Cum folosesc eu creionul Wild Shadow de la Max Factor

ianuarie 07, 2014

Sunt singura căreia îi plac produsele multifuncţionale?
Nu chiar, nu-i aşa?

Astăzi vă prezint creionul fard de la Max Factor, un creion cu o textură cremoasă căruia i-am găsit mai multe întrebuinţări.

În primul rând îl pot folosi odată, ca şi bază pentru un fard prăfos, obţinând o nuanţă intensă şi rezistentă.
Aici am aplicat peste el fardul AMAZING de la Benecos şi am obţinut o nuanţă de albastru foarte frumoasă.
După ce l-am folosit ca bază cremoasă pentru un alt fard îl pot aplica la baza genelor inferioare şi pot obţine o nuanţă frumoasă de albastru cu mici irizaţii mov-albastre sclipitoare care îmi va scoate şi mai mult ochii în evidenţă.

Îl pot folosi şi ca fard pentru pleoape sau ca şi creion pentru conturarea ochilor şi trasarea unei linii colorate de tuş, după care îmi rimelez genele şi machiajul ochilor e gata:).

Îmi place mult textura lui cremoasă care se întinde foarte uşor pe pleoape, intensitatea şi rezistenţa pe care o oferă fardurilor prăfoase şi faptul că este un singur produs care poate avea mai multe întrebuinţări pe care le îndeplineşte cu uşurinţă.
Aveţi un astfel de creion?
Ce părere aveţi despre Wild Shadow de la Max Factor?
Kisses!

8 comentarii

  1. Imi place la nebunie varianta aceea cu fard albastru, arata minunat la ochii tai...

    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa este nuanta!
    Eu il am pe Blue Ice Fury 45 si sunt tare incantata de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca-ti place:). Si eu ador combinatia asta si rezultatul e atat de...albastru:X ;))
    Multumesc frumos!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da:x.
    Am vazut si articolul tau, e superba nuanta ta!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ramas si eu placut surprinsa de ea:).
    Vin imediat;)) :*.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa culoarea, imi place cum se intinde! pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-l folosesti cu drag! Incep sa-mi placa aceste creioane care reprezinta o baza perfecta pentru fardurile prafoase. Ar trebui sa imi fac o mica colectie :D. Le trec pe wish list:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e, ador cum arata fardul aplicat peste!♥
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere