ma machiez si cand am mai mult timp destinat ingrijirii tenului.
4. Servetele demachiante pentru piele normala si mixta - imi plac pentru ca sunt destul de mari iar un singur servetel imi ajunge pentru demachierea intregii fete cat si a gatului. Nu contin alcool, asa ca am reusit fara probleme sa demachiez si zona ochilor cu ele, nu zgarie si nu irita tenul.
   Mie mi se par utile mai ales pentru calatorii, cand nu avem loc pentru multe produse de demachiere, si dorim sa ne curatam rapid si eficient tenul de machiajul folosit peste zi.
5. Crema hidratanta pentru toate tipurile de ten cu ulei de jojoba si vitamina E - Are o consistenta densa care imi ofera hidratarea necesara dupa curatarea tenului si cred ca s-ar potrivi mai mult persoanelor cu ten uscat, deoarece pe tenul meu mixt a lasat o usoara pelicula grasa dupa aplicare. O voi folosi seara, dupa demachiere, deoarece folosita dimineata, inaintea fondului de ten, imi va crea pe parcursul zilei un ten mult mai lucios ca de obicei si clar, nu-mi doresc acest lucru.

Dupa ce le voi folosi de mai multe ori voi reveni cu review-uri detaliate pentru aceste produse si sunt curioasa daca le-ati incercat si voi si daca v-au placut.

Cu care produs v-ar placea sa incep seria review-urilor? :P

In postarea urmatoare va prezint produsele de make-up marca Cien si primele impresii despre ele.

                                    Kisses!
                                                      Lorena.

34 comentarii

  1. Si mie imi plac foarte mult produsele de la Lidl,am 3 geluri de dus Cien si imi plac foarte mult, nu imi simt pielea uscata dupa ce fac dus si plus de asta miros super! Mai am parfumul Suddenly care imi place foarte mult si datorita pretului bun nu mai zgarcesc sa ma dau cu el :) Mirosul time multe ore.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-ar placea sa incerc aceste produse mai ales gelul de curatare si crema hidratanta deoarece am usor tenul mai uscat, iti doresc sa le folosesti cu placere <3

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac produsele Cien si le folosesc...momentan am in casa gel de dus,crema hidratanta,lapte de corp si servetele umede

    folosesc foarte multe produse de la Lidl,sunt de calitate si au pret accesibil :) fiind aproape de mine il vizitez aproape zilnic :)
    Multumim de review! :-* mai asteptam :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere :)


    imi spui te rog in ce data ti-a fost expediat coletul. eu n-am primit inca aviz :((

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!
    Mi le-au expediat saptamana trecuta, in 17, si in 23 (miercuri) le-am primit:D

    RăspundețiȘtergere
  6. In curand, Polly Helen. Care produs te-ar interesa in mod special? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu placere Lucica, ma bucur ca iti place produsele Cien :D
    Mersi de comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Simona! Pe mine m-au surprins :D

    RăspundețiȘtergere
  9. esti din provincie? scuze, dar nu mai retin..

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu drag Anca!
    Eu nu folosesc prea mult parfum pentru ca este un parfum puternic si devine insuportant:D Nu sunt adepta parfumurilor foarte tari!:D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. ma gandeam ca daca erai din bucuresti le primeai mai repede. desi daca a fost expediat in 17 nu mai inteleg nimic :(. oricum, am verificat casutele postale (am 2) de mi-a venit rau...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu :D, sunt din Arad. Si eu m-am mirat de cat de repede au ajuns. Eu asa cred ca a fost expediat in 17, in ziua in care mi-au cerut adresa.. daca il expediau luni n-avea cum sa ajunga miercuri :)
    Si eu ma asteptam sa ajunga intai la cele din Bucuresti si apoi in alte zone ;))
    O sa-l primesti si tu Alina:) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. mie mi-au spus ca le expediaza in saptamana cu 21 si da, e normal sa ajunga in doua zile.
    stiu clar ca astia de la posta mea sunt sub orice critica, dar totusi, au trecut 4 zile :(. mie mi-e groaza ca nu sunt instiintata la timp, daca ma duc la posta fara aviz ma expediaza urgent si poate par ca neserioasa ca n-am ridicat coletul :(.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu n-am primit niciun colet in 2 zile, de asta zic :D. Imi pare rau pentru tine, mie de obicei imi aduce postasul pachetul acasa sau ma suna sa merg la posta.. Nu stau la oras si de aceea au numarul meu si ma instiinteaza cand am pachet.
    Eu zic sa le dai un mesaj celor de la Lidl :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim pentru primile impresii, le asteptam si pe cele finale. :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Te pup Gabita! :* Cum esti, e totul ok ?:):*

    RăspundețiȘtergere
  17. iti dai seama ca daca n-apare pana marti le dau un mail...

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa si asa scumpa, cred ca imi da tarcoale o gripa urata..in Germania este super frig :D Te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
  19. sa le folosesti cu placere ! asteptam review-rile :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc.
    Ehe, eu sunt tocmai invers, imi plac parfumurile puternice, mai ales cand e frig afara.Vara si au le prefer mai light :) Am unul de la Yves Rocher, Naturelle care e perfect pentru vara.

    RăspundețiȘtergere
  21. Of, ce urat:| Poate ne povestesti intr-o postare despre locurile vizitate:)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Laptele demachiant si gelul de curatare dar sunt curioasa si de restul. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce oportunitate frumoasa!:D Ma bucur pentru tine:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa le folosesti cu palcere si sa ne spui si noua impresiile finale:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Voi incerca si eu servetelele demachiante :D


    Pupicei,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am fost incantata cand am primit mesaj de la ei:) pup:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Interesant!

    http://www.despre-spania.ro/

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce mi se pare mie ciudat la crema e ca desi pe ea scrie "body cream" pe eticheta in romana scrie crema pentru toate tipurile de ten, de ce or fi tradus-o aiurea ?

    RăspundețiȘtergere
  29. La asta m-am gandit si eu cand am transcris traducerea de pe eticheta:D.
    Chiar ma gandeam daca o sa observe cineva ce scrie pe cutia cremei:)
    Eu cred ca poate fi folosita atat pentru corp cat si pentru fata si poate de aceea au tradus-o ca si crema pentru fata.

    RăspundețiȘtergere