Review Madame Glamour by Suddenly - LIDL

aprilie 10, 2013

                Bună, fetelor!

 În primul rând vreau să vă mulţumesc tuturor pentru urările de bun venit şi pentru că v-aţi abonat la blogul meu. :*
După cum reiese şi din titlul acestei postări, astăzi voi face review unui parfumel de care m-am îndragostit.
La început am fost puţin sceptică în privinţa lui, costă 15 lei.
Văzând pe blogul si canalul de YouTube al Lorenei, dar şi pe alte bloguri, că acest parfum seamănă foarte mult cu Coco Mademoiselle, m-am gandit să-l încerc şi eu, aşa că astăzi vă spun părerea mea despre el.


        Descriere Lidl:
"Cu o mireasmă de citrice si flori, acest parfum a fost preferat de 90% dintre respondenţii unui studiu din Marea Britanie* mult mai celebrului Coco Mademoiselle de la Chanel. "

Este un parfum delicat şi elegant, potrivit pentru o zi răcoroasă de primavară.
Persistă in jur de 4-5 ore. Eu zic că este mai mult decat acceptabil raportat la preţul lui.
Parfumul este ambalat într-o sticluţă foarte drăguţă cu un atomizor auriu.
            
       Alte detalii:
Cantitate: 50 ml
Fabricat în Germania pentru Lidl

Categoria : floral-fructată
Raport calitate-cantitate-preţ: excelent
Preţ: 15 lei

Îl recomand cu drag admiratoarelor de parfumuri din categoria floral-fructată, care îşi doresc un parfum delicat şi elegant şi la un preţ accesibil.

               L-a mai folosit cineva? Vă place?
                                                                     Kisses!
                                                                                 Lorena

35 comentarii

  1. Eu niciodata nu am avut curajul sa cumpar un parfum atat de ieftin.Dar daca zici ca-i bun:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am observat cu mult timp inainte sa-l cumpar, si nu l-am luat pt. ca ma gandeam ca nu persista . Dar iti zic eu ca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu l-am observat cu mult timp inainte sa-l cumpar, si nu l-am luat pt. ca ma gandeam ca nu persista . Dar iti zic eu ca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am cumparat acum multi ani cand la noi nu exista lidl si nu stiam cat de ieftin e da fapt. desi mi-a placut aroma, am fost tare alergica la el si l-am dat mai departe :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am incercat inca , dar suna bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am cumparat dintr-un Lidl din Italia acum 6-7 ani, imi place ambalajul dar nu prea imi place cum miroase. Nu stiam ca seamana cu Coco Mademoiselle de la Chanel, nu l-am testat niciodata. Tot de la Lidl mi-am mai luat un parfum Chalon in ambalaj albastru si seamana cu Davidoff Cool Water.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu zic ca merita investitia si multumesc pentru mentiune:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca nu e pe gustul tuturor, depinde de la persoana la persoana:). Chalon-ul albastru miroase si el, foarte frumos :x Mie imi place:D am vrut sa mi-l cumpar si eu odata, si la ce neatenta sunt, l-am luat pe cel portocaliu (erau numai cutii portocalii si am crezut ca inauntru e cel albastru) care nu mi-a placut :D, l-am facut cadou .

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place :*
    Multumesc pentru comment

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu chiar am vrut sa scriu ca nu mi-a aparut nicio iritatie de la el, ca de la alte parfumuri :D
    Ce diferite suntem ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si eu ca l-ai prezentat, altfel nu-l cumparam ;)):*

    RăspundețiȘtergere
  12. nu, nu. alergie adica rinita alergica, ma mananca foarte tare nasul de la el.

    RăspundețiȘtergere
  13. nici eu nu m-am exprimat prea bine :)).

    RăspundețiȘtergere
  14. Convingatoare postarea.Multumim.Eu zic ca la pretul asta merita incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru comentariu:)
    Chiar nu ai ce pierde daca il incerci ;))
    Te pup .

    RăspundețiȘtergere
  16. l-am avut si pe cel portocaliu, dar e muuuult prea dulce pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sugur il incerc si eu, am citit prea multe review-uri pozitive si sunt curioasa. Te pup si te mai astept pe blog!Daca vrei, ne putem urmari reciproc. :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  18. Astept si parerea ta despre el :)
    Eu te urmaresc deja, de catva timp:), dinainte sa am blog:D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumim pt sugestie :) Poate il incerc si eu. Sper sa nu fie prea dulce...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu e, e chiar intre dulce si fresh :)
    Mersi de comentariu:*

    RăspundețiȘtergere
  21. interesant:D cred ca o sa fac si eu o tura pe la Lidl, ador Coco Mademoiselle <3

    RăspundețiȘtergere
  22. sa-mi spui daca ti-l iei, daca iti place:*

    RăspundețiȘtergere
  23. o sa-l miros si eu cand trec pe acolo !

    RăspundețiȘtergere
  24. in comparatie cu pretul rezista prea bine

    RăspundețiȘtergere
  25. Hm...se pare ca se va mari colectia mea de parfumuri :D.Mersi pentru review :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Spor la cumparaturi :)) :* sa-mi spui daca iti place:D

    RăspundețiȘtergere
  27. Am o intrebare:
    Mi se pare mie sau acest parfum aduce foarte foarte mult cu MissDior?

    RăspundețiȘtergere
  28. Seamana foarte mult cu Coco Mademoiselle de la Chanel.

    RăspundețiȘtergere
  29. Stiu.... dar nu aduce deloc cu Miss Dior? mie mi se pare ca asta si Dior sunt acceasi parfumuri fructate florare. Nu e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu stiu. Poti sa-l incerci si sa vezi..costa doar 15 lei.

    RăspundețiȘtergere
  31. eu am avut si miroase super dar nu stiu unde se gasesc

    RăspundețiȘtergere