Trucul zilei

ianuarie 29, 2014

Astazi am experimentat o metoda total noua pentru mine si neobisnuita de a-mi matifia tenul. Navigand pe internet si cautand informatii despre ingrijirea tenului mixt, am dat peste un truc de matifiere nemaiauzit de mine pana acum.
Am aflat ca direcorul Artistic de la Revlon Global, Gucci Westman, foloseste deodorant pentru matifierea tenului gras, asa ca eram foarte curioasa si nerabdatoare sa incerc si eu si sa vad daca obtin rezultate;)).


Am ales sa ma dau cu putin Nivea Stress Protect pe degete si apoi sa tamponez zonele stralucitoare ale fetei si am reusit sa le matifiez la fel ca si in cazul folosirii unei pudre matifiante. 
(Deodorantul usuca foarte bine zona axilelor asa ca este varianta cea mai buna in acest caz.)

Mi s-a parut un truc interesant si totodata ciudat, si m-am gandit sa-l impartasesc cu voi.


Ce parere aveti de aceasta metoda neobisnuita de matifiere a tenului gras?
Ati mai auzit pana acum de acest truc?
Kisses!

25 comentarii

  1. N-am mai auzit,foarte interesant si bine de stiut

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant, dar daca deodorantul are parfum sau alcool, nu irita tenul ?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) foarte tare!
    am și eu un stress protect, am să încerc.
    sper să nu mă irite ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am patit, dar nu pot sa spun sigur:)

    RăspundețiȘtergere
  5. da:)). Eu nu am avut probleme:) Imi place nasucul meu mat:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, e chiar o varianta ok si efectele sunt de durata.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cu siguranta m-as umple de bube! ma trezesc ca dupa razboi si daca ma ating din greseala cu mainile date cu crema.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu am tenul chiar atat de sensibil, cu toate ca uneori nu stiu cu ce sa ma dau ca sa-i convina;)).. in cazul asta nu am avut nicio problema:D, dar nu as apela la metoda asta:))) poate doar foarte rar.

    RăspundețiȘtergere
  9. hmm am sa incerc si eu asta,tenul meu a luat-o razna in ultimul timp cu excesul de sebum :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar interesant acest truc! Nu am auzit de el până acum, dar o să-l pun și eu în practică începând de azi

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu va trebui sa ma dau cu Dove stick ca nu am spray:))))))) Acum serios, ma gandesc ca nu e bine de folosit des, la o prezentare de moda o fi ok, dar zilnic nu stiu daca e bine pentru fata...zic si eu. http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Hehe, nu stiu daca cel stick va fi la fel de eficient:)). Stiu ca nu e chiar sanatos, dar intr-o situatie de criza, sa zicem ca merge;)).

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt curioasa cum ti se vor parea efectele :).

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa e, nu e o solutie chiar potrivita pentru un ten sensibil, mai ales daca deodorantul contine alcool si alte ingrediente nu tocmai sanatoase. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesant, nimic de zis. Deşi, tind să cred că nu m-aş încumeta, asta şi pentru că deodorantele spray pe care le am au în compoziţie fie parfum, fie alcool. Dar, de reţinut! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar interesant trucul, insa nu cred ca m-as incumeta sa incerc pe fata. E bine de stiu pentru perioada verii ,,, poate voi incerca.

    http://eyesofabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  17. Este prima oară când aud aceasta metoda pentru matifierea tenului. Sincer vorbind m-ai făcut curioasa așa ca am sa încerc si eu acest truc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am incercat imediat...nu am tenul foarte sensibil:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Interesant...nu stiam trucul. Nu ai avut efecte adverse?

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte tare! Il voi incerca si eu. Merci de pont :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred că e genul de sfat pe care să îl aplici în situații de urgență, dar pentru tenul cu exces de sebum cred că alte produse ar fi mai potrivite și nu e chiar atât de grav încât să apelezi la toxine. E un risc pe care ți-l asumi aplicând acele substanțe chimice pe piele atât în acel moment, cât și de-a lungul timpului. Se dovedește un subiect controversat :) Cu toate că o persoană celebră a dezvăluit acest truc, nu l-aș pune în aplicare. Sau cine știe, o fi vorba de un deo gen piatra de alaun. btw, știam de piatra de alaun că este folosită atât ca deodorant, cât și stick pentru acnee. Poți afla mai multe informații de pe internet, dacă îți stârnește interesul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa e, Larisa. Chiar de asta doar l-am impartasit cu cititoarele blogului meu pe baza experientei mele si nu l-am recomandat in mod direct. Ma bucur ca esti foarte atenta la substantele care intra in contact cu tenul tau.

    RăspundețiȘtergere