Review fard AMAZING Benecos

ianuarie 17, 2014

Am fardul acesta de ceva timp şi chiar nu ştiu de ce nu i-am dat atenţie până acum. Aplicându-l peste creionul Wild Shadow de la Max Factor am obţinut o culoare foarte intensă şi rezistentă, şi de atunci mi-a trezit interesul. 
Căutând pe internet mai multe detalii despre acest fard şi pregătindu-mă să şi scriu despre el, am descoperit că este un fard copt, termen pe care nu-l mai auzisem până acum.
Documentându-mă am aflat că: "Fardurile coapte în cuptor au o textură care rezistă pe toată durata zilei, chiar şi pe tenurile grase. Se pot utiliza atât uscate cât şi umede, pentru un efect intens."

Descriere:
"Fard de pleoape 100% natural, obtinut prin tehnologia speciala NATURAL BAKED COLORS, prin care fardurile sunt tinute intr-un cuptor la temperaturi inalte timp de cateva zeci de ore, pentru a obtine o intensitate stralucitoare, fara adaos de ingrediente chimice nocive.
Fardul de pleoape Benecos are o textura foarte fina, si o culoare radianta. Pentru un look vibrant, puteti aplica fardul umed.
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.Produs natural certificat BDIH."

Experienţa mea cu fardul Amazing:
Este un fard destul de pigmentat aplicat uscat pe pleoape, fără primer şi fără vreun fel de bază pentru el. 

Când îl aplic umed, cu o pensulă udă, nuanţa se schimbă radical, devenind foarte intensă şi metalică
Se schimbă şi modul de aplicare, devenind foarte uşor de lucrat cu un fard căruia i-am schimbat textura într-una creamoasă. 
Rezistă multe ore şi nu se strânge în pliul ochiului, ceea ce pentru pleoapele mele uleioase e o premieră.
Aplicându-l peste creionul de la Max Factor obţin o culoare puţin mai închisă decât atunci când îl folosesc singur, dar foarte intensă şi rezistentă ca şi în cazul aplicării umede.
Nuanţele cele mai intense le-am obţinut aplicându-l umed, peste o bază cremoasă sau folosind înaintea sa un primer pentru pleoape.
Amazing este o nuanţă foarte pigmentată şi rezistentă care m-a uimit la contactul ei cu apa, devenind foarte sidefată şi intensă. 
Mă bucur că i-am dat o şansă şi că am aflat mai multe despre fardurile coapte care sunt potrivite şi pentru pleoapele mele lăsate şi pretenţioase.

Aţi auzit până acum de farduri coapte?
Aveţi aşa ceva în colecţia voastră?
Pupici!

12 comentarii

  1. E o nuanţă tare frumoasă! Cel mai mult îmi place cum arată atunci când e aplicat cu pensula udă ♥.
    Pupici, Lorena. Weekend minunat! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. farduri coapte?! interesant:D
    imi place ca e pigmentat
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat imi place nuanta!!!unde l-ai gasit?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit si de farduri coapte dar si de blush-uri coapte :P Sunt foarte bune.
    Arata foarte bine fardul tau aplicat umed. Ador nuantele metalice :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine m-a surprins:). Nu stiam ce aveam in casa;))..pana am citit mai multe pe internet:D
    Multumesc, la fel si tie Mihaela! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca prin postarea mea ai aflat ceva nou si ca ti-am starnit interesul! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, da. Nici eu nu stiam pana m-am gandit sa-i fac review si sa aflu mai multe despre el. Este o descoperire foarte interesanta si ma bucur ca totusi nu l-am dat uitarii prin dulap.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba! l-am primit dar l-am gasit si aici: http://www.seebio.ro/fard-pleoape-mineral-amazing.html la 30 lei.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa e, il poti gasi aici: http://www.seebio.ro/fard-pleoape-mineral-amazing.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu de-abia acum am auzit si chiar ma tenteaza blush-urile :D pentru ca fardul asta arata si rezista foarte bine:X
    Ma bucur ca iti place, scumpa. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere