Hello, eu sunt Lorena

aprilie 07, 2013

           Bună, tuturor! :)
Eu sunt Lorena, am 17 ani şi sunt pasionată de tot ceea ce ţine de îngrijire personală, cosmetice şi machiaj :)
                 
Mi-am deschis acest blog din dorinţa de a împărtăşi cu alte fete(la fel de pasionate ca şi mine de cosmetice) părerea mea despre produsele pe care le folosesc şi de a afla şi părerea voastră despre produsele pe care le folosiţi.
Pe acest blog voi posta review-uri, machiaje realizate de mine(nu sunt profesionistă dar îmi place să învăţ:) ) şi alte chestii tipice fetelor ;)).
             Sper să vă placă postările mele :)

               

           Thanks for visiting my baby blog. Kisses!

36 comentarii

  1. Bine ai venit in blogosfera si la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, acum am aflat de blogul tau si imi pare foarte interesant sper sa invat multe de la tine,,, te voi urmari cu placere, pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey :) mersi pentru comment :*
    Te astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,Lorena,bine te-am gasit!:) Bine ai venit in blogosfera!:) Iti doresc mult succes si multe satisfactii!
    Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :) Multumesc pentru vizita si comment:D
    ti-am vazut blogul, dar nu gasesc partea de comentarii,stiu sunt incepatoare in domeniul asta;))):D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi :* Te mai astept pe la mine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult succes Lorena!
    La cat mai multe postari :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai venit! La cat mai multe postari:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Mult succes....
    Bun venit in Blogosfera :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ai venit in blogosfera si la cat mai multe postari

    Pe mine ma gasesti aici http://o-fata-simpla.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, Lorena!
    Iti doresc ca toate gandurile, sperantele tale la deschiderea acestui blog sa devina realitate, sa te bucure si sa-ti aduca impliniri acest coltisor virtual!:)

    Pupicei!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos Ilda :*
    Te pup si te mai astept pe blogul meu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Welcome >:D< :*
    N-as fi zis ca esti asa mititica :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Hihi, mersiii :*
    Sper sa ma pot tine de blog si sa nu-l abandonez putin din cauza scolii ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu daca le-ai gasit intre timp,dar apar la sfarsitul postarii:) Sau ar trebui sa apara:) Da un refresh paginii;)

    RăspundețiȘtergere