Max Factor Giant Pen Stick #30 Designer Blossom

ianuarie 05, 2014

Creionul de buze Colour Elixir Giant Pen Stick de la Max Factor este un produs pe care mă bucur că l-am primit şi îl consider potrivit pentru iarnă, deoarece este anotimpul perfect pentru el şi calităţile sale.

Designer Blossom este un roşu foarte plăcut, care aplicat într-un singur strat pe buze nu este atât de intens şi oferă un aspect foarte natural şi o nuanţare subtilă.
Eu prefer să insist atunci când îl folosesc pentru a intensifica culoarea şi a obţine o nuanţă mai pronunţată.
(În realitate nu este roz precum pare în poză, dar aparatul meu nu a reuşit să surprindă exact nuanţa, care duce spre un corai foarte drăguţ)
Are o consistenţă cremoasă, foarte asemănătoare cu a unui balsam de buze, care îmi hidratează bine buzele şi pe lângă asta le şi oferă o culoare frumoasă.
Buzele nu se simt încărcate şi lipicioase oricât produs aş aplica, ci au o strălucire aparte care le face să pară voluminoase şi hidratate.

Nu rezistă foarte mult pe buze ci îşi pierde treptat din intensitate şi strălucire, lăsând pe buze o pată vagă de culoare.
SFAT: Înainte să-l aplicaţi exfoliaţi-vă bine buzele sau aplicaţi un balsam intens hidratant, deoarece după ce rujul a început să dispară de pe buze, am păţit să-mi evidenţieze cojiţele uscate de vântul şi vremea rece de afară rămânând doar nişte pete inestetice pe buze.

Creionul îl pot purta în geantă pentru a-l reaplica pe parcursul zilei, atunci când strălucirea începe să dispară, şi pentru a le reoferi buzelor strălucirea şi culoarea intensă obţinută iniţial.

Îmi place foarte mult în special pentru că îl pot înlocui cu balsamul de buze şi pot obţine o nuanţă drăguţă a buzelor şi hidratarea de care au nevoie.


Voi folosiţi creioane de buze? Le preferaţi în locul rujurilor/lip gloss-urilor ?
Kisses!

23 comentarii

  1. interesant:)
    e o nuanta frumoasa,dar in general am aceeasi problema.
    mi se usuca buzele
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu trebuie sa fiu foarte atenta si sa aplic zilnic balsam de buze caci altfel raman cu pete de la ruj si nu arata deloc placut :D
    Mersi pentru comentariu. Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am observat si eu ca toate rujurile sub forma de creion sunt mai uscacioase, dar mai rezistente...asta e, nu le pot avea pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superb, m-a cucerit ! <3

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-l folosesti sanatoasa! Si mie imi place:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-l vezi in realitate ce bine arata:) Ma bucur ca-ti place:*

    RăspundețiȘtergere
  7. La ce frumos arata pe buze nu-mi pare rau sa am mai multa grija de buzele mele inainte sa-l aplic:).
    Imi place ca nu-mi scoate buzele atat de tare in evidenta daca nu-l aplic in mai multe straturi si maine il port la scoala, e super:)
    Merci ca mi-ai dat ocazia sa-l incerc:) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place tare mult! Si rezista bine, bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. E perfect de purtat in geanta la scoala♥ Eu azi am abuzat de el pana l-am tocit :)):D. Sa-l porti cu drag pe al tau:)

    RăspundețiȘtergere
  10. da imi place,am shi eu unul de la oriflame,e comod de tzinut in geanta,imi place nuantza ta <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot am vrut sa-mi cumpar un astfel de creion de buze si ma bucur ca nu am facut pentru ca am vazut ca au aparut de la Revlon niste creioane mate :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt de acord cu tine, draga mea:*
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata foarte bine, exact genul meu !! <3
    Nu am decat un creion de buze, dar e uscat, de purtat sub ruj rosu. Preferatele mele sunt glossurile transparente :D

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoasa nuanta <3 cu un ten impecabil si putin mascara merge perfect! te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai dreptate! E o nuanta foarte draguta si de ajuns pentru un machiaj minimal. :*

    RăspundețiȘtergere