Haul - KIKO goodies

aprilie 27, 2013

Neaţa fetelor!

Sunt foarte fericită pentru că am avut ocazia să încerc pentru prima dată nişte produse KIKO ♥.
Ina, pe  care cred că o stiţi deja, de pe canalul ei de Youtube, s-a cheltuit destul de mult şi mi-a trimis acest premiu (din Italia) împreună cu 2 produse Essence şi un globuleţ cu locurile turistice din Roma :X. Mulţumesc mult Ina :* te pup :*
                 
        Mai jos aveţi o poză cu o parte din produse:



1.  Pure Pleasure creamy blush în nuanţa 03 - untamed coral. Este un blush cremă într-o nuanţă superbă de corai. L-am folosit de câteva ori, iar pe pomeţi nu se vede atât de pigmentat ca şi în cutiuţă, ceea ce nici nu mi-aş dori :)). Îmi place că se păstrează intact pe toată durata zilei şi că oferă un aspect natural.
 
         


2.  Colour Seduction eyeshadow palette - 06 cool lapis lazuli. Culorile paletuţei sunt destul de pigmentate şi din câte am observat din primele testări, şi uşor de blenduit:).
                       



3.  Super Colour Eyeliner în nuanţa 107. Dintre toate produsele acest tuş m-a impresionat cel mai tare.Are o pensulă cu ajutorul căreia trasez foarte uşor liniile de tuş şi o culoare superbă. Rezistă întreaga zi, nu se întinde, este waterproof. ♥


4.  Ascuţitoare dublă. Ascute foarte bine, nu distruge creioanele şi nu consumă la fel de mult produs ca şi cele pentru şcoală.

                                  

Acestea sunt produsele KIKO, sper că v-am făcut curioase în legătură cu aceste cosmetice şi aştept să-mi spuneţi dacă vă interesează unul în mod special pentru a-i face un articol separat.
Voi aveţi produse de la această firmă? Vă plac?

 P.S.: Într-o postare viitoare voi vorbi şi despre produsele Essence :X. 

                              Kisses!
                                                  Lorena:)

28 comentarii

  1. Ce frumoasa este paleta de farduri! Sa folosesti toate produsele cu drag!
    Eu am avut un marker pentru sprancene de la ei care mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult :*
    Pacat ca nu se gasesc si la noi :|

    RăspundețiȘtergere
  3. E chiar aiurea....sunt foarte bune si cred ca ar avea vanzari mari. Sper sa apara standuri, candva:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti sanatoasa!:) Ar fi superb daca s-ar gasi si la noi:D cred ca as face mari gauri in buget pentru ele:)):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am nimic de la KIKO insa mi-as dori sa incerc cateva produse de la ei. Da daca o sa apara si la noi candva...Sa le folosesti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar imi plac, mai ales eyeliner-ul m-a cucerit;)):D
    Mersi scumpa, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce produse minunate!:) Blushul imi place:) Foloseste-le cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase ! Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  9. hi hi ce de bunatati. Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoasa culoarea tusului. sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. te provoc sa faci un make-up cu paletuta:> ce zici?:> eee?>

    RăspundețiȘtergere
  12. bineee:D o sa fac in zilele urmatoare:) sper sa nu radeti de mine:)) ca nu prea am multa experienta in machiaj:D ..dar o sa fac ceva mai simplu sa nu ma incurc in stiinta:)):* te puup

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai ce frumoase sunt. Astept un machiaj cu noua paletuta draga mea. Te pup si sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. te pup scumpa !Ma bucur ca ti-au placut produsele eu sunt foarte multumita de ele :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Am facut deja :D trebuie doar sa-mi fac curaj sa-l postez, ar fi primul pe blog :)):D :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Curaj, stiu ca poti! Nimeni nu e perfect, trebuie doar sa ai incredere in tine! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Kiko :D Pentru moment am doar un creion pentru bune rosu/maroniu!
    Imi place tusul <3 Caut de ceva timp un tus albastru intens,insa nu am gasit :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu ador acest tus, gasesti cateva machiaje pe blog in care l-am folosit:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Produsele kiko sunt foarte bune,de la ei am avut cel mai bun rimel(era incredibil) si un fond de ten care ma impresionat...plus alte produse,dar acum nu gasesc nici o modalitate sa le mai cumpar deoarece la noi in romania nu sunt:(

    http://mylovemakeup12.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. cu siguranta blushul, e foarte fain! <3
    xo

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa le folosesti cu placere!La noi nu cred ca se gasesc,nu auzisem de marca asta pana acum si nici cat am stat in Italia nu le-am remarcat.

    RăspundețiȘtergere