Charmming lipstick by e.l.f

ianuarie 13, 2014

În urma şedinţei de machiaj de la ELF am fost cadorisită cu câteva produse e.l.f pe care eram nerăbdătoare să le încerc.
Primul pe care l-am testat este acest ruj în nuanţa Charming.

Este un ruj într-o nuanţă închisă de roz, apropiată de nuanţa buzelor, şi mi se pare potrivit pentru a fi purtat zi de zi deoarece oferă o culoare plăcută buzelor şi le scoate subtil şi frumos în evidenţă.
Mie îmi place şi aleg să-l port atât ziua, cât şi la ocazii speciale când nu simt nevoia să-mi scot în evidenţă buzele şi optez pentru un look mai natural.

Îl aplic cu mişcări uşoare datorită consistenţei cremoase şi obţin o culoare uniformă de care mă pot bucura pentru aproximativ 2 ore. Nu este un ruj foarte rezistent dar nu mă deranjează să-l reaplic când observ că începe să dispară de pe buze.

Ambalajul gri metalizat este cel care mă deranjează de câte ori vreau să folosesc rujul. La înfiletare rujul nu intră cu totul în tub, iar atunci când îi pun capacul mi se întâmplă, de cele mai multe ori, să-i retez vârful şi să-i stric aspectul frumos şi lucios pe care îl are.
P.S: Am rezolvat şi problema asta. După câteva folosiri vârful rujului s-a tocit şi nu mai am probleme atunci când îl închid.
Citisem pe alte bloguri că acest ruj usucă buzele, eu nu am simţit vreun efect din acest punct de vedere, ci chiar mi-am simţit buzele cât de cât hidratate pe durata purtării datorită texturii sale foarte cremoase. Oricum, balsamul de buze e absolut necesar în anotimpul rece şi îl folosesc atât singur cât şi înainte de aplicarea rujului, pentru orice eventualitate.

Îmi place mult această nuanţă şi o voi purta destul de des în această perioadă şi este posibil ca şi voi să o revedeţi pe blog dacă o să reuşesc să mai postez machiaje în următoarea perioadă.

Voi aveţi rujuri de la Elf?

16 comentarii

  1. da,charmming,clasy si sociable :D imi plac foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Îl am şi eu, chiar e o nuanţă plăcută. Pentru un plus, obişnuiesc să aplic şi un pic de gloss ♥.
    Acelaşi lucru îl spun şi eu, nu-mi usucă buzele şi chiar îl simt uşor hidratant, dar întotdeauna îl aplic peste un balsam, indiferent de situaţie. Cât despre rezistenţă, aşa este, nu prea rezistă, dar cel puţin nu se vede urâţel odată ce dispare de pe buze, iar imediat ce-i reaplici un strat, e ca nou ♥.
    Pupici, Lorena. O săptămână frumoasă îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine. Simplu, natural, dar de efect.
    Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, multumesc mult pentru comentariu:). Si mie imi place sa aplic putin gloss peste, mi se pare ca le ofera buzelor un aspect foarte placut si le face sa para mai voluminoase.
    Eu am observat ca iarna orice ruj as folosi trebuie sa aplic neaparat inaintea lui un balsam de buze, caci daca nu ma trezesc cu niste dungi foarte urate de ruj si cu buzele si mai uscate:D. Deci e de must-have :D.
    Apreciez mult comentariul tau foarte complex. Te pup si iti doresc o saptamana usoara si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, pot sa-l port la orice fel de machiaj:). Imi place mult nuanta lui♥.
    Te pup si succes cu blogul, draga mea! Sa nu te lasi de postat...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Accesati flysky.ro!Veti gasi aici o multime de variante ieftine de zbor!Eu am cumparat si am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar cine a zis ca ma las ? Nu, nu, nicicum. Imi place prea mult ceea ce fac.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-am zis ca o incurajare, sa nu te impiedici de lucruri marunte.

    RăspundețiȘtergere
  9. Niciodata nu am facut asta. Ma bucur mult pentru incurajare. Imi esti tare draga ! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau vreau vreau!! Sa il folosesti cu placere si sa il vedem in cat mai multe machiaje ;;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi scumpa! Sper sa apuc sa fac cateva machiaje pana la sf. lunii. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa e:). Iti multumesc mult! Te astept in continuare sa il urmaresti.:*

    RăspundețiȘtergere