Review Max Factor False Lash Effect mascara

aprilie 17, 2014

Astăzi am simţit o dorinţă aprinsă, de dimineaţă, de a mă machia şi de a folosi toate produsele care îmi ies în cale, după câteva zile în care mi-am lăsat tenul să ia o pauză de la cosmeticele pe care le folosesc zi de zi, dar se pare că mare lucru nu mi-a ieşit.

Am început frumos cu sprâncenele, puţin balsam de buze, apoi cu puţin fond de ten aplicat pe faţă şi când am ajuns la ochi şi am folosit acest mascara, simţeam că nu mai am nevoie de nimic.
L-am aplicat într-un strat, două, chiar trei, iar la final am decis că nu vreau să adaug nimic în plus pentru a distrage atenţia de la efectul wow oferit genelor mele.

Îmi place mult cum mi-a scos în evidenţă genele şi intensitatea oferită privirii mele, despre care aş putea să spun că este asemănătoare cu cea obţinută atunci când apelăm la trucul de a ne aplica dermatograf la baza genelor superioare. E atât de încântător să observ că genele mele, aproape invizibile fără mascara, prind contur şi reuşesc să mă facă să renunţ la alte produse pentru ochi.
Nu am întâmpinat dificultăţi în utilizarea periuţei, ci chiar m-am bucurat de perii ei scurţi şi moi care mi-au colorat frumos genele şi m-au ajutat să le separ şi să le dau aspectul dorit. 
Textura produsului mi se pare potrivită, aş descrie-o ca fiind păstoasă, iar ce mă bucură foarte tare e că nu îmi încarcă genele şi nu le lipeşte.
Am purtat toata ziua acest mascara şi nu mi-a căzut nicio părticică sub ochi, ceea ce e încă un punct forte pentru ea.
Tubul mascarei, negru cu inscripţii aurii, mi se pare foarte drăguţ şi elegant, prin simplitatea lui, şi mă bucur că face parte din colecţia mea cu produse de machiaj.

I love it, primeşte un mare DA din partea mea şi nota 10.
Voi l-aţi încercat? 
Kisses!

16 comentarii

  1. nu l-am incercat inca, deocamdata am noul rimel Avon AeroVolume si unul de la Bourjois Paris, cu care ma inteleg mult prea bine:).dar sincera sa fiu chiar ma tenteaza acest produs:).
    sa il folosesti in continuare cu placere, ai niste ochi foarte frumosi!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, nu l-am incercat, periuta este interesanta..... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt fana mascara max factor, cel 2000 calorie e preferatul meu

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am incercat, ca e prea scump. Insa periuta e exact cum imi place mie. A, e identica cu cea de la Rocket - Maybelline. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am folosit niciun rimel de la Bourjois dar tare as vrea:D
    Multumesc frumos! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult ca o folosesc foarte usor:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa-l incerc odata si pe acela:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Odata trebuie sa-l incerci :)). Mie-mi place mult ca il aplic foarte usor pe gene si le alungeste foarte frumos:)
    Ma bucur ca iti place cel de la Avon, eu am unul dar nu prea ma impac cu periuta lui.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, ai dreptate, e scump, mai ales pentru bugetul meu de eleva:)). Dar imi place si ma bucur ca l-am primit. :D
    Asa frumos ma pot juca cu periuta, il ador! :))♥

    RăspundețiȘtergere
  10. nu l'am incerca,insa am unulfoarte identit ca ambalaj,periuta,nume.
    Nu imi place periuta din pacate :D Sunt si voi ramane adepta periutelor tip piapten,sunt cele mai bune cand vine vorba de lungime! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi plac acele periute dar si cu asta ma inteleg bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare bine arată pe genele tale frumoase! ♥
    Pupici, Lore! :-*

    RăspundețiȘtergere
  13. Arată fabulos pe genele tale!
    De foarte mult timp caut un rimel care să îmi alugească genele, dar să nu le încarce (eu sunt blondă, şi aş vrea un rimel care să acopere frumos culoarea blondă a genelor). M-ai cam convins cu acest produs, şi am să-l încerc!

    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur, draga mea. Multumesc pentru comentariu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere