Melkior si in Timisoara!

februarie 28, 2016

După cum poate ați aflat deja, luna aceasta s-a deschis magazinul Melkior în Timișoara, în incinta Iullius Mall, iar ieri, împreună cu alte câteva pasionate de frumusețe și bloggerit, i-am călcat curioase pragul. Produsele Melkior sunt produse profesionale la prețuri accesibile, astfel că orice pasionată de frumusețe își poate face un mic capriciu și să se răsfețe cu ceva bun și de calitate de la Melkior.

Am zăbovit ceva în magazin și am făcut o mulțime de poze, fiindcă a fost primul meu contact cu produsele Melkior și trebuie să recunosc că mi-au atras atenția cam multe produse. De la machiaj, produse pentru unghii sau păr, toate erau numai bune de swatch-uit și admirat! Mi-a atras atenția în special pudra iluminatoare, Spring Shine, pe care mă tem că foarte curând o voi avea. Arată foarte bine, și cum pe mine nuanțele de auriu pigmentate mă cuceresc imediat, m-a făcut să-mi imaginez cum ar arăta machiajul meu cu un plus de glow de la Melkior. ♥



Enjoy the Melkior universe!









Despre noutatea Melkior, Lip Pen în nuanța Bordo, urmează să vă scriu în curând, fiindcă nuanța îmi place mult și cred că o să-l port destul de des în perioada următoare (după ce îi fac poze în stare intactă, of course!).


Cam acesta e spiritul când magazinul Melkior e asaltat de pasionate de frumusețe! 

 E greu să alegi când ai parte de o explozie de culoare, nu? :)


Mulțumim, fetelor pentru Melkior goodies! 
Let the test begin! 


Kisses!

0 comentarii