Review şampon ANIAN cu keratină lichidă

aprilie 23, 2014

În articolul acesta vă povesteam experienţa mea cu keratina lichidă Anian, şi vă atrăgeam atenţia că folosită în exces, poate avea reacţii inverse, de distrugere a părului, la fel cum mi s-a întâmplat mie zilele trecute cu excesul de cofeină, dar asta-i altă treabă, pe care poate o discutăm într-o zi la un "ceai" pe blog. :))

Keratinei lichide i-am găsit un tovarăş pe cinste, care să facă echipă bună cu ea şi să-mi menţină părul într-o stare acceptabilă, şamponul cu keratină lichidă Anian.

Flaconul său portocaliu şi uşor de folosit conţine 400 ml de şampon, suficienţi pentru o lună de spălat la intervale de 2-3 zile.
Culoarea şamponului este un alb sidefat, uşor gălbui, iar mirosul este sublim. Tind să cred că miroase a cocos şi caramel, dar remarc şi mirosul specific keratinei(cele care aţi folosit-o ştiţi cât de bine miroase).

Îmi place mult şi sistemul de dozare ales pentru el. Trebuie doar să apăs pe capacul flaconului pentru a-mi turna şampon în palmă, şi la fel de simplu procedez şi pentru a-l închide.
Mi se pare mai uşor de folosit decât cele cu care sunt obişnuită, care funcţionează puţin mai greu.
Mie mi se potriveşte, îmi curăţă bine părul fără să folosesc o cantitate mare, iar împreună cu keratina lichidă reuşeşte să-mi aranjeze părul şi să-i ofere un aspect hidratat şi strălucire plăcută.
Îl găsiţi pe Triodeluxe.ro la 35 lei.

S-a comportat ca un şampon normal, nu mi-a provocat mâncărimi ale scalpului şi nici nu m-a salvat de corvoada spălării părului la 2 zile, dar nici nu cred că un şampon poate face ceva în privinţa asta.

...This is it, I have greasy hair, so I have to deal with it! :D

11 comentarii

  1. eu nu ma impac deloc cu samponul acesta :(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat acest sampon dar ma tenteaza keratina lichida

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. am tot auzit numai lucruri bune despre keratina lichida, asa ca cel mai mult as vrea sa o incerc pe aceea, iar dupa poate ca voi incerca si samponul.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa-i dai o sansa, dar ai grija sa o folosesti cu moderatie. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie la inceput nu mi-a placut dar am aplicat-o intr-o cantitate mica si s-a inteles destul de bine cu parul meu:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt incantata de produsele Anian. Acum nu le mai am dar cred ca ma voi intoarce la ele...

    RăspundețiȘtergere
  7. dupa ce folosesti samponul parul se piaptana usor ori trebuie sa aplici si balsam

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti se potrvesc si iti plac si tie, Alexandra. :) :*

    RăspundețiȘtergere