Sfaturi pentru îngrijirea tenului sensibil

aprilie 11, 2013

    Bună fetelor! 

Să ridice mânuţa sus cine nu a avut niciodată măcar o iritaţiesenzaţie de mâncărimecoşuri după folosirea vreunui produs cosmetic necorespunzător tipului vostru de ten, sau din cauza altor factori externi.
Din ce în ce mai multe femei ajung la concluzia că au un ten sensibil. De cele mai multe ori, sunt femei blonde sau roşcate cu o piele foarte deschisă la culoare şi ochi albaştri sau verzi. Pielea lor este de obicei subţire, nu are suficienţi pigmenţi de protecţie şi produce puţine grăsimi. Rezultatul este rezistenţă slabă la factorii iritanţi externi şi de stres.

                                 

   Haideţi să vedem prin ce se caracterizează tenul sensibil:
-senzaţia de "strângere" a pielii după spălare
-iritabilitate crescută
-aparitia frecventă a petelor  roşii pe faţă şi pe gât dupa aplicarea unui produs cosmetic nou
-apariţia coşurilor în situaţii stresante
-pielea se arde foarte repede la soare
-ten care se cojeşte
-senzaţia de mâncărime a pielii

  Apariţia iritaţiilor este deseori cauzată de:
-frig
-vânt
-expunerea excesivă la razele ultraviolete
-aerul prea uscat din încaperi
-aer poluat
-unele proceduri cosmetice.

Tenul sensibil necesită mai multă atenţie şi o îngrijire care implică anumite precauţii.
Prima masură pe care o poţi lua împotriva acestor dăunători, este să aplici zilnic, o cremă hidratantă cu factor de protecţie solară, ca bază pentru machiaj. Tenul sensibil are nevoie de un minim de hidratare pentru a se menţine, chiar şi în zilele în care nu te machiezi!
Seara, foloseşte un demachiant cu textură uşoară pentru a curăţa tenul de impurităti, iar apoi masează delicat faţa cu o loţiune tonică fără alcool, pentru a curăţa urmele de demachiant.
De asemenea, este foarte important să aplici pe faţă, în fiecare seară, o cremă hidratantă care va completa hidratarea oferită de cea aplicată dimineaţa.
Când îţi cumperi produse cosmetice, alege produse special create pentru acest tip de ten.
Fii foarte atentă să nu conţină alcool şi parfum, pentru a limita riscul de a face alergie.
Pe lângă factorii externi, ca impediment în a avea o piele frumoasă şi sănătoasă se adaugă şi stresul şi alimentaţia necorespunzatoare.
Evită să-ţi expui pielea schimbărilor bruşte de temperatură, redu consumul de alcool, nu consuma prea multă cafea şi condimente. Aceste produse stimulează circulaţia sângelui şi cresc anxietatea, fapt care poate duce la înroşirea pielii şi la apariţia senzaţiei de mâncărime.
                       
Pentru a veni în ajutorul femeilor care caută un fond de ten special conceput pentru tenul sensibil, La Roche Posay ne prezintă noua gamă de fonduri de ten Toleriane Teint, care promite să aibă grijă de tenul nostru şi să-i ofere un aspect natural, pe durata întregii zile.


Noile fonduri de ten, Toleriane Teint, vin în două variante: una să mulţumească nevoile tenului gras, având efect matifiant şi textură de spumă aerată, şi cealaltă, pentru tenul normal şi uscat cu textură cremoasă.
În compoziţia noilor fonduri de ten Toleriane Teint regăsim ingredientul "Perlita" (se regăseşte în compoziţia fondului de ten pentru ten gras) care asigură rezistenţa fondului de ten la transpiraţie, dar şi în condiţii de umiditate extremă, si Acidul hialuronic care are capacitatea de a absorbi de 1000 de ori greutatea sa în apă, oferind confort şi hidratare tenului uscat.
Ambele sunt destinate tenului sensibil, nu conţin parfum şi au SPF 20.

Prin acest articol particip la concursul organizat pe blogul  Beauty By Jules şi vă invit şi pe voi să participaţi dacă vreţi să testaţi noile fonduri de ten de la La Roche Posay.

Sper că sfaturile mele sunt utile pentru voi, iar în căsuţa pentru comentarii aştept părerile, completările voastre în legatură cu îngrijirea tenului sensibil.
Uraţi-mi succes! Dacă articolul meu va fi unul dintre cele 3 alese câştigătoare, voi putea organiza un concurs în care 3 dintre voi vor câştiga câte un mini fond de ten Toleriane Teint de 10 ml.
                                         Kisses! 
                                                        Lorena

10 comentarii

  1. eu nu am tenul sensibil, chiar nu am avut niciodata probleme cu acneea, uscarea tenului sau cojirea lui...am un ten normal, slava Cerului :))...singura mea problema este ca am alergie la praf, puful plopilor vara si mai nou la umiditate....cand este aerul foarte rece si umiditatea prea mare ma irit pe fata, iritatia fiind ca niste blande :(...in rest nu am nici o problema cu tenul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o norocoasa!! Nici eu nu am tenul sensibil dar, de multe ori imi apar cosuri de la alimente:)):D Beau mult Cola, cafea si asa ma trezesc cu niste cosuri de toata frumusetea:)), care ma lamuresc ca nu sunt chiar sanatoase, si atunci incep sa le reduc dar nu si sa le elimin :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un ten gras.Fondul de ten ma ajuta foarte mult sa ascund imperfectiunile.Probleme nu am avut cu el.Difera in schimb calitatea fondurilor de ten.Unele acopera bine ce vreau sa ascund ,in schimb altele, nu.Imi doresc mult fondul de ten TOLERIANE TEINT.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vrei sa-l castigi inscriete la concurs aici: http://beautybyjules.ro/concurs/incearca-si-tu-noile-fonduri-de-ten-toleriane-teint/
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate eu am un ten uscat si sensibil...folosesc zilnic o crem ahidratanta
    Multumesc de articol! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere:* Multumesc si eu pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere