Review ANIAN gel pentru curăţarea feţei cu extracte din goji şi rodie

aprilie 14, 2014

Până acum câtva timp nu aveam niciun gel de curăţare în mini-trusa mea cu produse de îngrijire a tenului, şi foloseam doar laptele demachiant, care chiar dacă era eficient tot omitea să cureţe în totalitate urmele de machiaj de pe ten şi îmi dădea senzaţia de ten curat, dar nu în totalitate. Pentru a-i veni în ajutor, am început cu un gel de curăţare de la Oriflame, pe care vi l-am prezentat într-una dintre primele mele postări, şi pe care îl mai am şi acum. Da, aşa mi se întâmplă când mi se adună mai multe produse de acelaşi fel şi le folosesc aleatoriu - termin greu un produs, dar şi dacă îl termin într-un timp relativ scurt, înseamnă că mi s-a potrivit şi că s-a prezentat foarte bine faţă de tenul/corpul meu.

Eu am o problemă cu gelurile faciale: nu suport ca la limpezirea spumei create pe ten să o răspândesc fără să vreau şi pe păr, ceea ce mi se întâmplă aproape de fiecare dată, şi aşa trebuie să mai fac o muncă în plus, să-mi spăl şi părul, chiar dacă aspectul lui nu necesită asta.

Revenind la produsul cu care voiam să încep articolul, gelul de curăţare cu extract de goji şi rodie de la Anian, pe care l-am primit în setul cadou de la TRIODELUXE la aniversarea Luciei, mi se pare un produs eficient, dar din punctul meu de vedere are un ambalaj nepotrivit unui produs cu textură lichidă, care nu mă ajută deloc să folosesc produsul şi nici să evit să-l risipesc.


Capacul tubului se deschide şi se închide foarte greu, iar astfel produsul ajunge să mi se scurgă printre degete, iar cel din tub să curgă din el, atunci când încerc să îl închid.
Acest aspect este singurul care mă deranjează la el, şi tare mi-aş dori ca pe viitor să i se schimbe ambalajul, de preferat într-unul de sticlă de plastic cu pompiţă, care cu siguranţă ar fi mult mai uşor de folosit.
Produsul în sine îmi place, curăţă tenul foarte bine şi rapid şi se potriveşte tenului meu mixt.
Îmi place mult senzaţia de după clătire când îmi simt tenul foarte proaspăt şi curat, scârţâind la atingere.
Mirosul discret, pe care l-aş include în categoria fresh, şi care după mine are tentă oceanică, constituie încă un motiv pentru care mă bucur de produs de fiecare dată.

Nu am aşteptări miraculoase de la un astfel de produs, precum ar fi: să mă scape de coşuri, pete sau alte probleme ale tenului, dar mă aştept să îl cureţe bine şi să nu-i provoace iritaţii şi bubiţe în urma folosirii.

Acest produs îmi îndeplineşte cerinţele, dar la fel de mult mă nemulţumeşte prin sistemul de dozare de care dispune.
Cantitate: 150 ml
Preţ: 22 lei

6 comentarii

  1. nu am incercat acest gel de curatare de la Anian, insa am un lapte demachiant si o lotiune tonica de la ei cu care ma inteleg bine.:)
    ca gel de curatare folosesc unul de la Anew (Avon) si care imi place foarte mult! sa il folosesti cu placere in continuare! pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți recomand gelul de curățare Pure de la Garnier, dacă nu ești „certată” cu produsele mentolate. Mie-mi place foarte mult. Are ambalaj cu pompiță, curăță tenul în profunzime cu o cantitate extrem de mică, se curăță repede de pe ten (și nu mi-a ajuns niciodată în păr, și eu mai pățeam asta cu unele) și lasă o senzație răcoritoare la final. Ca să nu mai zic că la mine a avut efect și asupra coșurilor micuțe (dar asta nu garantez că ar avea la oricine). :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti se potrivesc si tie produsele Anian, pentru mine e primul produs pentru fata incercat de la ei si chiar imi place:).
    Nu am incercat niciun produs din gama Anew dar ma tenteaza. Poate imi iau candva:)
    Merci pentru comentariu! Te-am pupat!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci pentru recomandare Miha! O sa-l iau cand termin ce am prin casa:). N-am nicio treaba cu produsele cu efect racoritor, le ador. :D Daca e bun pentru cosuri, e bun de pus pe lista. ;))
    Te pup, draguta!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit numai chestii misto pana acum despre acest produs!
    http://descude.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. E chiar ok:). Si pe mine m-au convins review-urile fetelor. :D

    RăspundețiȘtergere