Review deodorant Beaute Fleur de Cerisier de la Bourjois

ianuarie 03, 2014

Eram foarte tentată de produsele Bourjois încă din primele luni în care am început să urmăresc blogurile de beauty, unde citisem foarte multe recenzii pozitive ale acestor produse, dar doar spre sfârşitul acestui an am şi încercat câteva.
După ce m-am lăsat convinsă de multiplele laude aduse anti-perspirantului Nivea Stress Protect şi mi-am cumpărat 3 flacoane în semn de mulţumire pentru eficienţa sa, am decis că este timpul  să încerc şi altceva deoarece chiar dacă efectele lui mă mulţumeau, mă săturasem deja să inhalez mirosul înecăcios care mă făcea să tuşesc la fiecare utilizare şi să plec repede din cameră.

După cum v-am spus şi în postarea cu micile cumpărături din DM de luna trecută, am profitat de oferta Bourjois luându-mi un set format din deodorant, gel de duş şi ojă Bourjois la frumosul preţ de 22 lei.
Am prins ocazia perfectă să le introduc printre celelalte produse şi să remarc că de când am deodorantul Bourjois, cel de la Nivea aşteaptă cuminţel pe raftul din baie să mai fie şi el folosit. ;))

Deodorantul Bourjois are cel mai frumos ambalaj din câte am văzut până acum.
Este colorat în diferite nuanţe de roz, fiind în trend datorită degrade-ului produs de aceste culori care creează acel frumos efect ombre. 
Pe el se regăsesc câteva detalii atrăgătoare şi feminine care îmi captează atenţia atunci când îl folosesc.

Parfumul său este foarte plăcut, uşor acrişor, şi persistă toată ziua. Eu îl aplic dimineaţa şi până seara nu simt nicio urmă de transpiraţie ci chiar mă simt curată şi parfumată de dimineaţa până seara.
Nu conţine alcool şi parabeni, astfel îl aplic cu siguranţă fără ca zona axilelor să se irite sau să-mi provoace aşa numitele arsuri.
Îmi place că are o putere mare de pulverizare şi că nu trebuie să insist cu aplicarea lui pentru a obţine o protecţie îndelungată.

Flaconul dispune de 200 ml de produs care cred că îmi va ajunge pentru aproape 2 luni.
Îl consider un deodorant eficient care mă mulţumeşte prin toate aspectele distinctive enumerate mai sus, ele făcând din deodorantul Bourjois un produs elegant şi dorit, datorită aspectului şi efectelor sale.

N-am ştiut ce pierd până acum dar produsele Bourjois sunt doritoare să-mi ţină companie în 2014 şi mi-au promis că şi la vară vor fi la fel de eficiente. ;))

17 comentarii

  1. Super, am dat si eu peste el in dm dar am evitat sa-l cumpar. Cu prima ocazie o sa-l iau. Ma bucur ca ti-am citit review`ul. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai convins la mirosul acrisor...:)) Deocamdata folosesc altceva, dar dupa ce se termina chiar vreau sa-l incerc si pe asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma bucur ca e folositor review-ul meu:D Merita incercat. Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, ce convingatoare sunt;)). Merita sa-i dai o sansa, poate mai gasesti setul in dm si iti poti lua si gelul de dus si oja:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat acest deodorant dar am mai avut geluri de dus de la Bourjois si mi-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu l-am încercat, dar trebuie să-l bifez. Are şi-un ambalaj foarte feminin ♥.

    RăspundețiȘtergere
  7. E preferatul meu, am incercat toata gama:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si gelul de dus Sublime moi! si acest deodorant miros superb, superb:x Eu imi propun sa incerc si alte geluri de dus, am auzit ca miros extraordinar:D

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu il am pe wishlist ;)

    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Merita, mai ales la oferta♥ Multumesc, la fel!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Anul asta trebuie sa incerc si eu macar un gel de dus si un deodorant de la Bourjois. :D
    Pupici.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. de la Bourjois am folosit un rimel si un gel de dus.mi-ar placea sa incerc si deodorantul asta, e rooz, il ador!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce ambalaj feminin are:) imi place, nu l-am incercat, nu l-am vazut pe la mine prin magazine, dar cand dau de un DM cred ca am sa ii dau o sansa, momentan am un Nivea si un Dove:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu siguranta esti si acum "pe maini bune" folosind deodorante de la Nivea si Dove, dar si acesta este unul foarte bun si merita incercat, zic eu:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Am vazut ca sunt bune rimelurile Bourjois si sper sa-mi iau si eu unul:D
    Eu cred ca ti-ar placea, are un miros deosebit, am mai testat si alte deodorante in dm si nu aveau asa miros frumos:)

    RăspundețiȘtergere