Haul Avon & Oriflame

aprilie 14, 2013

          Hello, pretty girls!
Luna trecută am fost iubită de random.org şi de acum încolo voi începe să postez câteva review-uri ale produselor câştigate.
Astăzi vă prezint premiul câştigat pe pagina de Facebook a Cătălinei (Fărămiere), căreia îi mulţumesc mult. Cătălina m-a surprins, şi pe lângă premiul anunţat pe pagina ei de Facebook, mi-a mai trimis încă 2 produse, de la Oriflame, surpriză!:D Mersi mult, Cătălina! 

                                                       Aceasta este poza cu premiul:

    Voi scrie pe scurt, părerea mea despre fiecare produs, şi vă rog pe voi, să-mi spuneţi cărui             produs doriţi să-i fac un review mai detaliat.

    Produse AVON:
1. Fard duo Color Trend, Hazelnut - conţine un fard maron sidefat şi unul crem mat.
   Îmi place foarte mult fardul maron din acest duo, este foarte pigmentat şi fără să fie aplicat peste o bază de machiaj. :) Pe cel crem îl folosesc în colţul intern al ochiului.
2. Corector Color Trend în nuanţa LIGHT. Eu îl folosesc pentru a-mi acoperi zonele în care mi-au rămas urme de la coşuri, cearcăne nu am :D. Acoperă foarte bine, şi chiar dacă îl am în nuanţa Light, s-a adaptat foarte bine culorii pielii mele . Îl recomand!
3. Mascara colour STYLE. Per total pot să zic că imi place acest mascara, este de un negru foarte intens şi nu trebuie să aplic multe straturi pentru o bună definire a genelor.
    

   Produse ORIFLAME:
1. Deodorant antiperspirant roll-on Giordani White Gold - Îmi place mult mirosul lui şi faptul că persistă intreaga zi. Aştept să văd cum se comportă şi în situaţii "extreme" (căldură, alergat, mers pe bicicletă) şi revin cu detalii.
2. Tuş negru Very Me Clickit - îmi place, rezistă, dar pensula lui subţire mai mult mă încurcă decât să mă ajute să trasez codiţele de tuş.
3. Mostră apă de toaletă Rival - are un miros foarte puternic şi elegant. I-am dăruit-o fratelui meu şi mi-a zis că ii place. :D

Săptămâna viitoare voi posta un nou Haul cu produse Oriflame, de data aceasta cumpărate de mine din Catalogul 5.

Sper că v-a plăcut postarea de azi.
Aştept cu drag comentariile voastre!
                                                                   Kisses!
                                                                                                 Lorena.

10 comentarii

  1. Norocoaso:*
    P.S Tusul de la Oriflame e foarte bun

    M and M :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :*
    Da, asa e, imi place:D
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut premiul si Catalina e o scumpa :) ti-a mai facut si o surpriza...cat de frumos e atunci cand primesti surprize,am primit si eu...de asta zic :)
    Fa review cu ce vrei ca toate sunt bune si interesante :D
    Sa le folosesti cu placere! ;-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, e frumos sa primesti si sa daruiesti:D
    Multumesc frumos:) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Felictari pentu premii! M-ai facut curioasa in legatura cu, corectorul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Ii fac in curand review, dar pana atunci pot sa-ti spun ca pentru pretul pe care il are - 9 lei- este foarte eficient :).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru premii!Si eu folosesc corectorul de la Color Trend,tot nuanta Light si sunt foarte multumita de el.Acopera perfect si cearcanele (spun din proprie experienta).Rimel Colour Style am folosit,nu a fost chiar favoritul meu dar si-a facut bine treaba.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Madalina! Chiar nu ma asteptam sa fie atat de bun corectorul de la Avon:D si pe langa asta e si foarte ieftin. Mie la Rimel Colour Style nu mi-a placut faptul ca daca aplic mai multe straturi mi se lipesc genele si nu arata frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, sa le folosesti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere