Un an de blogging? Când, unde, cum? ♥

aprilie 07, 2014

Astăzi blogul meu împlineşte un anişor♥. În acest an a încercat să se ţină cât de cât "pe picioare" şi să-şi mulţumească cititoarele cu postări sincere, scrise cu multă pasiune. Ieri a fost ziua mea iar astăzi aniversez un an de când scriu pe acest blog, pe care îl simt acum ca pe o parte din mine. DA, suntem berbeci amândoi, şi cred că de aici i se trage şi caracterul său inconsecvent. Sunt o fire foarte schimbătoare, uneori sunt extrem de mulţumită de munca mea şi aici mă refer şi la postările mele, iar alteori mi se pare că orice fac nu este îndeajuns de bun şi nici pe departe cum plănuiam eu să fie, şi astfel ajung să trec de la o extremă la alta fără să pot controla situaţia:)).

 Au fost luni în care postam aproape zilnic dar şi luni în care postam cu greu la intervale de 5-6 zile fiind presată de şcoală şi alte activităţi care nu suportau amânare. Pasiunea pentru cosmetice şi blogging a fost uneori greu de întreţinut dar timpul liber reprezenta întotdeauna o ocazie perfectă pentru a mă descărca de tot strestul cumulat, prin postări despre produse cosmetice şi normal, de a comunica cu voi, cele care îmi sunteţi mereu alături pe Facebook şi aici, pe blog. Printr-un Like sau un comentariu îmi demonstraţi că orele petrecute scriind postari nu sunt o pierdere de timp, aceste lucruri reprezintă recompensarea "muncii" mele depuse pe blog şi îmi sunt îndeajuns încat să uit de micile probleme zilnice şi să-mi iau doza de optimism şi să revin în faţa voastră, sau a monitoarelor voastre, cu postări care reflectă lumea cosmeticelor văzută prin ochii mei.

În acest an am cunoscut persoane minunate, bloguri reprezentate de oameni frumoşi, care scriu pentru oameni la fel de frumoşi şi pasionaţi de tot ceea ce este frumos. Nu pot să nu o menţionez aici pe Ana de la Beauty Barometer, care m-a susţinut extrem de mult în toată perioada asta şi mi-a dat curaj să intru în această lume, chiar dacă nu am inceput cu toată încrederea şi am "păşit" cu câteva reţineri, care au la bază nesiguranţa şi frica de eşec cu care mă confrunt foarte des.

Am avut ocazia să cunosc şi câteva bloggeriţe cărora le urmăream blogurile încă de când nici nu visam că şi eu voi avea unul, şi cred că a fost unul dintre cele mai frumoase momente din viaţa mea de mică bloggeriţă, care nu regretă deloc decizia de a-şi petrece timpul liber dezvoltându-şi pasiunea pentru cosmetice, cu care mai mult ca sigur s-a născut, şi nu şi-a cultivat-o pe parcurs. :D
M-am simţit şi mă simt extrem de bine înconjurată de atâtea fete frumoase şi prietenoase şi mă bucur că m-aţi primit printre voi. 
Sper să ne citim şi să ne împartăşim păreri despre produsele care ne fac frumoase şi în acest al doilea an de blogging, şi chiar să dezvoltam cât mai frumos această comunitate, căci pentru mine reprezintă o etapă nouă şi frumoasă din viaţa mea, şi la fel vreau să şi continue:).

Mi-ar plăcea să-mi spuneţi cum vi s-a părut activitatea mea din acest an, dar şi lucrurile pe care credeţi că le-aş putea îmbunătăţi la acest blog, raportându-vă la preferinţele voastre, căci voi sunteţi cele mai importante, pentru voi scriu. :)


I will...
Kisses!

34 comentarii

  1. La cat mai multi ani de blogging, scrii foarte frumos si curat...cum zic eu....si asta o sa vezi ce va insemna peste cativa ani. Si acum , pentru 1 an de blog, chiar ai cu ce te lauda. Bravo, te imbratisez virtual!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce repede a trecut un an, nu-i așa ?! :)

    Cred că ai început foarte bine, întrucât recenziile tale au fost mai bine realizate decât unele pe care le-am citit pe anumite bloguri, ce aparțin câtorva fete cu experiență. Cu multă atenție și pasiune, evoluezi în direcția cea bună. Eu aș sugera doar să folosești diacriticele, să reduci numărul reclamelor sau să le micșorezi, să apară mai puține bloguri în faza inițială în lista de bloguri (mai bine să fie, de exemplu 5 afișate, iar apoi cine dorește să mai descopere, să dea click pe arată mai multe) și să dai mai multă culoare blogului.

