Review Vichy Normaderm Hyaluspot

aprilie 20, 2013

    Am avut ocazia să câştig tratamentul pentru coşuri Vichy Normaderm Hyaluspot, pe blogul
Iulianei Manea(Beauty by Jules), căreia îi mulţumesc cu această ocazie, la concursul organizat împreună cu cei de la Vichy România,  iar în rândurile următoare vă voi spune părerea mea despre acest tratament.
                         
Descriere Vichy:
"NORMADERM HYALUSPOT- Tratament local cu actiune rapidă împotriva coșurilor.
În 2H, 99.9% din bacterii sunt eliminate*
În 48H coșul este eliminat fără urme**
Acid Hialuronic 1%: utilizat pentru prima dată într-un tratament împotriva coșurilor, formează un film invizibil la suprafata pielii, care acoperă coșul și îl protejează de contaminarea bacteriană ca un pansament.
Acid salicilic 1.5%+LHA 0.5%: purifică intens din interior pentru o mai rapidă eliminare a coșurilor."

Ce spun eu:
Normaderm Hyluspot este ambalat într-un tub de 15 ml prevăzut cu un aplicator metalic, răcoritor, cu care aplic produsul direct pe zona inflamată.
Îmi place textura lui de gel şi mirosul care-mi inspiră prospeţime.
Când am folosit prima dată acest tratament am simţit o uşoară senzaţie de usturime, care nu m-a deranjat, deoarece în felul acesta am simţit că işi face efectul Acidul salicilic asupra coşurilor mele.

                                              
Reduce roşeaţa, usucă coşurile dar nu le elimină de tot.
După 2 săptămâni de aplicare zilnică a acestui tratament(seara şi dimineaţa), pot să spun că tenul meu are un aspect mult mai curat şi îngrijit, şi că mi-a priit acest tratament. Nu mi-au apărut coşuri noi, şi nici nu am avut reacţii adverse din cauza lui.
De la coşurile tratate cu acest gel am rămas cu mici semne, care la aplicarea fondului de ten devin aproape invizibile.

                                

Am observat că aplicat în zonele în care pielea mea e mai uscată, începe să se cojească :| (alt minus) şi să evidenţieze acea zonă. Din această cauză îl aplic doar seara sau când stau acasă, pentru că nu vreau să mă gândesc cum aş arăta cu fond de ten peste acest gel :)).

Nu ştiu dacă aş cumpăra acest tratament, pentru că nu m-a uimit.
Sper că v-am fost de folos cu acest review şi mi-ar plăcea să ştiu şi părerea voastra în legatură cu acest produs.
L-aţi încercat? Cum vi s-a părut?                             

                                                    Kisses!

                                                                     Lorena

13 comentarii

  1. Nu l-am incercat,insa am avut produse de la Vichy si eu am ramas incantata de fiecare data:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si o prietena de-a mea l-a incercat si nu a fost impresionata de el!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc:D
    Va mai astept pe blogul meu :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma asteptam la mult mai mult de la acest tratament:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma asteptam sa fie ceva mai eficient la pretul pe care il are..

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea , cred ca Iuliana a ras cand a citit ca a citit "doamna Iuliana Manea", dar cu siguranta ti-a apreciat articolul. Eu am folosit prima crema Normaderm aparuta pe piata, mi-am luat de cateva ore si pateam acelasi lucru, adica pielea se usca destul de tare si se descuama, la fel il foloseam numai seara, e drept ca avea rezultate foarte bune. Acum , cand am probleme cu cosurile, folosesc Triacneal de la Avene. Bravo, Lorena!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu daca a vazut articolul:D dar m-am obisnuit sa nu vorbesc la per tu cu persoane mai in varsta decat mine:), stii asta:P
    Mie mi-a placut ca nu mi-au mai aparut cosuri si ca le-a uscat pe cele pe care le aveam:D
    Cum e crema de la Avene? mi-ar placea sa-i faci review:)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Lorena,
    te-am nominalizat pentru Versatile Blogger Award
    http://dianabeautymix.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Eram si eu curioasa de cum se comporta. Multumesc pentru review, foarte util! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu lam cumparat de doua zile si al folosec dar cand al aplic simt o senzatie de usturime ,arsura si dupa ceva minute 10-20 imi trece insa pielea imi ramane rosie,e normal???

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi reducea roseata, nu stiu ce se intampla la tine. :)

    RăspundețiȘtergere