Un milion de reflexii strălucitoare de la Gliss

aprilie 16, 2014

Fiind o noutate şi având un ambalaj albastru turcoaz cu reflexii atrăgătoare, am cedat tentaţiei şi mi-am luat acest şampon fără să "cercetez piaţa" mai întâi, într-una din zilele lui martie în care am trecut în grabă prin DM.

"Formula intens reparatoare MILLION GLOSS reface suprafața firului de păr și îl îmbracă într-un strat laminat fără să-l încarce, pentru reflexii luminoase, de milioane." 

Ambalajul transparent şi frumos colorat reuşeşte să atragă atenţia şi să stârnească interesul asupra produsului, astfel că prezenţa lui în baie e plăcută vizualului cât şi unei stări tensionate.
Miroase frumos, deloc deranjant, şi simt că mă ajută să mă relaxez după o zi obişnuită în care am avut parte de stres şi altele.
Datorită texturii de gel fluid tind să folosesc o cantitate mai mare decât la alte şampoane şi de aceea cred că nu-mi va ajunge mai mult de 10 spălări, dar e în regulă pentru mine, pentru 10 lei cât a costat.

Părul meu arată foarte bine după spălare şi chiar îl simt mai puternic datorită keratinei, ingredient pe care am observat că în ultimul timp l-am tot nimerit în şampoanele mele.
Îmi face părul să strălucească foarte frumos şi îl calmează, ajutând firele de păr să se aşeze în mod natural fără să-l fi dat cu balsam sau mască pentru asta.

Sunt mulţumită de el şi probabil îl voi recumpăra! ♥

Voi vă cumpăraţi lucruri din impuls?
Vă tentează acest şampon?

16 comentarii

  1. arata foarte tentant acest sampon :) sa il folosesti cu placere :*

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte dragut ambalajul lui♥. Merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare dragalas:* sa il folosesti cu drag Loriiii:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot l-am cautat acest sampon si nu l-am gasit.Sunt tentata sa-l cumpar,caci celelalte sampoane de la Gliss se claseaza pe locul unu al top sampoanelor folosite de mine.
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super girlie si glowy si ma tenteaza mult!
    Pupci!Ma bucur sa aflu ca ti-a fost pe plac..

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata produsul in ambalaj asa. Te atrage imediat. M-ai facut curioasa si probabil ca il voi cumpara si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place foarte mult. Ador cum arata acele paiete in lumina soarelui♥.
    Eu zic ca merita incercat. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, mai ales ca ambalajul are culoarea mea preferata!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, i ♥ it ! :)
    Poate il incerci si tu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu l-am gasit usor in dm, poate il incerci si tu si ne spui daca iti place. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. normal, sunt o fata impulsiva :)) samponul este tentant; eu am folosit un spray leave-in de la ei si nu m-a incantat, eu avand parul gras mi l-a ingrasat si mai repede, probabil pt alte tipuri de par este ok.. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici mie nu imi plac acele spray-uri :):D

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta da ambalaj,doar cand il vezi iti face cu ochiul...

    RăspundețiȘtergere
  14. Primul motiv pentru care l-am cumparat a fost ambalajul. :D

    RăspundețiȘtergere