Review: plasturi pentru puncte negre Montagne Jeunesse cu extract de flori de portocal

ianuarie 20, 2014

Saptamana aceasta am incercat pentru prima data plasturii pentru puncte negre cu extract de citrice de la Montagne Jeunesse, si comparand rezultatele cu cele obtinute la folosirea plasturilor Beauty Formulas, m-am convins ca cei din urma isi merita intr-adevar banii datorita rezultatelor mult mai eficiente.

Descriere Montagne Jeunesse:
"Plasturi pentru nas elimina excesul de sebum si punctele negre, lasand porii curati si mai putin vizibili, ajutand la eliminarea celulelor moarte. Contin extract de citrice care ajuta la curatarea porilor."

Ca sa incep cu partile bune, trebuie sa spun ca pachetelul viu colorat in care vin ambalati imi place foarte mult, si mi-ar atrage atentia imediat daca s-ar afla printre cateva produse de acest gen care ar avea un ambalaj simplu, neatragator.
Pachetelul contine 3 plasturi, fiecare ambalat individual, ceea ce mi se pare foarte igienic.
Pe spatele pachetului gasim un tutorial in care ni se prezinta pas cu pas modul in care trebuie folositi, instructiunile de folosire a acestora cat si ingredientele pe care le contin.
Apreciez atentia acordata micilor detalii, care pentru mine conteaza foarte mult, si orice persoana poate obtine toate detaliile legate de acesti plasturi (modul de folosire, ingredientele, producatorul, valabilitatea) doar citind informatiile de pe ambalaj.
Eu l-am aplicat asa cum este indicat pe ambalaj si primul aspect negativ pe care l-am resimtit a fost mirosul puternic si deranjant, care numai de citrice nu era. Dupa ce am asteptat 15 minute ca sa-si faca efectul, in momentul in care l-am dezlipit m-a usturat nasul foarte tare incat mi-au dat si lacrimile.

Eu ma gandeam totusi, ca m-a deranjat atat de tare din cauza multimii de sageti pe care le-a extras, dar am fost dezamagita sa vad ca nu a reusit sa-mi curete foarte bine porii, cu toate ca si facusem o baie calda inainte pentru deschiderea lor si ma gandeam ca voi obtine niste rezultate "wow".

Aaa, si sa nu uit sa mentionez ca in jurul nasului m-am trezit cu reziduuri din plasture pe care de-abia le-am dat jos.

La fel ca si in cazul celor de la Beauty Formulas, mama mea a avut rezultate mult mai vizibile si decente decat mine.
Aici va las poza cu ceea ce am extras de pe nasul lui mami, plasturele meu nu are rost sa vi-l arat, nu se observa mai nimic.
Nu vreau sa spun ca folosindu-i pe cei de la Montagne Jeunesse nu obtin niciun rezultat, doar ca rezultatele sunt departe de ce ma asteptam eu.
Pret: 8-9 lei

Voi ce parere aveti? Merita cumparati acesti plasturi?
I-ati folosit?

22 comentarii

  1. Chiar ma tenteaza si pe mine aceste masti, trebuie sa le incerc cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am ajuns la urmatoarea parere: plasturii astia sunt buni daca ai rabdare sa nu killaresti punctele negre vreo 2 sapamani. eu nu am :))).

    RăspundețiȘtergere
  3. De la MJ am incercat pe cei cu carbune, parca si am obtinut un rezultat bun, iar sotul si mai bun. Am luat si cu ceai verde din Dm... imi scapa numele, dar a incercat doar sotul. Mie mi-e teama de capilare sparte, unul din efectele secundare care pot aparea in urma folosirii lor.
    Ps: te invit la concurs :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Of ce bine ai zis-o! :)) Nici eu nu suport sa le vad si imi fac toate mastile posibile ca sa am fata cat mai curata:)). Chiar inainte cu vreo 2 zile mi-am aplicat o masca din argila si am si stat pe baie de aburi:)), deci nicio sansa sa ma minunez dupa folosirea plasturilor:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa-i incerc si eu pe cei cu carbune doar ca nu stiu daca as obtine rezultate foarte bune deoarece tot timpul imi scot punctele negre care ma deranjeaza si imi aplic diferite masti ca sa scap de ele. N-as suporta sa fie foarte vizibile punctele negre si le elimin imediat cum le zaresc:)):D
    Ma inscriu acum:D Merci pentru comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu i-am folosit pe cei cu carbune si sunt mulţumita de ei. Cand am vazut postarea ta ma rugam, in primul rand, ca aceşti plasturi sa aiba un miros mai placut deoarce cei cu carbune miros destul de urat. Pacat ca nu miros nici prea bine, şi nici nu sunt prea eficienţi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ar mirosi oribil si ar fi eficienti nu m-ar deranja deloc:D. O sa-i incerc si eu pe cei cu carbune, vad ca sunt destul de apreciati:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu cred ca ar trebui sa imi iau niste plasturi de genul asta...o sa ma interesez care sunt cei mai eficienti..

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru mine cei mai buni sunt cei din DM, Beauty Formulas:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar nu am încercat până acum plasturi pentru puncte negre, asta poate şi pentru că nu sesizez o nevoie prea mare. Ar trebui, nu zic că nu :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu i-am folosit si am ajuns la aceeasi concluzie...
    La cat de dureroasa a fost dezlipirea ma gandeam ca va fi plin si cand colo....
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici eu nu am mare nevoie, ii "rezolv" si fara plasturi;)):D
    Saptamana frumoasa, Mihaela!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu din tot ce am incercat nimic nu m-a multumit pe deplin...cred ca ar trebui sa renunt sa mai incerc si altii, si sa revin la "metodele clasice" de extractie a punctelor negre ;)).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. urasc acesti mici monstri nu am incercat plasturi dar la fel ca si tine nu cred ca vor avea un efect woau ce am citit despre ei pana in prezent imi spun pas si altceva voi cauta pentru eliminarea lor .

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am încercat plasturi doar de la Balea, chiar despre ei vroiam să vorbesc azi :)), dar m-am răzgândit. Probabil mâine o să le dedic o postare. Mă bucur că am citit despre aceștia, mă gândeam să-i încerc și eu dar acum nu prea mă mai tentează. Nici cei de la Balea nu sunt excepționali, nu scot toți monstruleții, dar e acceptabil și cel puțin nu mi se pare că doare, rezidurile rămase se curăță relativ rapid și sunt și mai mulți plasturi la același preț... deci tot sunt mai convenabili. :))
    Pe cei de la Beauty Formulas o să-i iau în calcul.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am avut niciodata puncte negre,asa ca nu am nevoie de astfel de plasturi.Insa de la Montagne Jeunesse folosesc o masca hidratanta cu capsuni pe care o ador.<3

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu ii urasc si tot timpul caut o metoda de a scapa de ei :D.

    RăspundețiȘtergere
  18. Hey,
    Merci pentru comentariu!:* Chiar o sa-i incerc si eu candva pe cei de la Balea, mi se pare convenabil daca sunt mai multi la un pret modic:)
    Cei de la Beauty Formulas merita incercati, eu am dat pe ei 17 lei, citind atat de multe laude pe bloguri:)))...nu mai puteam astepta reducerile:)).
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Oh you, lucky girl! ;))
    Trec pe lista si mastile lor....deja am o groaza de produse care asteapta sa ne cunoastem:)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Ii gasesti in dm, dar si in Real, Kaufland la raionul de cosmetice. :) Poti gasi si de la alte firme, in dm am vazut mai multe variante. :)

    RăspundețiȘtergere