Invitatie Party Link

aprilie 29, 2013

Neaţa frumoaselor!

Cine nu-şi aduce aminte de primele luni de blogging şi de bucuria fiecărui like, follower, comentariu nou?
În stadiul acesta mă aflu şi eu, împreună cu alte fete pasionate de frumuseţe, îngrijire şi machiaj.
Petra a făcut un articol special, pentru blogurile care vor să fie citite şi cunoscute de cât mai multe fete pasionate de aceleaşi lucruri.
                        

Mie mi se pare o idee foarte ok şi vă invit şi pe voi să vă înscrieţi blogul AICI.

Mai jos vă las cu o melodie super motivantă, care îmi place foarte mult:X
            
Vă doresc un început de săptămână cât mai frumos! 
                                                                                              Vă pup! :*

9 comentarii

  1. Mi se pare super acest proiect, devenim mult mai cunoscute si cunoastem si noi alte bloguri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca imi aduc aminte cand eram si eu la inceput cu blogul...ce amintiri placute.. Multa bafta in continuare draga mea, la cat mai multe postari delicioase pentru ochisorii nostri si la cat mai multi followeri. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey;) Ma bucur ca si tu te-ai inscris:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este o idee super tare :-D si eu ma voi inscrie !

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e :) :* ma bucur ca te inscrii si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. <3
    Eu abia te-am descoperit, dar m-am abonat deja la blogul tau. Te invit sa ma vizitezi si pe mine:
    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere