Cateva cumparaturi din DM

februarie 12, 2016

Ați putea spune că I'm kinda obsessed with DM! Aseară am fost în grabă să mai îmi cumpăr câte ceva, căci shoppingul e terapie pentru suflet! De fiecare dată când îmi cumpăr ceva nou (beauty-related, of course!) sunt super entuziasmată și aș sta ore întregi printre rafturi cu cosmetice, încercând să mă hotărăsc ce să cumpăr și apoi să plec fericită acasă cu noile mele "prietene".


Am rămas fără șampon și am optat pentru Pantene Pro-V Aqua Light, pe care l-am mai avut și despre care am scris aici. L-am văzut în videoclipul Anitei, aici, și mi-am adus aminte că mi-a plăcut mult la vremea respectivă și i-aș mai da o șansă. Vă țin la curent în legătură cu el, sper să fie la fel de bun precum mi-l amintesc. Mi-am luat și balsamul din aceeași gamă și abia aștept să-l pun la treabă, fiindcă părul meu a devenit foarte greu de stăpânit în ultimul timp și nu se mai poate continua așa.


Mi-am luat, în al 12-lea ceas, gelul spumant purifiant de la Gerovital, Stop Acnee, și sunt foarte curioasă dacă va face ceva cu acneea mea enervantă. Îmi place mult mirosul lui delicat, care seamănă cu cel al cremei sebo-reglatoare (review) din aceeași gamă, iar în momentul în care l-am folosit am avut o senzație de deja-vu și mi s-a făcut dor de cremă, care, apropo, e la reducere în DM la 12 lei.


Mi-am mai cumpărat o vopsea de la Syoss, oleo intense, în nuanța roșcat burgundy, fiindcă de mult aveam de gând să fac o schimbare la părul meu. A fost vreo 16 lei, îmi place mult că nu are un miros puternic și insuportabil, dar și faptul că mi-a lăsat părul foarte moale și strălucitor.

Ultimul pe listă a fost un pachet 5+1 gratis de la BIC Twin Lady, la un preț de 9 lei, dacă nu mă înșel. Nu am luat bonul acasă și sunt praf la reținut prețuri, mai ales când am studiat atâtea produse în magazin și făceam comparații. :))

That's it pentru moment legat de mica pradă din DM, dacă sunteți interesate de vreun produs în mod special, nu ezitați să-mi scrieți în comentarii.

Kisses!

0 comentarii