Review - Oriflame favourites

aprilie 08, 2013

             Neata fetelor,
Intr-o zi de primavara care se lasa cam mult asteptata, m-am gandit sa fac un review pentru doua produse de la Oriflame, care au devenit foarte folosite de mine zilele acestea in care prefer sa-mi las tenul sa respire si sa nu-l incarc cu multe cosmetice.


Primul produs este gelul de curatare Pure nature cu extract din arbore de ceai si rozmarin.
Sa vedem descrierea celor de la Oriflame:
             
"Gel 2-în-1 cu uleiuri esenţiale din arbore de ceai şi rozmarin. Curăţă şi îndepărtează delicat impurităţile şi excesul de sebum, în timp ce acţionează în mod natural şi asupra coşurilor"

    Mod de utilizare:
Se maseaza pe fata uda apoi se clateste.

            Descrierea mea:
Dupa 3 saptamani de folosinta pot sa spun ca acest gel de curatare s-a potrivit perfect tenului meu gras, si m-a ajutat sa mentin sub control sebumul excesiv din zona T si aparitia punctelor negre.
Imi place foarte mult cum miroase, iar dupa folosire imi simt tenul proaspat si revigorat pentru multe ore :D.
Eu il folosesc atat dimineata inaintea aplicarii fondului de ten cat si seara inainte de culcare. Cred ca poate fi folosit fara probleme si pe post de demachiant pentru fata - indeparteaza foarte bine fondul de ten.

Se gaseste in cataloagele Oriflame la 22 lei si deseori la oferta cu 13 lei.
Cantitate: 150 ml
Recomand acest gel deoarece are un pret accesibil tuturor si chiar face ceea ce promite.
   
Cel de-al doilea produs, de care sunt foarte multumita, si care m-a facut sa-l folosesc in locul altor rimeluri este Rimel Wonder Lash Dramatize.
 Dupa prima aplicare am vazut clar o diferenta intre felul in care aratau genele mele(care parca sunt invizibile fara rimel:)):D ) inainte si dupa, au capatat o definire mai buna iar privirea mea s-a “inviorat” imediat.
    Periuta speciala a acestui rimel este perfecta, nu incurca genele si nu le incarca.
    *P.S: Periuta rimelului descurca foarte bine genele, am testat-o eu cand am incercat un rimel, care mi-a lipit practic genele, perii ei m-au ajutat sa separ foarte bine genele si sa arat decent cu rimelul respectiv.
     Folosesc Wonder Lash Dramatize zilnic si cateodata nu mai am nevoie de alte cosmetice pentru a crea un look de zi, deoarece este de un negru foarte intens, incat nu mai am nevoie de dermatograf.
     
Cred ca se poate observa diferenta dupa aplicarea unui strat de Wonder Lash, asa-i? :D
Pret: 22 lei
Cantitate: 8 ml

 Cam atat pentru astazi, va multumesc pentru vizita si astept comentariile voastre.
Voi folositi produse Oriflame? Care sunt preferatele voastre?
                  
                                  Pupici,

                                              Lorena.

22 comentarii

  1. eu deocamdata nu folosec nimic de la oriflame dar mi-ai trezit curiozotatea cu gelul de curatare,si rimelul ma inspira dar nu l-am vazut prin magazine...de azi te urmaresc daca iti face placere te astept si pe la mine pupici! :)


    www.makeupmania86.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  2. ce cu capu prin nori sunt XD am citit rimel si aveam impresia ca e de la rimmel london

    RăspundețiȘtergere
  3. nu, e de la Oriflame :) Mie imi place mult pt.periuta lui :D
    Mersi pentru vizita, te mai astept :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur :*
    Mersi pt. vizita, te mai astept:*

    RăspundețiȘtergere
  5. rimelul dramatize imi place si mie e super
    te invit si la concurs
    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/04/concurs-impreuna-cu-triodeluxe.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu tot ce am luat de la Oriflame in viata mea a fost o pensula :)) In rest iau de la Avon :D
    Succes cu blogul :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu de 2 luni de cand sunt reprezentant nu am reusit sa fac fata tentatiilor si in fiecare luna imi comand cate ceva:D
    Chiar imi plac produsele Oriflame si nu le laud pt.ca nu am de ce,dar din cele pe care le-am testat cel mai mult mi-au placut acestea 2 de mai sus, fdt.Giordani :x si parfumurile lor :D
    De la Avon astept serul pt. varfuri despicate si ii fac review saptamana viitoare.
    Mi-ar placea sa faci o postare cu cateva produse Avon care iti plac :*
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. da folosesc produse de la oriflame...insa nu am vreun produs preferat. succes cu blogul:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am mai cumparat de la Oriflame de o groaza de timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu zic ca merita si au si un pret accesibil :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Dupa cum stii, si eu ador acest gel de curatare..mi se potriveste 80%. :D Multumim mult pentru pareri. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, si mie imi place mult, lasa tenul foarte curat ♥
    Cu placere :*
    Te mai astept pe blog, pupici .

    RăspundețiȘtergere
  13. Folosesc in general doar rimeluri :D
    Si kitul pentru sprancene pe care il iubesc la nebunie :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Kitul pentru sprancene e adaugat de catva timp pe lista dar astept sa le termin pe cele 2 de la Essence si cu siguranta o sa mi-l iau:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  15. si eu folosesc produse Oriflame, nu am luat nimic de la ei care sa nu-mi placa. Dar uite ca acest gel de curatare nu l-am incercat, ia sa mi-l cumpar si eu :). Cat despre rimelul asta, ce sazic, numai de bine, am si eu :) Sa stii ca de foarte multe ori ies din casa doar cu rimel, un fond de ten usor ( il folosesc pe cel adaptabil, tot de la ei, tenul meu il adora )si un blush si imi ajunge pentru a arata ft bine, imi da o naturalete si o finete aparte.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma tenteaza si pe mine primul produs. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Poate il incerci si ne spui si parerea ta:* Pupici

    RăspundețiȘtergere