Astor 24h Perfect STay Thick&Thin Eyeliner

ianuarie 29, 2014

Tusul sub forma de carioca de la Astor, 24h Perfect Stay Thick&Thin, are un aplicator ingenios cu o latura plata si una rotunjita, cu ajutorul caruia, doar intorcandu-l si folosind partea corespunzatoare, putem obtine efectul dorit: o linie subtire de tus sau una mai groasa. 

Pe carioca sunt trecute toate informatiile legate de produs, de la denumire pana la ingrediente cat si modul de folosire al aplicatorului: "Partea mai groasa se foloseste pentru obtinerea unei linii mai groase, iar folosind partea subtire obtinem o linie subtire, delicata".

Poate trasa atat linii foarte subtiri si precise, cat si linii mai groase, pentru cele care prefera linia de tus mai groasa si forma ochilor le permite acest lucru.


Combinatia dintre negru si auriu mi se pare foarte potrivita si ma duce cu gandul la un produs luxuriant, care imi place atat datorita ambalajului atent conceput, dar si datorita aplicatorului cu care pot trasa o linie precisa si subtire de tus, potrivita ochilor mei.
Negrul intens completeaza perfect machiajul ochilor, reusind sa-l infrumuseteze, ofera fardurilor cat si privirii un aspect aparte, scotandu-le frumos in evidenta. Am impresia ca un machiaj nu este complet fara putin tus/dermatograf si rimel, privirea mi se pare vaga si ma duce cu gandul la boala:)).


E cu totul si cu totul o altfel de situatie atunci cand aplic putin auriu in coltul intern al ochilor si un maro inchis spre coltul extern, si apoi vin in ajutorul fardurilor cu o linie soft de tus care le da "viata" si le ajuta sa ofere ochilor un aspect finisat.

Sunt foarte incantata de acest tus, in special pentru aplicatorul lui, care ma ajuta sa trasez liniile de tus rapid si foarte precis, si ma scuteste de retusurile pe care ar trebui sa le fac (in special dimineata) in urma unor linii inegale sau prea groase pentru pleoapele mele, pe care deseori le obtin folosind alte tipuri de aplicatoare.
Ramane intact pe parcursul zilei, dar daca il ating se intinde si se ia imediat, de aceea mi-ar fi placut sa fie waterproof, arata foarte bine aplicat si acest aspect m-ar fi facut sa ii acord nota maxima si sa il ador.

Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: 27.5 lei pe 1001cosmetice.ro

13 comentarii

  1. Chiar arata super fain, cred ca mi-ar placea foarte mult! La mine nici nu ar fi cazul de atingere accidentala, sunt tare cuminte cand sunt machiata si nu prea pun degetele pe fata:P


    Sa-l porti cu placere in continuare! :)
    VinategeLook

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna bine,pacat ca nu e waterproof.si eu as dori un tus de genu. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare faza cu o parte mai groasa, insa nu cu varf ascutit si cu o parte subtire :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2014/01/back-to-black.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca e foarte practica chestia asta, pot sa ma joc cum vreau cu liniile si coditele de tus:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e, era super sa fie, dar oricum e foarte bun:)

    RăspundețiȘtergere
  6. E perfect pentru o neindemanatica ca si mine:)). Bine, oricum nu-mi ies mie liniile si coditele perfecte nici cu tusul asta dar totusi, nu arata rau;)):D.
    Si eu sunt foarte atenta cand sunt machiata, mai ales cu dermatograf sau tus, si stiu ca orice miscare "poate distruge totul" :)), doar ca am vrut sa vad daca mai trece si testul asta.
    Multumesc frumos! Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare tare dragut! Si daca se aplica asa de usor ma tenteaza desi nu am mai folist de ceva vreme tus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Îl aplici foarte frumos, iar pentru asta, toată aprecierea. Pentru mine, tuşul încă e un mit! :-D

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu am mai folosit de mult pentru ca dimineata sunt pe fuga si chiar nu aveam timp sa retusez liniile prea groase de tus:D. Acum e alta situatie;)), ma dau cu tus zilnic de cand il am pe acesta :D.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc :), cateodata imi iese perfect cateodata groaznic;)).

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar eram curioasa cum este! Foarte interesant! :*:*

    RăspundețiȘtergere