SCHNEIDER OUTLET - orice produs la 33 RON

aprilie 09, 2014

De câteva zile plănuiesc să mă înnoiesc cu câteva piese vestimentare iar outlet-ul online Schneider, pe care l-am descoperit azi, mi-a atras atenţia datorită design-ului atent conceput al site-ului, dar şi datorită preţului unic de 33 de lei pe care îl are fiecare produs.


Mi-au atras atenţia în special:

Aceste rochiţe, pe care le găsiţi AICI, AICI şi AICI

Această rochiţă foarte drăguţă potrivită pentru o ieşire în oraş într-o zi călduroasă:
Detalii AICI

Jeanşii aceştia, fabricaţi în Italia, mi se par drăguţi iar preţul lor, 33 lei, mai mult decât accesibil.
Îi găsiţi AICI, AICI şi AICI

Acestea sunt câteva dintre produsele care mi-au atras intenţia şi pe care mi-ar plăcea să le am în garderoba mea. Restul produselor le puteţi descoperi pe site.
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 de lei transportul este gratuit, iar pentru cele mai mici de 200 de lei plătiţi o taxă de transport de 20 de lei.

Aţi comandat de pe acest site până acum? Sunteţi mulţumiţi de serviciile lor?
Kisses!

6 comentarii

  1. Nu stiam de acest site dar o sa arunc o privire.Sunt frumoase rochitele,toate imi plac! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesanta treaba cu pretul fix, dar nu se merita pentru orice articol. xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum aflu şi eu despre acest site. Intru să văd despre ce e vorba! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi eu doar ce l-am descoperit, mi se pare destul de interesant:).

    RăspundețiȘtergere