Mini haul Oriflame C5

aprilie 21, 2013

               Bună fetelor :*

În postarea de azi vă prezint produsele pe care mi le-am cumpărat luna trecută de la Oriflame, din C5.
Voi face o scurtă descriere pentru fiecare iar pe măsură ce le folosesc revin cu review-uri mai detaliate.
                                      
                             

             
  • Deodorant roll-on antiperspirant Nature Secrets pentru piele sensibilă cu extracte din jojoba şi mango - Are un miros foarte plăcut, discret. Momentan îmi oferă protecţia necesară pe tot parcursul zilei, sper să facă la fel şi când va fi foarte cald. 
  • Cremă de mâini Roses - Miroase foarte puternic a trandafir şi persistă chiar şi după ce mă spăl pe mâini. Îmi place faptul că nu îmi lasă mâinile unsuroase, se absoarbe rapid în piele şi hidratează destul de bine.           
  • Gel de duş Love is in the air - L-am folosit de câteva ori şi îmi place aroma lui floral-fructată. Face multă spumă şi mirosul persistă pe piele câteva ore. Love it !

De la Oriflame am primit cadou, noul parfum Mirage DAYDREAM. Am fost foarte bucuroasă când am primit mail-ul de la ei, pentru că mi-a plăcut aroma acestui parfum de când l-am testat de pe pagina parfumată din catalog.
Mulţumesc Oriflame!
Parfumul face parte din categoria lemnoasă iar cel mai mult se simte aroma de vanilie, care îmi place foarte mult. Este un parfum delicat care persistă in jur de 5-6 ore.
Preţ întreg: 78 lei, la ofertă: 49.99 lei

                                                   Toate produsele:

Acestea au fost produsele pe care mi le-am comandat de la Oriflame şi cadoul primit de la ei.

Voi ce v-aţi mai cumpărat luna aceasta/trecută de la Oriflame ?
Aţi încercat vreun produs din cele pe care vi le-am prezentat mai sus? Cărui produs v-ar interesa să-i fac review primul?

                                      Kisses!
                                                           Lorena.

11 comentarii

  1. Mie deodorantul imi place tare mult, pe celelalte produse nu le-am "testat" , insa imi face cu ochiul parfumul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelul de dus "Love is in the air" imi cam face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cand l-am comandat l-am comandat mai mult pentru ca imi placea ambalajul :X:)) dar si mirosul este pe masura:) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. gelul mi-a atras atentia datorita ambalajului vesel, dar a trebuit sa-mi pun pofta in cui, fiind in project pan :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu pentru ambalaj l-am cumparat:)):X ma gandeam eu ca are un miros superb:D
    ehh macar asa iti faci niste rezerve pentru perioada de dupa project pan:)) :*
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cadou minunat!:) Ma bucur pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa vezi in review-urile urmatoare ce cadouri am primit ♥;)) essence, KIKO :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu deodorantul si imi place...Parfumul tare imi face cu ochiul...cred ca pana la urma tot o sa ajunga in posesia mea. Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi frumos :* parfumul a devenit unul dintre preferatele mele:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. sa le folosesti cu placere! deodorantul si parfumul le am si eu!

    RăspundețiȘtergere