    Succes în continuare, Lorena ^^ Bucură-te în continuare de blog !

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani blogului, cu munca si satisfactie pe masura, ai inceput bine! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani voua, draga mea !! <3 Abia astept sa ajung si eu la momentul acesta, mai am de asteptat vreo...6 luni jumatate ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. A trecut foarte repede si mi se pare ca nu am evoluat la nivelul la care mi-as fi dorit eu, dar asa cum spui si tu: cu pasiune si determinare sper sa ajung cu blogul la nivelul pe care mi-l doresc, si sa evoluam impreuna.
    Iti multumesc pentru sugestii, voi tine cont de ele!
    La fel iti doresc si tie, Larisa, si te felicit pentru ce ai realizat pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci, iubita! Cu siguranta vor trece repede si te trezesti ca impliniti un anisor;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari si la cati mai multi fani si articole interesante :*
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Așa este.
    Cu drag ! Mulțumesc și eu ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea, la multi ani blogului tau si multa inspiratie tie pentru articole cat mai variate si cat mai multe. Felicitari pentru toata munca depusa aici, esti o persoana minunata si se vede acest lucru prin felul in care scrii. Eu mai mult decat atat pot confirma acest lucru si datorita faptului ca am avut ocazia sa te cunosc personal. Esti o scumpa si imi esti tare draga! :)
    Imi place foarte mult cum scrii, esti foarte coerenta in exprimare si imi place gradul de complexitate pe care il are fiecare articol al tau, denota talent, munca si multa pasiune.
    Tine-o tot asa!!! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un călduros La mulţi ani îţi urez şi eu, Lore, cu tot dragul, te asigur de asta! ♥
    Mi-e drag să te citesc, îmi sunt dragi postările tale, indiferent de subiect, iar modul în care interacţionezi cu noi îl preţuiesc cu atât mai mult. Îţi doresc din suflet să te bucuri de cât mai multe realizări de pe urma acestei pasiuni şi să construieşti pe aceeaşi bază solidă ca şi până acum. Pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu stii ce mult ma bucura sa primesc un astfel de comentariu din partea ta! Legat de coerenta in exprimare, ma bucur ca macar in scris reusesc sa-mi exprim ideile aproape cum mi-as dori eu, caci oral imi este mult mai greu si mai am ceva de lucrat pana sa ma pot descurca macar pe jumatate pe cat reusesc atunci cand scriu:). Mai am de lucrat in ambele parti dar odata si odata trec eu si de limita asta:D.
    Multumesc frumos pentru apreciere si sustinere! Si tu esti o persoana deosebita si ma bucur ca te-am cunoscut, esti una dintre persoanele care mi-au lasat o impresie foarte buna de la inceput si sigur asa va ramane.
    Te pup si te imbratisez cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. La cat mai multi ani in continuare iti doresc. Continua cu ceea ce faci, ca faci bine si se vede pasiunea ta cu fiecare postare. Te urmaresc din umbra si imi place ce vad. Ai reusit intr-un an sa evoluezi cat altele in 3.
    Bravo si mult succes in continuare!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow, la un astfel de comentariu chiar nu ma asteptam! Iti multumesc mult! Chiar m-ai emotionat cu comentariul asta. Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani!!!!!!! Shi la cat mai multe articole frumoase !!!!! Succes <3

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani,Lorena,atat tie cat si blogului tau!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. Se mai acceptă și întârziați? :D La mulți ani frumoși, atât ție cât și blogului tău. Îți doresc să găsești timp, energie și inspirație să te ocupi de blog atât cât și cum îți dorești!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa zicem ca se accepta:))), glumesc :*. Multumesc frumos draga mea, te pup si succes in continuare cu blogul tau! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga mea Lorena, m-ai emoţionat peste măsură cu acest gând minunat :-)
    Vreau să cred că nimic nu este întâmplător, iar dacă mi-a fost dat să descopăr această lume plină de frumos în momente mai puţin fericite, cu siguranţă nu e o pură întâmplare. Bucuria e de partea mea, eu îţi mulţumesc că exişti aici pentru noi, prin tot ceea ce împărtăşeşti cu noi.
    Te pup, cu preţuire sinceră ♥

    RăspundețiȘtergere