Oferta DM martie 2016

februarie 26, 2016

Mai e puțin și vine, vine primăvara și sper ca, odată cu luna martie, să se mai rărească zilele ploioase și soarele să stea mai mult și pe la Arad, că ne-am săturat de atâtea zile gri și morocănoase! Până vine primăvara, vine noua ofertă de la dm mai întâi, valabilă între 25.02. - 15.03. 2016, iar mai jos vă prezint câteva dintre reducerile pe care le consider eu tentante.


Cele care mi-au sărit primele în ochi au fost ojele de la L'Oreal, Color Riche, care sunt reduse la 9 lei de la 16 lei. În ultima perioadă am eu o fixație cu ojele de culoare roșie și mă tem ca s-ar putea să mai adaug una la colecție.

Burețeii pentru aplicarea fondului de ten de la Ebelin sunt reduși la 9 lei și cred că ar fi o ocazie potrivită să încerc și eu această metodă de aplicare a produselor cremoase de machiaj. Dacă i-ați încercat, m-ar ajuta o părere în comentarii.


Oh my! Visez la serul cu perle de la Nivea de o grămadă de vreme, dar tot nu m-am îndurat să mi-l cumpăr. L-am testat prin magazine, miroase frumos, are o textură plăcută și lasă pielea catifelată, însă nu m-a convins că merită investiția. Să-mi fi furat ochii perlele acelea drăguțe?! Tot ce-i posibil...


Trecând la lucruri și mai vesele, adică la produsele de îngrijit/vopsit părul, mă tentează să încerc acel nuanțator de la Movie colors... că ultima tendință de a-mi face părul roșcat a cam eșuat. Ei, așa se întâmplă când te vopsești singură și iei un singur tub de vopsea (+ mai faci și dezastru prin casă noaptea)! Dar nu e târziu să-mi colorez părul într-un roșu nebun... no, no! :D

De la Dove trebuie să îmi iau neapărat un șampon de păr, și sper să se înțeleagă cu părul meu neastâmpărat. Mie, în general, produsele Dove mi se potrivesc și îmi dau un feeling aparte de îngrijire și este o plăcere să le am în ritualul meu zilnic de îngrijire. Și un antiperspirant stick de la ei mă tentează, căci ultimul terminat de la ei, cel cu castravete și ceai verde, mi-a plăcut mult ca aromă, dar și pentru cât de hidratant și eficient este.

Dintre seturile Nivea, mă tentează cel din gama Protect & Care, și cred că zilele următoare ar fi cazul să merg după el. Îmi place mirosul clasic Nivea, și din câte am înțeles de la mama mea, deodorantul e eficient, așa că ar fi cazul să le dau o șansă. Mie mi-a plăcut mult gelul de duș Nivea Creme Smooth, care e foarte cremos și hidratant, și mă aștept ca și acesta să-mi ofere hidratarea de care am nevoie.

Și, în final, vă zic iar de gelul meu de duș de suflet, Palmolive Feel The Massage, în varianta de 500 ml, care e redus la 10 lei. Big likey for him, l-am mai pomenit pe blog de multe ori și știți ce mult îmi place.  ♥

Spor la shopping, căci martie e luna noastră și trebuie să ne răsfățăm puțin (mai mult)!
Kisses!

0 comentarii