Review I love...♥ lemons & limes body butter

aprilie 24, 2013

Bună dimi' fetelor !

Dacă tot a fost febra concursurilor cu produse I love Cosmetics, azi vă prezint  un produs de care m-am îndrăgostit. Este vorba de untul de corp I love...lemons&limes, pe care l-am câştigat pe blogul Art of Shine, şi care miroase într-un mare fel ! ♥

Mulţumesc mult Alexandra şi I love Cosmetics România!

Când am văzut că voi primi untul de corp cu aromă de lămâie mă aşteptam să aibă un miros acrişor, tipic unei lămâi.
Am fost foarte entuziasmată când l-am primit şi i-am desfăcut capacul, decorat foarte drăguţ, de sub care a ieşit o aromă delicioasă, nici pe departe cea la care mă gândeam eu, care mă duce cu gândul la aroma şi gustul bomboanelor verzi Sugus :X.

Atention pentru pofticioşi : nu e comestibil :))!
*cam grea partea asta la mirosul pe care îl are :)):D.
Pe dosul cutiei sunt trecute şi nişte precauţii foarte funny: "A se evita contactul cu ochii. Dacă se întâmplă să ajung în ochii tăi, clăteşte bine cu  apă. Nu sunt recomandat pentru uz facial. Avertizare: Nu sunt un aliment. Te rog nu mă mânca. Sunt doar pentru uz extern. Nu mă lasa la îndemâna copiilor. "
Textura lui este densă, non-grasă şi foarte hidratantă
Produsul intră repede în piele, iar după aplicare îmi simt mâinile foarte catifelate.
Pe lângă mirosul lui care persistă câteva ore, cel mai mult îmi place că nu-mi lasă pielea unsuroasă şi  nu trebuie să mă feresc să pun mâna pe vreun obiect de frică să nu-l pătez/ung. :D
Are 200 ml, deci cred că o să-mi ajungă destul de mult, pentru că îmi trebuie foarte puţin produs pentru a-mi asigura hidratarea dorită :D.
Cantitate: 200 ml
 Valabilitate: 12 luni
Producător: I Love...Cosmetics UK
 Preţ: ~30 lei
Se găseşte în: DM, Douglas etc.
 Nota: 10

Momentan este untul meu de corp favorit, şi sunt sigură că o să-l cumpăr şi eu când îl termin.

P.S. : Am făcut acest review din proprie iniţiativă, nicidecum la cerere, fără să am vreo legătură cu promovarea acestui produs sau vreun câştig din asta.

Cine a mai încercat produse de la I love Cosmetics? 
Sunteţi la fel de mulţumite de ele?

                                                        O zi frumoasă tuturor! 
                                                                                                 Kisses
                                                                                                                Lorena.

9 comentarii

  1. si eu il am exact pe asta si il iubesc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu as fi zis ca are un miros acru:) interesant ca,totusi,zici ca nu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. miroase a bomboane cum am scris si mai sus, delicios:D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt norocoasa am si de lemons si de vaniila....am castigat la diferite concursuri...este foarte adevarat ce spui despre ele...cand deschizi cutia chiar iti vine sa gusti :) pacat ca nu e comestibil :D sunt foarte multumita de aceste unturi

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut si util review-ul tau. Te invit la mine pe blog, pt un premiu dulce. http://misshappyandhernails.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu îl am pe cel cu aromă de vanilie și înghețată. yammy

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma bucur ca ai revenit si ca mi-ai citit review-u si sper sa nu mai pleci asa pe neasteptate, mai bine zis deloc.:)
    Miroase superrr!♥
    Da asa e, la cum miroase poate unii zic ca e budinca si se intampla minunea:)).

    RăspundețiȘtergere