Review: anti-perspirant roll-on Perspirex

aprilie 03, 2014

Spre sfarsitul lunii februarie am primit spre testare cateva mostre de 5ml de anti-perspirant roll-on de la Perspirex, carora le multumesc cu aceasta ocazie.


Astazi revin cu impresiile mele, dar mai intai sa vedem descrierea producatorului si modul de aplicare recomandat:

Am respectat indicatiile de folosire, am folosit anti-perspirantul seara, pe pielea uscata, si nu dupa epilat, cum nici nu este recomandat a fi folosit, din cauza formulei sale pe baza de alcool care ar putea provoca usturimi zonei axilare, iar a doua zi dimineata l-am clatit si precum este indicat si in prospect, nu am reaplicat Perspirex dar nici un alt deodorant/antiperspirant.

          Aspecte pozitive:
  • Sticluta micuta este practica, usor de folosit.
  • Este cel mai eficient anti-perspirant incercat de mine pana acum, care a reusit sa-mi mentina zona axilelor uscata si fara vreo urma de transpiratie pentru aproximativ 2 zile(nu l-am testat pe o perioada mai lunga de timp din motive de la sine intelese, de igiena).
         Aspecte negative:
  • Mirosul puternic de alcool, care pentru unele poate fi de neacceptat.
  • Pelicula lipicioasa care ramane pe piele in urma aplicarii.
  • Senzatia usoara de mancarime dupa aplicarea produsului.

Ingrediente: ALCOHOL DENAT / SD ALCOHOLALUMINUM LACTATEALUMINUM CHLORIDECYCLOPENTASILOXANE,GLYCERYL STEARATECETYL PALMITATEHYDROGENATED CASTOR OILHYDROGENATEG MICROCRYSTALLINE WAX

Dupa o zi de la aplicarea acestui anti-perspirant am mai folosit aleatoriu si anti-perspirantul de la Nivea, Stress Protect, si deodorantul de la Bourjois, si pot sa ma declar de multumita de efectele sale: m-a tinut departe de transpiratia urat mirositoare si m-a facut sa trec cu vederea aspectele negative sesizate mai sus, caci la vara cu siguranta va fi prietenul meu.

Aceasta este experienta mea cu anti-perspirantul roll-on Perspirex, care costa in jur de 60 lei in varianta full-size de 25ml.

Sunt curioasa daca voi l-ati incercat si care a fost experienta voastra cu el.
Va pup!

17 comentarii

  1. Am tot citit review-ui şi chiar aş fi curioasă să-l încerc. Lore, ai idee dacă se găsesc aceste mostre şi spre cumpărare? Uşor reticentă fiind, aş prefera să-mi iau o mostră, chiar două, şi după să văd dacă merită luat produsul full-size sau nu. Merci tare mult! :-)
    Pupici, zi frumoasă! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...interesant produs...


    :* :* Roxie T

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant,desi cum zice si Mihaela,as testa intai varianta de 5 ml :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mirosul este prea tare si nu este prea placut insa adevarul e ca nu transpiri daca urmezi instructiunile

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt in cautarea unui antiperspirant bun.. momentan ma impac cu Nivea si Bourjois, dar vreau sa le mai schimb :)
    O sa ma uit dupa acesta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie mi-e cam frica de Perspirex, am patit cu un deodorant Nivea, cel care promitea ca te tine foarte uscata, Stress Protect parca, sa nu mai am transpiratie deloc ....am stat un week-end fara deodorant ca sa imi revin.... dar imi dau seama ca cei care transpira abundent, chiar au nevoie de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu toate ca i-am gasit si cateva minusuri tot i-as da o sansa la vara:D. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e, la vara sa vedem daca trece testul :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac si sunt multumita de cele de la Nivea si Bourjois si cred ca o sa le recumpar constant. Perspirex actioneaza foarte bine impotriva transpiratiei dar minusurile de mai sus ma fac sa apelez tot la cele care nu imi provoaca arsuri si nu imi provoaca greata datorita mirosului puternic de alcool. Il tin pentru la vara ca sa fiu sigura ca nu ma trezesc cu "surprize" ;)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru cei care transpira in exces ar fi o solutie buna dar cred ca multi nu ar accepta sa-l mai foloseasca din cauza mancarimii, mirosului de alcool si senzatiei lipicioase care ramane dupa ce l-ai aplicat. Eu tot pe cel de la Nivea "Stress Protect" il folosesc si pentru ca ma face sa ma simt in siguranta;)):D. :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Sincer, nu stiu daca se gasesc si mostre de 5ml de cumparat dar cu siguranta ar fi de ajutor celor care isi doresc sa incerce anti-perspirantul. Eu nu as da 60 lei pe un produs "controversat", daca pot sa spun asa:D. Din cate am observat aceste mostre sunt trimise bloggerilor dar si in Pink Box. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. La fel mi-as dori si eu daca nu l-as fi incercat pana acum:D.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, va multumim ca ati testat Perspirex. Antiperspirantul este un produs unisex, care amelioreaza afectiuni cum este hiperhidroza, inlatura cauza aparitiei mirosului neplacut, nu contine parfum, iar alcoolul este utilizat ca dezinfectant al zonei pe care este aplicat. Perspirex se aplica numai seara, chiar inainte de culcare, pe pielea complet uscata si neiritata o data la 3-5 seri deoarece pe parcursul noptii, cand organismul este in repaus, glandele sudoripare nu produc transpiratie si pot absorbi substanta Perspirex direct la baza lor. Dimineata se clateste zona sau se face dus si nu se reaplica, in schimb optional puteti utiliza deodorantul dumneavoastra de zi. Mersul la piscina sau dusurile frecvente nu afecteaza rezultatul Perspirex deoarece acesta lucreaza din interior.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pentru comentariu, cu siguranta va fi util multor persoane!

    RăspundețiȘtergere
  15. azi e prima oara cand m-am dat cu perspirex si sunt curioasa ce efecte va avea pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  16. Se poate aplica si pe fata? Din ce am inteles pe internet da, dar as vrea sa fiu sigur.

    RăspundețiȘtergere