Despre deodorantul Gerovital H3 Natural

aprilie 21, 2014

Astăzi aduc în atenţia voastră deodorantul Gerovital H3 Natural, care a fost lansat împreună cu o nouă gamă H3 de cosmetice destinată îngrijirii antirid: gama Gerovital H3 Classic şi gama Gerovital H3 Retinol. Deodorantele constituie o noutate a acestei game şi promit protecţie eficientă împotriva transpiraţiei timp de 24h de la aplicare.

Nu conţin alcool, parabeni sau triclosan.

Colecţia deodorantelor cuprinde: Gerovital H3 Natural şi Gerovital H3 Fresh cu parfum energizant şi proaspăt, precum şi Gerovital H3 Splendide şi Gerovital H3 Sensitive cu parfum delicat, floral.
Se găsesc în doze de 150 ml şi 40 ml, iar eu îl am pe cel de 40 ml, care mi se pare perfect pentru trusa de toaletă pentru călătorii, dar şi pentru a fi purtat în geantă astfel încât să trecem cu brio peste situaţiile imprevizibile.

Într-adevăr, deodorantul oferă protecţie îndelungată dar şi un parfum primăvăratic, care persistă destul de mult şi care îmi confirmă că transpiraţia nu a apărut, iar pielea mea e uscată şi catifelată.
Nu lasă urme albe, aşa că şi la vară se va afla printre produsele mele, pentru că merită!

Preţ: 3,19 lei
Aţi încercat vreun produs din această gamă?
Vă tentează aceste deodorante?
Lore 

8 comentarii

  1. Eu il am pe cel fresh si chiar imi place, mai ales ca mirosul persista si nu lasa urme pe haine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cumparat si eu deodorantul azi la 150 ml si de abia astept sa l folosesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am incercat niciun deodorant din aceasta gama dar mi-l voi cumpara si eu in curand.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca merita sa le incerci. Eu vara asta cred ca le iau pe toate la rand:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca o sa-ti placa! :) Sa-ti priasca!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca si celelalte variante sunt ok, trebuie sa le incerc si eu in perioada urmatoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am avut ocazia de-a le încerca! :-)
    Apreciez review-ul, cu mulţumiri! :-*

    RăspundețiȘtergere