Spring make-up

mai 16, 2013

Buna seara fetelor!:*
Incep aceasta postare prin a-mi cere scuze pentru ca nu am postat atat de des in ultimele zile, dar totul se datoreaza "minunatelor" teze pentru care am de invatat si care imi fura aproape tot timpul liber.
Astazi va prezint un machiaj pe care l-am realizat duminica cu trusa Arezia, careia i-am dedicat o postare separata, care mi-a placut si sper sa va placa si voua.

Va las cu pozele:










Produse folosite:
Fata: fond de ten Giordani Gold Mineral Therapy(Oriflame), blush - trusa Arezia
Ochi: farduri trusa Arezia, eyeliner Kiko, mascara Wonder Lash Dramatize(Oriflame), creion dermatograf Very me lovebirrds - I love blue (Oriflame)
Buze: ruj Ultraflesh (Fusion Beauty) - Ethereal matte

                                          Acestea sunt fardurile folosite:
Rujul:
Blush-urile folosite:

Sper ca v-a placut machiajul meu, eu il consider potrivit pentru acest anotimp deoarece am folosit niste culori vesele, care imi dau o stare pozitiva:)
In urmatoarea perioada o sa postez mai rar, dar nu deloc, dar promit ca ma revansez dupa perioada tezelor .
Astept cu interes comentariile, sfaturile si chiar criticile voastre :).

                                   Va pup!
                                                  Lore.

20 comentarii

  1. Esti o superba!!!Arata foarte bine machiajul tau.Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata acel eyeliner! Imi place si fardul. Este discret si cu eyeliner-ul se vede foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos!
    Si mie imi place eyeliner-ul acesta si l-am folosit aproape in toate machiajele mele de cand il am :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi scumpa:)
    Si mie imi place culoarea albastru, e my fav :D
    Xoxo :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine ,eye-linerul e superb .

    RăspundețiȘtergere
  6. My fav too :D.Am uitat sa-ti zic succes la teze :).Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca iti place :)
    Merci :) si tu esti o draguta:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos se vede eyeliner-ul <3
    Tare frumoasa esti!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place foarte mult acest machiaj acea culoare albastra .... ador culoarea albastru si iti sta foarte bine si tie am sa incerc si eu cu siguranta

    RăspundețiȘtergere